Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jan 2010 23:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Substans/er: LSD + Cannabis + Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Røg en pind om eftermiddagen, og røg med på 2 pinde i trippet + jeg røg en hel pind selv. Jeg tog et hofmann mærke ca. klokken 19:20. Drak i alt 1-2 øl.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Havde fået godt med søvn, og humøret var i top. Vi skulle være henne ved en af mine venners hus hvor der var en +10 i alt + forældre. Kun R, C, D og T vidste jeg havde taget LSD.

Triprapporten
Før Trippet:
Dagen startede ud med at jeg vågnede klokken halv 3, og gik ud og røg en pind med nogle venner. Glædede mig rigtigt meget til at jeg skulle prøve LSD da det var første gang.
Det var nytårsaften og jeg skulle spise aftensmad henne hos naboen. Vi spiste både forret, og var godt igang med hovedretten da jeg listede ud på toilettet sådan ca. klokken 19:20. Der tog jeg et mærke lagde det på tungen, og tyggede en smule på det.
Jeg gik derefter ud til de andre, stadig med mærket i munden. Jeg slugte det efter en 5-10 minutter.


Come-up:
Havde som sagt aldrig prøvet syre før, så var utrolig spændt på hvordan det var i forhold til svampe. Var ret rastløs da vi sad ved bordet og spiste, og tiden sneglede sig frem til klokken 8, da det var der jeg skulle hen til en ven og holde nytår.
Da vi var færdig med hovedretten gik jeg så, sagde godt nytår, sagde farvel til mine forældre og vadede hjemad.
Følte mig utroligt fri, og havde et stort smil i fjæset hele vejen hjem.
Da jeg kom indenfor satte jeg mig lige kort ned og prøvede at slappe af, men det var helt umuligt da mine ben bare ikke kunne sidde stille og havde de ondeste sommerfugle i maven.
Jeg rejste mig hurtigt op igen og vadede rundt i huset i total forvirring og stress, vel og mærket helt uden grund. Jeg kom pludseligt i tanke om hvad det var jeg skulle. Så jeg gik ind på mit værelse og hentede vores tjald, lagde posen med det resterende syre ind i et skab og tog en ølkasse med.

Jeg ringede til en ven (C) og spurgte om det var i orden jeg kom hen til ham nu. Det var det, så jeg gik hen til ham. Halvvejs derhen opdagede jeg at jeg havde glemt noget. Jeg skyndte mig at lægge ølkassen ind i en hæk, og løb hjemad for at hente min mp3-afspiller.
Da jeg havde fundet den igen løb jeg ud på stien hvor jeg havde gemt ølkassen, men kunne sgu ikke finde den. Jeg ledte rundt og først der opdagede jeg at jeg faktisk var blevet ramt af LSD'en.

Jeg fandt den heldigvis, og gik hen til C. Lige udenfor hans hus kiggede jeg ned og opdagede en smøgpakke. Og af en eller anden åndssvag grund tænkte jeg at det kunne være fedt hvis der var nogle smøger i. Så jeg bukkede mig ned og samlede pakken op.
Jeg åbnede den og heldig som jeg var var der sgu 16 smøger i! Jeg blev så ufatteligt glad, og kunne bare mærke at denne her nytårsaften nok skulle blive den bedste nogensinde.

Da jeg kom indenfor hos C, besluttede jeg mig for at gå udenfor i hans baghave og ryge en smøg. Da jeg stod derude kunne jeg virkeligt mærke at LSD'en. Jeg havde virkeligt så vildt meget energi, så jeg stod ikke stille et sekund da jeg røg den smøg. Havde aldrig prøvet noget lignende. Jeg gik rundt i høj fart rundt i haven mens jeg livligt røg en smøg. Alle mine sommerfugle i maven, og nervøsiteten var totalt forsvundet. Tilbage var der kun en summen i kroppen og maven.

Jeg gik indenfor til C igen, og ringede nu til vores ven D. Han sagde at han var på vej og nok ville være her snart. Jeg kunne slet ikke vente med at fortælle ham den glædelige nyhed med at jeg havde fundet en næsten hel fuldt pakke smøger.
Han kom hen til C efter en 5-10 minutter, og jeg viste ham pakken. Det var alt for grineren, og var så sindsygt glad lige der. Følte virkeligt at det var skæbnen der ville at vi fandt de smøger, da vi faktisk manglede nogle smøger.
Mig og D gik lige ud og røg en smøg sammen med C, og vi snakkede om en masse.
Ligepludseligt mens jeg stod med ryggen til og snakkede til dem, sprang der et kanonslag eller noget i den dur i haven lige ved siden af, og kunne virkeligt mærke trykbølgen.
Det var noget af det vildeste, og vi stod allesammen der med åben mund og kiggede hen mod nabohaven hvor der nu var en masse tæt røg der langsomt drev hen hvor vi stod.
Vi grinede allesammen, men ligepludseligt fik jeg den tanke at hvis nu den sprang mens der var en der tændte den. Hvad nu hvis den faktisk havde sprunget en i luften? Prøv at tænk hvis han faktisk bare lå henne i haven og var død, mens vi stod og røg en smøg.

Begyndte at tvivle lidt på om det nu var en god idé at tage LSD nytårsaften. Jeg blev helt bedrøvet og kiggede hen imod C, og kiggede på et bord bagved ham. Der stod sgu en iskold flaske vand. Med ét forsvandt alle de dårlige tanker, og hele mit ansigt lyste op med det største smil man overhovedet kunne forestille sig. Jeg tog flasken, og drak af den. Jeg følte at den skulle være med mig hele aftenen. Jeg åbnede skruelåget, og tog en slurk af den iskolde vand. Aldrig havde jeg (minus en anden gang på svampe :D) smagt noget bedre vand!
Det havde bare renset mit sind, og jeg vidste nu at det nok skulle gå at trippe nytårsaften, da jeg var sammen med mine gode venner + en kold flaske vand.

Lidt senere kom R, og han var ret så stiv. Jeg viste også ham pakken med smøger, og stemningen var rigtigt høj. Vi besluttede os for at gå ud igen, og ryge en smøg, og jeg følte at den energi jeg havde var blevet større end sidst. Det var totalt umuligt at stå stille, og der begyndte at komme en vis kropseufori som jeg ikke havde mærket før.

Vi satte os alle ind på sofaen, og lyttede mens D spillede på guitar. Det lød pisse godt, og kunne mærke at kropseuforien blev kraftigere, jo længere jeg bare sad der og lyttede til D's fantastiske guitarspil.
R besluttede sig for at rulle en pind, og gjorde det så inde på C's værelse.

Jeg sad bare i hjørnet i sofaen, og gnavede på den kolde flaske vand. Det føltes utroligt underligt at bide i den.
Da R kom tilbage gik vi udenfor og han røg sin pind, og C og D smagte lidt på den. Jeg stod bare ved siden af dem og opdagede de første visuals jeg havde.

Da jeg kiggede rundt på træerne, så de meget flottere ud, og mere detaljerede ud. De visuals jeg havde var en del anderledes en dem jeg har på svampe. Synes at jeg bedst kunne forklare forskellene sådan her:
På svampe er det somom at blive født på en helt anden planet, og gå rundt og kigge på de ting der er der for første gang. Tingene ser meget mere "svampede" ud.
På LSD er det somom at jeg ser tingene her på jorden meget mere detaljerede, mere syret og mere fantasifyldt.

Kunne også mærke at mine tanker var lidt anderledes der. Men alligevel var tankerne meget mere kontrollerbart end med svampene. På LSD følte jeg virkeligt at jeg stadig havde kontrol over mig selv og mine tanker fuldt ud.

Klokken var nu omkring kl. 21:20, da vores ven K kom forbi. Da hun kom ind, stod hun lidt og kiggede mærkeligt på os 3 som sad i sofaen. Kunne ikke rigtigt forstå hvorfor hun kiggede sådan på os, indtil jeg kiggede rundt på os.
D sad med 18 shots hele vejen langs bordet fyldt op med små blå tror jeg det var. Han var kommet halvvejs der, og sad med det sygeste ansigtsudtryk, fordi det var så klamt at drikke.
Jeg sad midt imellem D og R, og sad med et stort smil på, mens jeg bed i vandflasken, mens jeg sad og lavede nogle mærkelige bevægelser med min ene hånd.
R sad/lå helt ned i sofaen, mega skæv og med den største griner på.

Da vi alle havde siddet der et stykke tid, fandt D guitaren frem igen, og spillede noget fedt musik. R og jeg skraldgrinede højt og tit af hans improviserede tekst, mens K bare sad og kiggede uforstående på os.
Vi havde nu siddet og drukket lidt, og vi besluttede os for at gå hen til en anden fest som vores barndomsven T holdt.
Så vi tog tog på, tog ølkasserne og flaskerne under armen. Og så bevægede alle 6 afsted. D, min vandflaske, R, C, K og mig.


Plateau
Vi gik udenfor, og jeg havde en smøg i min storsmilende kæft, en flaske et eller andet i hånden, og vandflasken i min jakke. Det var dejligt forfriskende at gå ude i det kolde vejr.

Vi går hen af en sti, og jeg kigger ned på jorden. Pludseligt begynder stien at vride sig fremad, næsten som en slange.
Vi drog videre hen mod T, og da vi endelig kom hen til ham, spurgte D om vi ikke hurtigt måtte gå ind på hans værelse for at lytte til en sang. Det sagde han at vi godt måtte, og vi så derind.
Det var totalt kaos derinde, og meget larm og løben rundt. Det var totalt forvirrende, og jeg følte at vi bare hurtigt måtte bevæge os ind i stilheden ind på hans værelse.

Vi gik derind, mig, D og R. D satte en sang på http://www.youtube.com/watch?v=XnamP4-M9ko. Mig og R lagde os ned i T's seng, og jeg lukkede mine øjne og lyttede til musikken. Det lød pisse intenst, og først der lagde jeg mærke til hvor meget LSD'en havde påvirket mig. Jeg lå med det vildeste stimulerende body-load. Nærmest som en sitren i hele kroppen, som en slags energi der bare pumpede rundt i kroppen på mig. Jeg lå der med lukkede øjne, og opdagede hurtigt nogle Closed Eyes Visuals.
De var mega detaljerede, og farverne var nogle neon grønne, blå, røde og gule nogle. Jeg lå der og bevægede min krop med musikken, og åbnede på et tidspunkt øjnene, og stirrede med vidt åbne øjne på hans loft.
Det var noget træloft, og skyggerne mellem brædderne bevægede sig som en guitarstreng der passede med guitaren der spillede i sangen. Jeg lå der og spændte og vred mig i kroppen, da trommesoloen kom, og følte ligepludseligt at det hele var blevet en del mere intenst end det havde været henne ved C.

Da sangen havde spillet færdig bevægede vi os ud til de andre der sad rundt om et bord. Der var ikke flere stole tilbage, så jeg måtte stå og læne mig op ad en væg. Jeg stod egentligt fint nok, så jeg fandt hurtigt en øl, min flaske vand og stillede den på bordet ligeforan mig.
Det var dejligt at komme ud fra hans værelse, da det føltes somom at stilheden og manglen på snak derinde gjorde trippet meget mere intenst. Herude kunne jeg "sagtens" opføre mig nogenlunde normalt og følte jeg havde fuld kontrol over min rus.

Jeg stod op og delte en smøg med K, da jeg kunne høre at D var ved at starte en diskussion med nogle piger fra T's fest. Efter det, blev forholdet mellem D og de andre fra festen bare dårlige og dårligere, og de blev ved med at komme op og diskutere.

Jeg har overhovedet ikke styr på tiden længere, og har lagt mærke til at trippet er meget mere analyserende end de svampetrip jeg har haft. Jeg kan foreksempel sidde og lytte til hvad en siger til mig, og mens han/hun sidder og snakker til mig, tænker jeg en masse tanker som fx. "hvorfor spørger han om det? Hvad er klokken? Fuck en syg hat han har på hovedet! Jeg kan slet ikke fatte jeg er på LSD på fucking nytårs aften!". Og samtidigt kan jeg stadig svare på spørgsmålet de stillede. Jeg har meget mere kontrol over mine tanker, og kan nemt overskue alle tankerne på en gang.

D der er blevet en smule muggen pga diskussionerne med pigerne spørger om vi ikke skal gå ind i værelset igen og lytte til noget musik.
Jeg svarer det kan vi da godt, og går ind igen. Jeg lægger mig ned, og han sætter nu http://www.youtube.com/watch?v=UbL4Ilev1hY på.
Jeg ligger mig ned, og kan mærke trippet langsomt bliver mere intenst igen. Jeg sidder med lukkede øjne og lytter til musikken, og den lød så dyb og smukt at jeg simpelthen ikke kunne lade være med at ligge og danse med på det.
Jeg føler mig bare i ét med musikken, og ville ønske jeg bare kunne ligge her og trippe til det musik - til den sang, resten af mit liv.
Da vi har hørt den rejste vi os op og gik ind igen. Jeg følte mig helt vildt godt tilpas, og jeg kigger rundt i værelset igen. Der flyder mønstre rundt på væggen, og de mønstre svømmede rundt som var det vand.
Jeg stod lidt og kiggede på det da vi besluttede os for at drikke med de andre igen. Lige da vi kom hen til de andre, og har sat os ned, spurgte R om vi ikke skulle rulle en pind.
Det kunne vi godt, så vi sprang ind på værelset igen.

Jeg lagde mig ned på hans seng igen, mens de andre rullede pinden. Kan mærke at det der statiske stimulerende body-load bliver kraftigere, og jeg ligger ned, og kan overhovedet ikke ligge stille med mine ben. Mine kæber begynder også at spænde vildt meget, og man skulle tro at det var irriterende med alt det body-load og energi, men det var pisse fedt bare at ligge der med lukkede øjne og mærke kroppen sitre af energi.
Følte mig så levende lige der. Jeg sad og tænke alle mulige sindsyge tanker, og hvor underligt det egentligt var at jeg var på syre nytårsaften hos min barndomsven, mens hans forældre og en de andre gæster ikke anede jeg var på det, foruden D, R, C og T.
Og heldigvis vidste de det ikke. Næsten alle pigerne derhenne havde den mest sindsygt negative holdning til Cannabis og andre former for rusmidler, undtagen deres højtelskede hjernedræbende dødsnarko, bedre kendt som alkohol.
D havde prøvet at forklare hvordan det var med Cannabis og hvor ufarligt det egentligt var, men det var så godt som umuligt at få dem til at indse det.
Så de begyndte nærmest at totalt undgå og ignorere ham, så han var i lidt dårligt humør.

Men nu hvor vi var igang med at rulle pinden, kiggede jeg lige hen på ham og så at han igen var glad, og det varmede om hjertet. De var nu færdig med at rulle pinden, så vi gik lige udenfor på terassen, og puffede den.
C kom også og puffede med. Var mega glad lige der. Det var så forfriskende at stå udenfor kl 23 om aftenen og ryge en god pind sammen med sine gode venner.

Da vi havde røget den gik vi ind igen, og drak videre. Og man må sgu nok sige at tjalden havde fået sat gang i nogle tanker. Jeg stod op og prøvede på at spille lidt normal, men endte tit med at fange mig selv i at sidde og kigge intenst på væggen, og lave de underligste ansigtsudtryk. Jeg må nok have set lidt blæst ud der, men både forældrene og gæsterne vidste vi havde røget tjald, så var ikke nervøs eller noget.
Jeg kigger ned ved siden af mig hvor D ligger og hører noget musik. Lige pludseligt kigger han op på mig og spørger om jeg ikke vil gøre en tjeneste. Det ville jeg meget gerne, og gik med ud og røg en smøg med ham mens han ville vise mig en sang.

Vi stod derude i kulden og snakkede om en masse ting mens vi hørte musik. Og kom i tanke om hvor nice det egentligt er at have venner. Jeg kiggede op på skyerne, og opdagede pludseligt hvor fantastisk smukke de var. Stod længe (sikkert nogle få sekunder) og stenede op på dem, og så at nogle af dem blev deforme og morphede til nogle smukke slørede simple mønstre der nærmest strøg hen af himlen.
Kan huske at jeg syntes at alt som D snakkede om var så rigtigt, og kunne virkelig forstå det han mente.
Havde det virkeligt skønt, og var stadig forbløffet over hvor meget overskud af energi jeg havde. Vi står og snakker i hvad der føles som rigtigt lang tid, og vi bevæger os så indenfor igen.
Sekundet jeg træder indenfor er alt bare kaos - folk råber og snakker, der er høj musik, R ruskede i min trøje og prøver at få kontakt med mig. Men jeg står bare i min helt egen verden - totalt blæst, totalt forvirret og med masser af kringlede tanker om alt det der sker rundtomkring mig.
Ligepludselig falder jeg ud af min trance, og det viser sig at R ville have at vi skulle ud og rulle de pinde til klokken 12. Klokken var her 23:40 sådan ca.

R, D, C og jeg bevæger os udenfor i garagen, og går igang med at rulle de pinde - 1 til os hver. I starten er humøret højt, og vi glædede os til at fyre op klokken 12. Jeg står bare og rister en smøg mens jeg svejer frem og tilbage, og kan mærke at syre-rusen overhovedet ikke er svækket det mindste.
Det går ret langsomt med at få lavet de pinde, da vi kun havde 2 stk mixerpapir, og vi var for dovne til at gå indenfor. Ligepludseligt da klokken er en 3-4 minutter i 12, sker det der IKKE må ske. D taber den ene klump tjald han var ved at noldre, han leder nede på gulvet, og er gået totalt ned da han også har gjort noget ryst væk.
Jeg har aldrig nogensinde haft mere stress på end der, da jeg kun havde nået at riste smøger, og R havde lavet en cone til mig. Rummet vi var i var også ret lille, så vi stod 4 mand klemt sammen, med en mand færdig med at rulle, en mand der var totalt gået ned og ledte efter sit tjald, en på syre og en igang med at noldre ud. Mit hovede var ved at eksplodere af bare tanker, og jo mere stresset jeg blev, og flere tanker kom der bare. Følte virkelig at D's nedtur havde smittet af på mig, og jeg indså at jeg ikke kunne nå at tænde op klokken 12.
Klokken slår pludseligt 12, og R tænder sin pind op. Nu er D gået helt ned, og C er nu færdig med sin joint, så han tænder også sin op og går udenfor til de andre sammen med R.
Jeg går igang med at noldre og havde mega meget stress på - D kravlede nærmest rundt på gulvet og prøvede at finde sin tjaldklump, der kommer kæmpe brag fra alt det fyrværkeri, og nedturen over ikke at have fyret jointen klokken 12 er stor.
Jeg er nu næsten færdig med at noldre mit tjald ud, da det nærmest som et lyn slår mig; jeg behøver ikke have stress på mere! Klokken er over 12, jeg nåede det ikke men kan stadig have det fedt resten af natten. Så vigtigt er det nu heller ikke at tænde den op klokken 12 - der kommer altid et nyt år man kan tænde op klokken 12 til.

Jeg får fyldt min cone op og prøver at hjælpe D med at lede. Vi leder kort, men finder intet. Mit humør er pisse højt, og vi beslutter bare at D skal fylde sin cone op med den smule tjald han allerede havde noldret ud inden han tabte klumpen og gjorde sit ryst væk.
Vi får så gjort det og bevæger os ud af det lille tætte rum. Lige da jeg træder udenfor bliver jeg mødt med brag og lys fra fyrværkeri, og jeg står og kigger ud over husenes tage på alle de flotte farver der sprang frem af ingenting.
Jeg tænder op, og stressen er totalt forsvundet. Tilbage er bare en overvældelse over at det nu er år 2010 - starten på et helt nyt år med masser af nye muligheder, viden og oplevelser.
Jeg var så glad lige der, og røgen fra fyrværkeriet der blev skudt afsted dannede de flotteste mønstre, figurer og mærkelige ting og sager jeg slet ikke kan beskrive.
Jeg satte mig ned ved siden af R, og kiggede op og lukkede øjnene mens jeg røg min joint. Det lød 100% som om at der foregik en krig omkring mig, men istedet for at åbne dem med det samme, ville jeg udforske krigsverdenen. Jeg prøvede at søge efter noget, men der var intet. Kun brag og larm. Krig var nytteløst, umenneskeligt, forfærdeligt og uden mening.
Jeg åbnede mine øjne lige så stille igen, og associationerne til krig forsvandt og blev langsomt erstattet af nytårs/fyrværkeri. Det var virkeligt intenst at sidde og mærke trykbølge efter trykbølge blive smadret ind i en, som en kyst med masser af bølger der bare smadrer op af en klippevæg.

Det var vildt fedt at tænke på at jeg på nytårs aften var på LSD, og så at det var min første gang. Jeg kom i tanke om alle de andre folk der havde taget LSD/svampe/2C-B etc. og rejste mig op og strækkede min arm ud og viste peacetegn til alle de mennesker der på dette tidspunkt havde indtaget et psychedelisk stof.

Vi bevæger os ind igen efter et lille stykke tid, og sætter os ved bordet. Jeg kan godt mærke at jeg blev rimeligt skæv af den pind, men føler mig alligevel ikke halvtræt og total stoned. Havde stadig masser af energi i kroppen, og følte mig super vågen og frisk. Bare lettere bedøvet omkring øjnene.
Skæverten havde helt sikkert gjort et eller andet ved min LSD rus, men lige præcis hvad er svært at sætte et fingerpeg på. Mentalt var det som om at mine tanker nu blev en smule mere slørede og langsomme, men det gjorde ingenting for den kreativitet som Cannabis kan skabe, havde en perfekt synergi med de kryptiske og mystiske tanker som jeg havde i forvejen.
Mine visuals blev mere "langsomme", som om at de nu passede til min sindstilstand, og min høresans var blevet yderligere forstærket og musik og lyde var nu ret intense at høre.
D og jeg går lige et hurtigt smut ud i garagen igen for at lede efter hans tjald, da han stadig har rimeligt meget nedtur over det. Lige da vi kommer derud går der nok 10 sekunder da han allerede har fundet det. Det lå på bordet LIGE foran os.
Natten var reddet, og jeg var utroligt glad på D's vejne. Der sprang glade farver rundt over det hele, og var virkelig lykkelig på hans vejne der.

Alle os der røg (R, C, D og jeg) bevægede os ind på T's stille værelse igen, og satte noget musik på. Jeg kan huske at lige da D tændte for noget musik, smed jeg mig ned i sengen og blev bare tungere og tungere.
Flere gange fangede jeg mig selv i at ligge og rulle rundt med øjnene og lave underlige bevægelser med mine fingre og kæbe.
Disse bevægelser passede med musikken, og det var som om at den der syre-sitren i kroppen dansede i takt med musikken der blev spillet.
På væggen hang der 2 kvadratiske hylder, og når jeg rigtigt stenede på dem begyndte kanterne at flyde i takt med musikken som om at det var en væske.
Vi sidder og hører musik i et stykke tid, da jeg vælger at lukke øjnene i, og så ellers bare rejse ind i sindet og de CEV jeg havde. Der var nogle fantastiske fraktaler i nogle neonagtige farver, der ændrede sig hele tiden. Konstant flyttede de sig, morhpede sig til andre lige så flotte farver og geometriske figurer, ændrede de i størrelsen, og var virkelig langt inde i de CEV i et godt stykke tid.
På et tidspunkt vælter T's far ind og spørger hvornår vi får rullet en pind, og vi sidder bare alle der totalt stenede og glor på ham. Lige i starten troede jeg at han mente det for sjov, men han mente det sgu, og lige da han gik sagde han:
"Se nu og kom i gang med at rulle! Og husk! Der skal være mindst 0,5g til mig selv!"
Så lukker han døren og vi flækker bare af grin allesammen. Men dovne som vi er, gad vi ikke til at rulle en endnu. Så vi lægger stadigvæk bare og flyder totalt med musikken.

Vi vælger så at gå ud til de andre og vi har nok lagt derinde i 1-1½ time. Mange af gæsterne er skredet, og T går også i seng. Vi snakker lidt med de voksne, da T's far igen spørger om vi har gjort den klar, og det har vi jo selvfølgeligt ikke. Så vi får lov til at gå ind på hans kontor for at rulle en joint.
Inde på kontoret ruller vi så den pind, og stemningen er KANON høj. Det virkede totalt underligt og urealistisk at skulle ryge tjald, et ulovligt stof, med vores barndomsvens far.
Følte mig ikke så skæv længere, og troede at nu var syren nok ved at stilne lidt af - jeg tog fejl.
Da det nok var vores eneste chance for at ryge med T's far, og at han ikke skulle blive skuffet over skæverten tog vi resten af D's ryst i + resten af mit + resten af R's + resten af C's. Der var nok i alt 1,5g.

Jointen bliver tændt op udenfor hovedøren, og snart kommer T's var + en af hans venner. T's far er mega fuld, så lige da han får jointen maltrakterer han den nede i bunden fordi han pressede så hårdt til den, og sugede af den som var det en cigar.
Hans ven retter ham, og siger at den ikke skal ryges ligesom en cigar, men han skal få det hele ned i lungerne.
Han tager et stort hvæs og inhalerer det så, hvorefter der går ca. 2-3 sekunder før han choker alt for grumt. Han stod og hostede i mega lang tid, og på et tidspunkt stopper han bare op og kigger på os allesammen med de sygeste øjne og vrøvler et eller andet uforståeligt, for så at hoste videre som en sindsyg.
Vi flækkede allesammen af grin, og han sendte jointen videre. Jeg glædede mig som en sindsyg til at smage, og lige da jeg får jointen og tager det første hvæs, kan jeg nærmest føle en slags behagelig varm dyne blive lagt rundomkring mig. Synes at det er fantastisk, og tænker på hvor fedt et nytår det egentligt har været.

Efter jointen er røget bevæger vi os hjemad til mig. Vi snakker hele vejen om hvor grineren det var at ryge med ham, og hvor nice det har været hele aftenen. På et tidspunkt sætter D "Steppeulvene - Til Nashet" på igen, og vi stopper begge to op, og danser en underlig syret stille dans i takt til musikken. Det er utroligt intenst, og blev bare fyldt med en masse følelser, og den sang lød så fantastisk smuk! Følte en connection mellem mig, musikken og videre hen til D. Kom nærmest ind i en slags trance, og glemte alt omkring mig - alt der betød noget lige nu var musikken. Vi står der i et stykke tid, da vi til sidst går videre hjem til mig.
Jeg sidder mig foran computeren og vi hører noget musik. Jeg kan huske jeg begyndte at få nogle rigtigt vilde visuals, og det Cannabis havde virkeligt sat gang i det hele igen. Der går ikke lang tid før D går kold, og kan se at C og R sidder og hænger lidt med hovedet. Klokken er også ved at være 3-4 om natten.
Mig derimod - jeg sidder i min stol og lytter til musikken og er totalt fuldt af energi og ved at det er TOTALT umuligt for mig at sove. Kunne føle at jeg var en smule træt i hovedet, og mentalt var jeg ved at være ret slidt.
De andre er nu gået kolde, og jeg sidder bare og kigger rundt i lokalet, og har egentligt også lyst til at sove. Mn det er umuligt - tankerne flyver rundt, både loftet og trægulvet bevæger sig i nogle specielle mønstre, mens alle kanter vibrerer i takt med mine tanker.
Jeg beslutter at læse på psy.dk, og her lægger jeg mærke til en ting. Når jeg er på svampe og læser en tekst på for eksempel psy, kan bogstaverne og ord ligepludseligt finde på at gøre noget meget underligt. Jeg citerer lige mig selv fra en anden tråd hvor jeg beskriver det fænomen:

Jeg kan fx. kigge på et stort grantræ, og ligepludseligt twistes toppen af træet, til det ligner en SN, og bliver mere twisted til det bliver til en spiral, og twistes mere endnu til det bliver til grantræet igen. Alt dette sker flydende, og varer ikke mere end et øjeblik. Men det sker hist og her heletiden. Det er ikke kun visuelle ting det kan ske for. Musik, ord, tekst og ja selv tanker og følelser kan få samme tur.

Dette fænomen har jeg overhovedet ikke følt/set/hørt mm. endnu på syre. Men istedet for at det sker, var der når jeg læste tekster inde på psy nogle strukturerede og detaljerede bølgelignende bevægelser over det hele. Utroligt fascinerende at kigge på, og fantastisk flot.

Klokken bliver omkring 5-6 da de andre går hjem, og ville ønske jeg kunne falde i søvn da jeg følte at mit sind bare havde brug for ro nu. Jeg lægger mig ned i sengen, mens jeg hører musik, og kan mærke at det bliver umuligt at falde i søvn. Men det er alligevel utroligt dejligt bare at ligge ned under den varme dyne, og lytte til noget fantastisk musik. Jeg sætter "Steppeulvene - Til Nashet" igen, og lukker øjnene. Ligeså stille kan jeg mærke at jeg falder ind i en slags trance igen. Jeg får de mest vanvittige closed eyes visuals. På et tidspunkt kan jeg se og mærke at jeg er et frimærke(dem med LSD på self :D), og at jeg blinker i alle mulige psychedeliske farver. Jeg bliver så lagt på min tunge, og falder ned i halsen der snor sig som en slange der danser til musikken, mens der flyder psychedeliske farver rundt omkring ved halsen. Jeg lander til sidst nede i min mave hvor jeg bliver til en ren energi der bare springes ud i alle lemmer i kroppen på mig. Kunne mærke følelserne til den sang var så intense at mine øjne blev helt våde, og fældede en lille tåre over hvor utroligt fantastisk smuk den sang lød. Jeg lå med lukkede øjne, lavede mystiske slangeagtige bevægelser til musikken, med verdens største smil i fjæset. Lå og fik nogle fantastiske smukke tanker om mit liv, og hvor perfekt det egentligt var. Følte virkelig at jeg havde kontrol over hele mit liv. Følte mig fri som en fugl, og alt var så smukt. Livet var smukt, musikken var smuk, dette nytår var smukt.

Sådan lå jeg hele natten og morgenen, og tænkte på mit liv og min livssituation. Følte virkeligt at jeg havde løsnet for et eller andet i mit sind. Fået renset mit sind totalt. Mit liv virkede før så kaotisk, men LSD'ens klarhed gav mig et overblik som hjalp mig til at få styr på nogle ting der lå i ubevidstheden.

Kan ikke huske hvornår jeg stod op af sengen, men det var ihvertfald på et tidspunkt hen af eftermiddagen. Og havde ikke lukket et øje den nat. Endte faktisk med at jeg ikke fik sovet i 36 timer i alt.

Konklusion

LSD er i sandhed et fantastisk stof, og det er ihvertfald ikke sidste gang jeg prøvet det! Blev virkeligt overrasket over klarheden i ens sind og tankegang i forhold til svampe som virker mere drømmende, "svampet" og har en lidt mere dyster effekt.
Jeg tror faktisk ikke jeg ville have kunnet håndtere et svampetrip, da alt ser og virker meget mere fremmede ud. Som om det kom fra en helt anden planet. Jeg havde MEGET mere "kontrol" over mit trip og mine tanker i forhold til mine svampetrips.
Begge dele er fantastiske psychedeliske stoffer, og jeg værdsætter hverken det ene fremfor det andet. Tror bare at for mig er svampe mere et stof man kan tage sammen med nogle goder venner/selv og så bare være et trygt sted som fx. derhjemme, naturen eller andre stille og rolige steder. Hvorimod LSD er mere et festvenligt stof om man så må sige, og kan sagtens bruges i byen eller et sted hvor der er mange folk og gang i den. Selvom man sagtens også kan bruge LSD i naturen/derhjemme og svampe i byen. Men for MIG står det ihvertfald sådan til.

Nogle ting som jeg har lært af denne dejlige jomfru tur:
- At næste gang skal jeg ikke tage syren så sent. Det var komplet umuligt for mig at sove selv efter trippet var ovre.
- Ikke undervurdere de små mærker. De var måske lidt større end denne firkant [ ] , og det viser egentligt bare hvor sindsygt potent LSD er.
- Alene trip er fedt, men intenst! Når jeg var alene eller i et stille sted, blev mit trip bare så meget mere intenst. Ens tanker får frit løb, og der er ingen mennesker til at aflede tankerne med, og snakke med. I kender vel også de gange hvor man skal køre rigtigt langt i bil, og man sidder med musik i ørerne, kigger ud af vinduet og kommer længere og længere ud i ens tanker. For til sidst at "vågne op" og blive overrasket over hvor langt ude ens tanker egentligt var.
Det samme gælder når man tripper alene. Det er meget nemmere at komme rigtigt langt ud i ens tanker, og det kan være rigtigt fedt, men man kan også komme ud på et dårligt spor af negative tanker, og så er der ingen til lige at aflede tankerne med og kommunikere med.

Det var så min rapport om den fedeste nytårsaften jeg har haft :D
:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2010 17:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
mådeVirkelig lækker rapport! Kan godt lide måde du beskriver de forskellige CEV's.. :D Ser frem til mit første LSD trip :P

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2010 15:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2008 18:35
Indlæg: 1267
En dejlig rapport.
Virkelig godt skrevet, med masser af beskrivelser af både tanker, følelser og oplevelser. En rød tråd hele vejen igennem.

Mange tak fordi du har delt det med os.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2010 17:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2009 17:37
Indlæg: 55
Virkelig en fed triprapport... Tak for god info


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2010 21:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2006 15:51
Indlæg: 57
Geografisk sted: Planet 1W33D7
god rapport, b :D

ville sgu ønske jeg havde festet (og røget) med xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 mar 2010 12:52 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 feb 2010 22:11
Indlæg: 4
Geografisk sted: Midtjylland
En super, super lækker rapport. Nød virkelig at læse den, thumbs up!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2010 21:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Nu er det virkelig ikke for at sige, du tager fejl angående: "...Hvorimod LSD er mere et festvenligt stof om man så må sige, og kan sagtens bruges i byen eller et sted hvor der er mange folk og gang i den. Selvom man sagtens også kan bruge LSD i naturen/derhjemme og svampe i byen. Men for MIG står det ihvertfald sådan til.", men jeg har et par dårlige erfaringer med LSD og offentligt brug.
Efter min mening, som jeg giver fra erfaring, er at man helst skal opbygge en stemning med nære venner, og så kan man klare alt i verdenen derefter ;)

Men hold kæft en fed rapport. Jeg orkede virkelig ikke at læse det hele, men jeg gjorde det derimod alligevel. Lækkert skrevet, gode forklaringer på det hele, som jeg ikke har kunnet forklare. Jeg kom virkelig til at savne at trippe nu! Haha :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 15:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
For det første, tak for rosen allesammen, og ja den blev en anelse lang, men da jeg først kom igang med at skrive var det sgu svært at stoppe igen. :)

Det kan du selvføgelig have ret i, men som jeg også skrev i starten "Tror bare at for mig..." og til slut "Men for MIG står det ihvertfald sådan til"; Så det er ikke ensbetydende med at alle har det på samme måde :) Og er selvfølgelig også klar over at jeg/man stadig kan få dårlige oplevelser med LSD i byen, men med alle de erfaringer med svampe, så synes jeg at selv når det gælder små doser, så virker trippet stadigvæk ret så underligt (Kan virkelig ikke forklare det på andre måder :D). Set og Settings og dosering er virkeligt altbetydende når det gælder stoffer, og specielt de psykedeliske af slagsen :)

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 mar 2010 16:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Jeg ville bare fortælle at det er virkeligt fedt at du gider at bruge så lang tid på en rapport! Vær ikke bange for lange rapporter! Jeg elsker dem!

Men tak for fortællingen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2010 21:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
unb skrev:
For det første, tak for rosen allesammen, og ja den blev en anelse lang, men da jeg først kom igang med at skrive var det sgu svært at stoppe igen. :)

Det kan du selvføgelig have ret i, men som jeg også skrev i starten "Tror bare at for mig..." og til slut "Men for MIG står det ihvertfald sådan til"; Så det er ikke ensbetydende med at alle har det på samme måde :) Og er selvfølgelig også klar over at jeg/man stadig kan få dårlige oplevelser med LSD i byen, men med alle de erfaringer med svampe, så synes jeg at selv når det gælder små doser, så virker trippet stadigvæk ret så underligt (Kan virkelig ikke forklare det på andre måder :D). Set og Settings og dosering er virkeligt altbetydende når det gælder stoffer, og specielt de psykedeliske af slagsen :)

:peace:


Det er klart, jeg ville heller ikke rette på dig, bare dele min mening ;-)
Og lige det med mængden/dosering af LSD, så skal du vide at det kan svinge rigtig meget. Læste lidt om på, på psy.wiki'en herinde (meget nyttig). Trippet er noget af det bedste livserfaring man kan få! Håber du læste min rapport ;-) Hvis ikke du allerede har kommenteret!

Vil lige sige; din rapport er mega fed, og jeg misunder de skriveevner du har, at den er lang gør den faktisk bare bedre :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2010 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2010 00:42
Indlæg: 0
Wow lyder vildt lækkert, vil glæde mig til min første tur på mærker :P jeg er som regel på coke/amf/2c-i/mdma men min kæreste skulle gerne kunne guide mig sikkert igennem ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team