Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

hey
jeg tænkte lige på hvilket strain giver mest udbytte per plante har hørt en sige at han har fået nogen som giver 1 kilo er der nogen der gir mere og hvilke ( kan forestille mig det nok er en hybrid mellem sativa og indica )

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Sorten Cinderella99 kan give godt udbytte, men det forpligter også om du passer den på rette måde. Men er self alt afhængig af hvor god du til at passe dine planter, der kan være medvirkende til dit udbytte af planten. :)
Men selv "standard" sorterne kan give et ligeså godt udbytte hvis, du igen, passer dem ordentlig.

Junior medlem
Brugeravatar

1 kg trimmede buds? Saa skal man satme have groenne fingre samt et godt sted at dyrke udendoers :o

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det lyder usandsynligt. Jeg fik omkring 1,7 kilo trimmede buds fra 20 flotte hunplanter, med en sort der er dyrket i 30 år på bornholm.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
1 kilo pr plante lyder voldsomt højt - medmindre man altså giver den ufatteligt lang tid i den vegetative fase først der efter begynder på blomstringsfasen (det er afhængigt af hvor meget lys den får).
Det kræver dog god kontrol med betingelserne (lyset) og er svært både indendørs og udendørs - jeg har dog set det gjort på billeder hvor cannabis-planterne seriøst har været så store som et lille æbletræ (og med en stamme som en underlår) og uden tvivl har givet flere kilo.
Generelt tror jeg sorten ikke er så vigtig for hvor meget man kan få ud af en plante, jeg tror det er væksbetingelserne og hvor lang tid den får i den vegetative fase der gør udslaget.
Køb frøene efter hvilken røg du foretrækker er mit bud.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
En af mine veninder dyrkede udendørs sidste år, og jeg mener, at hun sagde 800 gram på sin største plante... Og hun havde vist ikke gjort andet end at rydde et område, sætte nogle planter, gødet en enkelt gang og så ellers vandet. Stammerne på de største planter havde været svære at save ned, og gode ti cm i diameter :S
Men hvilken strain det var ved jeg ikke, og det tror jeg heller ikke hun selv er klar over.

Junior medlem
Brugeravatar

@larmerfyr tror jeg også jeg gør :D en god white dwarf eller bubblegum

Medlem

2 pounder fik sit navn af en grund..
Men kræver som før nævnt grønne fingre, ok basal viden og at den dyrkes ude samt opbindning for at undgå grenene knækker...
(men spørger i mig "slår" den ikke så hårdt.)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er det samme problem med strains som eksempelvis Big Bud. Det kan godt være de yielder meget, men kvaliteten er ikke specielt god i mine øjne.
Sådan er det ofte med de strains der er blevet avlet for at kunne producere meget. Lækkert for sælgerne, irriterende for køberne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]