Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2010 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 okt 2009 16:17
Indlæg: 7
Substans/er: LSD og hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
120-150 mikrogram LSD syre på en sukkerknald

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Hej alle.

I går blev første gang jeg skulle prøve LSD og den oplevelse vil jeg forsøge at beskrive for jer.

Det er søndag formiddag og klokken er 11.30. Jeg orker egentlig ikke at stå op, men med udsigt til at vi tidligere i weekendens løb har aftalt at banke LSD i dag er der alligevel en snert af motiviation der for mig til at rejse mig op og komme i tøjet. Sammen en kammerat, der har overnattet hos mig hamrer vi hen til bussen, hvor jeg møder L og K. Vi sidder i bussen og snakker lidt om hvad der venter os (ingen af os har prøvet LSD før), vi står af efter 15 minutters kørsel, mens min kammerat fortsætter hjem. Vi går hen til P's lejlighed for N også befinder sig. Efter en halv times tid er vi ved at være klar og jeg finder sukkerknalderne frem og deler ud. Klokken er 13.30 og vi giver os til at snakke lidt om hvad der er os i vente. Vi slukker vores telefoner og gør os klar til at effekterne skal ramme os.

Der går lang tid før der sker det store. Efter 20-30 minutter kan jeg ikke mærke andet end en lettere svimmelhed, som bliver ved længe. Efter cirka halvanden time begynder der at ske noget. Stemningen bliver vældig opløftet og der skal lige pludselig ikke så meget til før man flækker af grin. Vi tænder fjernsynet, hvor der er en udsendelse på DR2 om et eller andet musikalsk eventyr, som Roger Moore læser op, hvilket bliver suppleret med klassisk musik. Jeg kan ikke helt forholde mig til det og opgiver hurtigt at bevare fokus på fjernsynet. Hele min krop begynder nærmest at dirre og ryste, ikke på en ubehagelig måde, men jeg kan mærke at jeg er påvirket, og jeg nyder det. Jeg føler mig overbevist om, at der er en 6. Person i lejligheden rundt om hjørnet. Jeg synes jeg kan høre vedkommende trække vejret – Det er ikke noget, der gør mig bange på nogen måde, jeg synes bare det hyggeligt at vi er nogle flere. I mellemtiden har N fået fat i L’s kamera og styrter lige pludselig rundt i lejligheden og fotograferer de mærkeligste ting og det er først efter en 5-10 minutter at jeg egentlig opdager hvad han har gang i. Jeg stiller mig hen i vinduet og kigger ud på træerne, der står og svajer i vinden – Jeg har ingen visuals overhovedet, men det ser bare så flot og smukt ud at jeg bliver der lidt tid.

Jeg husker ikke trippet så godt i detaljer, men kan huske, at alt bare er fantastisk – Alt giver mening uden man behøver snakke om det og kroppen er godt tilpas. Da jeg cirka ved 16.30-tiden tager det første hiv af en joint er det nærmest som en mental orgasme. Det er ren ekstase og alle mine sanser føles skærpede. Jeg husker næsten intet fra de næste timer andet end dybe samtaler og spontane handlinger, som at vi alle sammen pludselig vælger at rejse os op og stille os i sofaerne, det giver ingen mening nu, men det gjorde det (vidst nok) i går. Der er altid minimum en af os der ligger flade af grin. Omkring kl. 18.30 begynder vi at overveje om vi skulle snuppe en sukkerknald mere. Det udvikler sig til at N, P og jeg gerne vil, men K og L helst ikke vil at nogen af os skal gøre det. I situationen påvirkede det mig rigtig meget, jeg fik det dårligt, og var egentlig ikke sur over K og L’s reaktion, jeg synes det var i orden, men jeg følte bare at jeg havde lavet dårlig stemning ved at foreslå at forlænge trippet. Heldigvis fik vi snakket det igennem og jeg fandt efterhånden ud af, at der slet ikke var nogen, der var sure på mig.

Ved 21.30-tiden forlader vi lejligheden og tager bussen hjem igen – eller det vil sige at P bliver i sin lejlighed, mens vi andre tager hjem til N. I bussen føler jeg at alle de andre passagerer ved at jeg har taget LSD, men fordi vi stadig er fire sammen bliver det ikke til sådan en voldsom ubehagelig ting, men mere underholdende at sidde i en normal bus med normale mennesker ude i den normale verden. Hjemme ved N føler jeg mig stadig godt blæst og det er som det har været hele dagen, stadig lidt af et projekt at få rullet en joint. Ved midnatstid suger jeg dagens sidste bonghovede og kan mærke LSD’en tydeligt i kroppen igen. Ved et-tiden tager jeg hjem og falder efter lidt tid i søvn.

Konklusion:
LSD er helt sikkert et kraftigt stof, som skal bruges med omtanke og set i bakspejlet er jeg L og K taknemmlig for, at de fik mig til at lade være med at tage en sukkerknald mere, det var sikkert også blevet et fint trip, men det ville blive et helt andet trip, og måske lidt for voldsomt første gang.
Når det så er sagt, er det også helt sikkert, at dette ikke er mit sidste LSD-trip. Der er så meget mere at komme efter og jeg føler mig så godt tilpas med LSD-rusen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2010 18:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
Får efterhånden mere respekt for LSD, og mindre "bange" følelser for det. Er begyndt at overveje selv at prøve det, for det lyder til at være ret godt.
Fin rapport nu når du ikke husker mere :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team