Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 11:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Hash
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Anbefaling til tråd starter:

Drop hashen, gør din skole færdig og få en uddannelse. Der er ingen grund til at spilde sit liv som 15 årige ved at ryge 3 gram hash i bong hver dag. Få dig en uddannelse og et arbejde, når du så er gammel nok og når du er mentalt udviklet så kan du overveje at ryge en enkelt joint i ny og næ.

Intet menneske har godt at ryge så meget ganja hver eneste dag. Din kognition blevet bedøvet af cannabis og når du ikke er ældre, sløver du din hjerne i at udvikle sig. I din alder er hjernen i fuld gang med at udvikle sig, den lære nye ting og skal finde ud af hvordan verden fungere. Hvis du bedøver din hjerne hver dag, så kan det resultere i at din hjerne ikke udvikler sig rigtig. Nej du for ikke hjerneskade, men din kognitive evne bliver ikke udviklet som den skal.

Pas på dig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psycheholic skrev:
Anbefaling til tråd starter:

Drop hashen, gør din skole færdig og få en uddannelse. Der er ingen grund til at spilde sit liv som 15 årige ved at ryge 3 gram hash i bong hver dag. Få dig en uddannelse og et arbejde, når du så er gammel nok og når du er mentalt udviklet så kan du overveje at ryge en enkelt joint i ny og næ.

Intet menneske har godt at ryge så meget ganja hver eneste dag. Din kognition blevet bedøvet af cannabis og når du ikke er ældre, sløver du din hjerne i at udvikle sig. I din alder er hjernen i fuld gang med at udvikle sig, den lære nye ting og skal finde ud af hvordan verden fungere. Hvis du bedøver din hjerne hver dag, så kan det resultere i at din hjerne ikke udvikler sig rigtig. Nej du for ikke hjerneskade, men din kognitive evne bliver ikke udviklet som den skal.

Pas på dig selv.

He said it! Fornuftigt råd som tråd starter kan tænke nærmere over og bruge til noget.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Citat:
Latterligt? Ved du overhovedet hvad du snakker om? Synes du han virker som en der har styr på det? Tror du virkelig det hjælper ham på nogen som helst måde at købe bedre hash? Nej vel? Han er 15 år og virker til at være lidt ude af den. Måske han skulle overveje og stoppe med at ryge hash, istedet for at lytte til dårlige råd fra personer som dig, som ikke aner hvad du selv snakker om, douchebag.

Edit: Du er muligvis ældre end mig 'Cartman', men måske du skulle have røget lidt mindre da du selv var 15, ellers trænger du bare til en lang pause. Tænk dig nu lidt om før du opfordrer mindre årige til at ryge bedre hash.

Tilfældigvis holdte jeg mig fra alt "døds-narko" indtil jeg fik en alder der var rimelig, altså 18 år. Jeg havde dog ikke lige spottet at trådstarter ikke er så gammel. Undskyld Arthur, Doug kan ikke altid være en god dreng.

Hvis du insisterer på at ryge hash, så ryg noget ordentligt noget, hold dig til pinde. Der er alt muligt lort i dårlig hash, så pas på dig selv, det er udelukkende derfor jeg giver det råd at købe bedre kvalitet. Vi kan have svært ved at bestemme hvad han skal stoppe i hovedet, så bare at råbe "HEY HOLD DIG FRA HASH NÅR DU IKKE ER GAMMEL NOK!!!". Han er trods alt 15 og har sandsynligvis drukket sig hjernedød lam allerede flere gange. Jeg ser sådan på det at det er bedre at ryge en jay engang imellem end at drikke hjernen ud. Så synes ikke helt den holder. MEN han er nok en troll, må vi håbe. Men det er da klart bedre at han ryger noget bedre hash end at han sidder og ryger hovedpine hash?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Narnia
Hey alle sammen.
ved godt den virkelig er latterlig den tråd her men jeg RØV KEDET mig igår.
Og så ka jeg ikk se hva der er galt i og ryge 3 gram.
Jeg gør det ikke hver dag

Medlem
Brugeravatar

Psycheholic Har jeg sagt jeg ryger det hver dag ??

Medlem
Brugeravatar

Jeg har forstået at 2c-b og LSD og alt det andet er For over vældene for en 15 årig det har jeg ind set.
MEN HASH i ka ikk bilde mig ind af det er farligt godt nok skader man jernen osv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes du skal se dokumentaren "Cannabis: The Evil Weed" fra BBC Horizon. Du kan finde den på youtube eller google video...
Den forklarer ret godt hvorfor unge ikke bør ryge cannabis. Du er lige på grænsen mht. din alder, så det må du jo gøre op med dig selv.

Angående din kommentar om at suge hele tre gram hash på en aften... Ikke nok med at det er et absurd spild af hash, så er det højst sandsynlig en indikation på at du ryger noget vanvittigt elendigt hash.
Selv ryger jeg kun 0,25 gram i en joint. Det er ikke engang hash; det er grønt og mere er der altså ikke behov for at komme i.
Hvis jeg laver hash af mit hjemmedyrk så skal der altså ikke meget mere end 0,1 gram til for at ryge mig i gulvet. Og det er sgu ikke fordi jeg er håbløs til at ryge, det er bare kvaliteten der er i orden.
Dvs. det du ryger er mere end 30 gange så elendigt i forhold til hvad det burde være. Overvej lige hvor mange affaldsstoffer og andre ting der er kommet i det hash for at cutte det. Din krop ville helt sikkert vælge en anden ejer hvis den kunne, nu den bliver udsat for sådan noget.

Så hvis du fortsat har lyst til at suge hash efter du har set den dokumentar jeg henviser til, så skal du helt sikkert finde dig en anden pusher. Hvis ikke det kan lade sig gøre - hvilket det ALTID kan - så bør du som minimum rengøre det hash du køber.
Kig i hashguiden eller søg på forummet for metoder til at purificere hash.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 115834.htm

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]