Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg faldt over den her plante på nettet, og kom i tanke om at den vidst gror i et væksthus i nærheden (det tjekker jeg lige en anden dag).
Hvis jeg nu kan få fat i noget af sådan en plante, hvor mange gram skal jeg bruge, hvis jeg vil lave ekstrakt?
Og hvordan laver man ekstrakt af sådan en? Ville det være muligt blot at lave en te af bladene?

Mvh. BNB

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
BlackNBlue skrev:
Ville det være muligt blot at lave en te af bladene?

Jeg går ud fra det aktive stof er DMT. Du vil være nød til at indtage MAOi sammen med hvis du skal indtage det oralt.

Hvis ikke du kender noget til det, vil jeg anbefale dig at læse en masse om det.

http://en.wikipedia.org/wiki/Acacia

//blazR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej de aktive stoffer er bla. Dimethyltryptamine og Catechin.
Det er alkaloider.
Indeholder vidst også en smule Meskalin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
DiMethylTryptamine = DMT = Alkaloid ;)

Catechin får man ingen rus ud af.

Dog virker det som en meget interessant plante, da den vist skulle indeholde bl.a. amfetamin, methamfetamin, dmt og meskalin. Dog er det vist ikke særligt kendt i hvilke mængder den indeholder de forskellige stoffer, hvorfor du skal gå meget forsigtigt til værks med denne her plante. Og hvis du ikke ved at DMT er Dimethyltryptamine, så vil jeg anbefale dig at læse meget mere om stoffet inden du begynder at eksperimentere med det, for du kan virkelig få et ordentligt los i løgene hvis du ikke er forberedt på effekterne. Denne plante indeholder dog meget lidt DMT (75-114 Parts per billion), så forvent ikke at få nogen stor effekt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved godt, hvad DMT er, har læst noget om det. Sov vidst lidt, da jeg skrev det hæhæ.

Er ikke sikker på det overhovedet er den plante de dyrker i det der væksthus, men jeg krydser fingre :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

1mg pr. kg svarer til 1 part per million altså er der cirka 0,1mg DMT pr kg plante i denne Acacia Berlandieri. Og du skal bruge 10mg for at få bare en let effekt af DMT. Det vil sige du skal indtage 100kg af denne plante, hvis det er en DMT rus du er ude efter ;)

Site Webmaster
Brugeravatar

Morten på 14 skrev:
1mg pr. kg svarer til 1 part per million altså er der cirka 0,1mg DMT pr kg plante i denne Acacia Berlandieri. Og du skal bruge 10mg for at få bare en let effekt af DMT. Det vil sige du skal indtage 100kg af denne plante, hvis det er en DMT rus du er ude efter ;)

En skov = en mands rus.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Morten på 14 skrev:
Dog virker det som en meget interessant plante, da den vist skulle indeholde bl.a. amfetamin, methamfetamin, dmt og meskalin

Er det noget du kan smide et link på

Morten på 14 skrev:
1mg pr. kg svarer til 1 part per million altså er der cirka 0,1mg DMT pr kg plante i denne Acacia Berlandieri.

Det var da en spøjs måde du regner på.
1 mg pr kilo giver i mit hovede... 1 mg pr kilo og ikke 0,1 mg pr kilo.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er dårlig stil at stjæle fra væksthuse... Hvis alle de psychedeliske planter bliver hugget, gider de til sidst ikke have dem stående fremme der.

Insane psychedelia user!

LarmerFyr skrev:
Morten på 14 skrev:
Dog virker det som en meget interessant plante, da den vist skulle indeholde bl.a. amfetamin, methamfetamin, dmt og meskalin

http://en.wikipedia.org/wiki/Acacia_berlandieri

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Morten på 14 skrev:

Morten på 14 skrev:
1mg pr. kg svarer til 1 part per million altså er der cirka 0,1mg DMT pr kg plante i denne Acacia Berlandieri.

Det var da en spøjs måde du regner på.
1 mg pr kilo giver i mit hovede... 1 mg pr kilo og ikke 0,1 mg pr kilo.

Der er 0,1 part per Million eller 100 parts per Billion i en Acacia Berlandieri. Jeg kan ikke se det spøjse :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har fundet regnefejlen, jeg har udregnet det ud fra præcist hvad du sagde i den sætning og ikke i forhold til de 74-115 dele pr milliard du skrev i forrige post.
"1mg pr. kg svarer til 1 part per million altså er der cirka 0,1mg DMT pr kg plante" <-- jeg udregnede udfra de 0,1 mg pr kr du skriver til sidst hvilket jo ikke er 1 del pr milliontedel af et kilo som først i sætningen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LarmerFyr, jeg skrev ingen steder at der var 1 part per million i Acacia Berlandieri. Jeg skrev blot af 1 part per million svarede til 1mg pr kg, helt generelt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]