Chas, hvis du ikke gider at læse tråden igennem før du svarer, vil jeg bede dig om slet ikke at svare.
Det irriterer mig grusomt når folk gør det, specielt når du ikke kender de faktorer der spiller ind i mit vege telt. og havde du brugt lidt tid ville du vide at det er den eneste der vokser sådan, og at den faktisk vokser og ikke er i stampe eller lign.
nu vil jeg ikke være efter dig, men din personlige mening må du gerne holde for dig selv, med mindre jeg decideret har bedt om dem, jeg fortæller dig heller ikke min livs historie i dine tråde vel ?

@Topic.
Kan oplyse at den vokser fint, men at ALLE nye blade ligner dem på billedet og at den vokser sådan hele vejen igennem. Størrelsen på den er heller ikke imponerende, omkring ½ af hvad de andre har opnået, højde er den samme dog.
Mit vege telt kommer max op på 28-29, og det er hvis jeg ikke lige har holdt en smule vand i bunden osv. eller ligger den omkring de 26 sent i lys perioden, og omkring de 10 om natten. så lidt udsvingning i temperaturen, men de vokser alle fint så det er bare en særling
Imo er den faktisk fin, lidt anderledes og speciel skader jo ikke