Jeg håber det er okay jeg svarer selvom jeg ikke ryger hash - Jeg har dog haft et misbrug af ketamin, og jeg tror langt størstedelen af de folk der ryger hash er mere afhængige end de selv vil indrømme. Derfor tror jeg en MEGET stor del af hashrygere, ligesom jeg selv gjorde med ketamin-depressionerne, fjerner de dårlige tanker ved at indtage hash/ketamin hver gang de dårlige tanker nærmer sig. Vi, og vores veludviklede hjerner vænner os jo hurtigt til tanken om at vores stof fjerner det dårlige og gør os afslappede og sørger for den nødvendige nedsatte hjerneaktivitet.
Al respekt for at du kan holde dit forbrug på 2-3 joints om ugen - Men synes du skal spørge dig selv om det er det værd, hvis du skal have nedtur på i 2-3 dage om ugen?
Håber der er nogen der har et bedre forslag - Selvom det kan virke uoverskueligt, kunne det sikkert hjælpe dig at løbe en lang tur mandag-tirsdag eller på anden måde virkelig bruge din krop, eventuelt afsluttet med en tur sauna/spabad. Ingen garanti for det hjælper dig, men det har tit hjulpet mig når jeg egentlig kun kunne overskue at tage en snitte mere og sætte en film på!
Held og lykke med at få metoder til at give dig en bedre start på ugen