Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 20:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Det mener i fandme ikke seriøst, at i sidder og guider manden til at finde skrald? Her går grænsen godt nok!! Søg hjælp.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha Kristian wah wah :cry:
Mad er mad også selvom det ligger i en container. Hiv sølvskeen ud af røven :) :)

Fede videoer InnerNet!

Medlem

Homo Superior skrev:
Haha Kristian wah wah :cry:
Mad er mad også selvom det ligger i en container. Hiv sølvskeen ud af røven :) :)

Fede videoer InnerNet!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Hehe ja heldigvis har jeg råd til mad. Det jo helt absurd det der...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du finder det mindre absurd at der smides så meget mad ud som intet fejler?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
ej jeg syntes godt nok det ulækkert og nolife at skrælde. Der er altså masser af steder hvor man kan få et solidt måltid for under 15kr.som f.eks sundholm og om morgenen har de masser af daggamle rundstykker og franskbrød. De er kun en lille smule mere kedelige en helt friskt brød. Nogle steder er maden endda gratis. Som i fedtekælderen. Der er rugbrød og boller inklusive pålæg og smør gratis. Så er der også varm mad men den skal man betale for dog kun meget lidt. Så er der også istedgde nr. 100
der er rugbrød og brød gratis inklusive noget basalt påløg, man må punge ud hvis man vil have det spændende pålæg.
Så er der også uddeling af gratis færdigretter på hovedbanegården kl 6mener jeg det er.
jeg kunne blive ved og ved hvis jeg havde den der samling af kort der viser alle d gode tilbud. Jeg kan ikke lige huske hvor man kan få fat på . kommunen måske? eller misbrugscentre mener jeg vist nok man kan få sådan en hvis man spørger pænt.
venlig hilsen martin

Man kan sagtens få 100kroner til at gøre en totalt mæt og velernæret i mange dage.

venlig hilsen
Martin

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Fråder skrev:
Der er altså masser af steder hvor man kan få et solidt måltid for under 15kr.som f.eks sundholm og om morgenen har de masser af daggamle rundstykker og franskbrød. De er kun en lille smule mere kedelige en helt friskt brød
Martin

Jeg kan ikke rigtig finde forskellen på at spise gammel mad fra et værested/spisested og så fiske friskbagt brød op af en container.
Det er da mindst ligeså "ulækkert" at spise gammel morgenbrød, som det er at dykke ned i en skraldespand.
Det er dog også værd at huske, at de fleste butikker pakker deres brød i poser før de smider dem ud.
Så hvorfor spise daggammelt brød, når man kan skralde en hel sæk GRATIS! :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
http://www.youtube.com/watch?v=FNBQ9ALcWuY

:) :) :gud: :) :)

Tingfinder med Fler farver

Det siger vist sig selv :) godt nok er det lidt mere gribbe stil end det er skralde modellen, men den holder nu stadig max tjek den ud :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kristian12 skrev:
Det mener i fandme ikke seriøst, at i sidder og guider manden til at finde skrald? Her går grænsen godt nok!! Søg hjælp.

At skrælde handler ikke så meget om, om man er fattig eller rig. Mit indtryk er, at mange gør det af politiske årsager, fordi det er så hyklerisk når vi taler om at spare på jordens ressourcer og nedbringe CO2 og forurening, og så bliver der stadig smidt store mængder brugbart mad og andre ting ud.
Det handler om at følge det gode gamle råd: Spis op, før du tager en ny tallerken!

Hilsen Fanny

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 5000
:shock:

Tror først jeg kan skraldning seriøst, den dag min pusher flipper skråt og smider sit stash ud.
Når det nu engang er strafbart, er det da mystisk at rode rundt om natten i affaldskontainer, når nu butikkerne har åbent i dagtimerne og der samtidig er noget der hedder baggypants med dertil indrettede tyve-lommer.
Bonusgevinst: Adrenalinsus og hår på bollerne.

Ingen grund til at være for snobbet til et klør5 tilbud hvis krisen kradser.

Medlem

Fanny skrev:
At skrælde handler ikke så meget om, om man er fattig eller rig. Mit indtryk er, at mange gør det af politiske årsager, fordi det er så hyklerisk når vi taler om at spare på jordens ressourcer og nedbringe CO2 og forurening, og så bliver der stadig smidt store mængder brugbart mad og andre ting ud.
Det handler om at følge det gode gamle råd: Spis op, før du tager en ny tallerken!
Hilsen Fanny

Hej Fanny. Den vinkel havde jeg slet ikke set på. Dog må jeg sige at der går mine grænser og jeg ville da aldrig kunne få mig selv til det. Et helt internet forum guider dig til at samle skrald. Jeg ville føle mig biskidt og ækel. Det er simpelthen ikke noget jeg kan tage seriøst.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Lige en skralde sang mere.. Igen fra Fler Farver: Det ketter det mætter

http://www.youtube.com/watch?v=-BeWGweYpcE

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]