Nu har jeg kun prøvet syre 1 gang, men i forhold til "60606060", var det syre trip meget mere håndtérbart. Så det er forskelligt fra person til person.
Som de andre også sagde med at svampe er mere "sumpet", kan jeg kun erklære mig enig. Mit LSD trip var MEGET mere speedet, og man var fuld af energi. Hvorimod med mine svampetrips, var jeg meget mere "nede på jorden" på en mega svampet og organisk måde. Det er svært at forklare forskellen. Begge to er kraftige psychedeliske substanser der kan forvrænge dine sanser, tanker og syn på alting, og så har begge stoffer et helt unikt body-load. Begge substanser kan sende ens sind ud på en lang lang rejse, men de har bare forskellige veje at følge for at nå desinationsstedet. Men det er så også der lighederne stopper. Selve det at trippe på enten LSD eller Svampe er totalt forskelligt, og ligeså er den måde de forvrænger sanserne og tankerne på.
Foreksempel virker det som om at svampene har en mere organisk, drømmende og jordlig/alien agtig effekt. For eksempel er mine visuals mere bløde, runde og organiske i det. Hvorimod mine LSD visuals var hurtigtskiftende knivskarpe spidse visuals. Hele tiden skiftede de form, position og farve.
Mit tankespind/mentale effekt på svampe er meget mere alien/svampet i det. (Kan huske engang jeg trippede svampe hvor jeg syntes at at svampe trip er ligeså underligt som svampen ser ud

) Hvorimod på LSD var jeg meget mere i kontrol over mine tanker, og selvom tankerne kom hurtigt efter hinanden, mange tanker og sanseindtryk på samme tid, havde jeg stadig styr på alle tankerne og indtrykkene.
Analogen her her synes jeg forklarer det meget godt.
"Mushrooms: Passenger in a car that is racing out of control.
LSD: Your the driver, lucid and relaxed."
Jeg kan prøve at beskrive forkellene i evig tid, så jeg vælger at stoppe nu

Men synes at du skulle læse nogle tråde inde på shroomery.org, da der har været nogle tråde op at vende om det samme spørgsmål et par gange. Bla. synes jeg du skulle læse denne her tråd da jeg synes de beskriver det godt, og jeg kan nikke genkendende til mange af tingene.
http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Cat/0/Number/5636607Alt dette er sådan som JEG har set forskellen mellem de to stoffer, og det betyder ikke at det vil være det samme for alle.