Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 feb 2010 12:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Hmm. Jeg kunne ret godt tænke mig at høre, om du ikke har gjort dig nogen efterfølgende overvejelser såsom: "Det var uansvarligt af mig, at tage noget jeg ikke havde det mindste kendskab til."
Du har været medlem på psychedelia i lang tid, så det undrer mig, at du ikke har så meget som hørt om LSD, og at du ikke lader til at tænke over set og setting og at det kan være farligt at indtage noget, man ikke ved hvad er.
Jeg vil også gerne hører, om du synes, du fik noget ud af dit angstprægede trip?

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2010 20:30 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2007 13:37
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Synes egentlig ikke jeg gider, at forsvare noget jeg gjorde for snart 4 år siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2010 20:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2007 13:37
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Og ja, jeg synes faktisk alt i alt, at jeg har fået noget godt ud af mine trips. Angstprægede har de altid været i mere eller mindre grad Men det ser jeg nu ikke skulle være en hindring for at jeg på længere sigt kan bruge det til noget konstruktivt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2010 01:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Du skal ikke forsvare noget som helst? Jeg spørger blot til om du ikke har gjort dig nogle overvejelser siden hen, specielt nu hvor jeg får at vide, at det er 4 år siden.
Med hensyn til angsten spørger jeg jo også bare om, hvad du har fået ud af det. Badtrips kan man få meget ud af. Jeg vil bare høre hvad?????

Hvad er det med folk nutildags. Alt handler om at spille cool og være sej, så folk føler sig angrebet uanset, hvad man spørger dem om. Man kan ikke længere holde en samtale nede på jorden, uden at folk indrager deres følelser stupide idéer.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2010 15:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2007 13:37
Indlæg: 48
Geografisk sted: København
Ja, det kan du da egentlig ha ret i. Men det handler jo nok om, at man kan være ekstra sårbar omkring ting, der vedrører en selv.

Men altså, jo jeg kan da sagtens se nu, at det var dybt uforsvarligt, og på en måde ville jeg ha ønsket, at jeg havde ventet til et lidt senere tidspunkt med at tage psykedeliske stoffer, men nu blev det altså sådan, og det har givet mig en stor indsigt og styrke i forhold til mit eget handlemønster, som jeg virkelig har haft brug for, for at komme videre fra det lort, som ellers holdte mig nede med næb og klør.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team