Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2010 14:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2010 12:51
Indlæg: 0
Substans/er: Hash
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
4gram, to to-smøgs.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Var rimelig bange for at blive snuppet i det.

Triprapporten
Jeg og T havde snakket lidt om at ryge noget hash en gang, og besluttede os for det. Efter skole mødtes vi så med nogle venner, lad os kalde dem D og J.
Vi havde købt 4 gram, og noget til at slukke tørsten da vi fandt et sted og ryge os skæve. Jeg og T var 13 år på dette tidspunkt, vi satte os nede i en kælder(J og D røg med). Og begyndte at ryge to to-smøgs, efter det første sug blev jeg helt tung i hovedet, og fik en underlig fornemmelse i kroppen. Jeg røg videre, efter nogle par sug kunne jeg ikke kommunikere med dem, når jeg snakkede lød det normalt i mit hoved, men de forstod ikke hvad jeg sagde. Jeg gik frem og tilbage, tog hænderne op til hovedet, og begyndte at sige skov, skov, skov. Jeg ved ikke hvorfor men jeg ville der hen, hen i skoven. Jeg blev rædselslagende for de tre andre. De ville have mig til at suge et til sug, men jeg var fucking bange. De ville give mig et til sug, men jeg turde ikke, jeg troede de ville dræbe mig, de var ondskabsfulde væsner tænkte jeg. Jeg skubbede til D hårdt ind i muren, og derefter skubbede jeg T og J væk, og løb som en goblin væk fra dem(følte jeg løb normalt, og det så ud som om jeg gjorde det), totalt bange. Jeg troede de ville dræbe mig. Jeg løb, uden at blive forpustet, jeg løb over en vej, der var en helt masse biler der kørte over. Jeg hørte ikke bilerne dytte, men T og J fortalte mig at de dyttede, D troede jeg var død.
Jeg tog min mobil frem og ringede til mig kæreste, sagde til hende jeg skulle mødes med hende nu. Jeg var kommet hen i skoven, men ændrede retning, hjemad til hende. Jeg mødte en hund på vejen, den gøede ad mig og jeg skreg/råbte, jeg løb alt hvad jeg kunne hjem til hende. totalt bange.
Da jeg var kommet op hos hende kunne jeg ikke styre mig, jeg begyndte at græde, det gjorde jeg i 20 minutter Ca. Hun var sammen med en veninde, mens hun trøstede mig. Så da der var gået Ca. 20 minutter, begyndte hendes veninde at smile, jeg smilede med og flækkede af grin. Sad og grinte i ret lang tid indtil jeg spildte et glas vand, jeg følte jeg havde mistet noget værdifuldt jeg græd i nogle sekunder, indtil jeg så S(min kærtestes veninde) smile. Jeg smilede med og havde mega smiley face på. Jeg hørte en sang på The Voice og min øjne fulgte med bassen, de bevægede sig mega hurtigt, jeg var oppe og køre. Når jeg lukkede øjnene bevægede de sig frem og tilbage totalt hurtigt. Det fortsatte sådan i 1 time eller sådan noget, og derefter blev jeg nogenlunde normal. Jeg sad bare og stenede, uden at bevæge mig eller sige noget.

Det var min første, og forhåbentlig sidste gang på hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2010 15:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 nov 2008 17:34
Indlæg: 138
Hold da op, et eventyr du har gennemlevet. Vildt, at hash kan have den effekt på nogle folk. :)

Hvor lang tid er det siden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2010 17:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2010 12:51
Indlæg: 0
Omkring 4-6 uger siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2010 18:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2008 11:51
Indlæg: 1219
Lad nu være med at dømme hash ud fra denne oplevelse. Det er en af mange grunde til de mange skræmmende rygter der går om f.eks. hash. Der er mange forskellige faktorer der spiller ind og har gjort at du har fået sådan et rap over nallerne. For det første er du slet ikke gammel nok til at ryge hash! Hvis man ryger som 13 har man da fortjent at få det dårligt. En anden meget vigtig grund til at du fik det så slemt, er at det var nogle røvhuller du røg med. Hvem fanden prøver at tvinge en 13årige, som har det dårligt, til at ryge mere hash? Du anede med garanti heller ikke en skid om hash inden du besluttede dig for at ryge det. Endnu en god grund. Du burde holde dig langt væk her fra og fra alt hvad der hedder stoffer indtil du bliver gammel nok. Måske du også burde overveje at finde nogle nye venner. Det der lyder da en tand for tarveligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 00:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 aug 2006 16:21
Indlæg: 170
Geografisk sted: tågen
jeg vil nu også sige at 4 gram i 2 to smøgs er lidt over kill, hvis man ikke er vant til at ryge.

Det lyder sygere end mange af de svampe trip jeg har været på :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 maj 2010 15:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 maj 2010 12:51
Indlæg: 0
Arthur Spooner skrev:
Lad nu være med at dømme hash ud fra denne oplevelse. Det er en af mange grunde til de mange skræmmende rygter der går om f.eks. hash. Der er mange forskellige faktorer der spiller ind og har gjort at du har fået sådan et rap over nallerne. For det første er du slet ikke gammel nok til at ryge hash! Hvis man ryger som 13 har man da fortjent at få det dårligt. En anden meget vigtig grund til at du fik det så slemt, er at det var nogle røvhuller du røg med. Hvem fanden prøver at tvinge en 13årige, som har det dårligt, til at ryge mere hash? Du anede med garanti heller ikke en skid om hash inden du besluttede dig for at ryge det. Endnu en god grund. Du burde holde dig langt væk her fra og fra alt hvad der hedder stoffer indtil du bliver gammel nok. Måske du også burde overveje at finde nogle nye venner. Det der lyder da en tand for tarveligt.

Det var frivilligt :)
+ Vidste da en del om det i forvejen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 maj 2010 21:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jan 2010 11:38
Indlæg: 8
lyder som om det var en lidt grov omgang for en nybegynder vil jeg sige..

første gang jeg skulle ryge faldt jeg isøvn hehe godt chiller.. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 maj 2010 12:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2009 14:55
Indlæg: 71
Tjo men som Arthur så fint pointere er det sundt med lidt alder og livserfaring så man er mere vant til uvante situationer. Det lyder som om du kæmper imod i stedet for at lade dig rive med. Jeg tror de fleste der har røget har prøvet at få "The fears" mere eller mindre. Jeg syntes det er fint du får det dårligt for så lære du at behandle den slags med respekt en anden gang hvis såden en skulle komme. Første gang man prøver noget nyt uanset stoffet inde for denne verden, er det altid bedre med for lidt end for meget, også selvom man vil være sej, eller ens venner presser en. Vi har allesammen været 13 år engang, og ja dengang røg jeg da også, det var bare hver dag. Men min første gang blev jeg også presset mere end jeg havde lyst til. Men man må forholde sig roligt og ikke panikke. Tal til din fornuft og sig til dig selv, uanset hvor slemt det er så er det nok overstået om en time, så få det bedste ud af det du kan i den time.

Men det lyder som om det er dine settings der er helt galt på den. Hvis du bliver så glad når du ser din kæreste, ville det nok være bedre hvis du havde røget med hende. Desuden er det altid godt at prøve noget sammen med nogen der har forstand på området, altså en der har prøvet at ryge før, så han kan fortælle dig hvor normalt det er hvis man bliver lidt paranoid. Men ihvertfald så trygge rammer som mulig, giver det bedste trip muligt siger min erfaring... Og selvfølgelig ikke så trygge rammer at det er sammen med mor og far, for så brokker de sig nok. Men ihvertfald nu kan du jo altid sige du har prøvet det, og der er ingen grund til at du nogensinde skal gøre det igen hvis du ikke har lysten, så er det bedre at leve uden :) Men ja en heftig omgang du har fået dig, men også alt for meget at indtage en første gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2010 19:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2010 18:05
Indlæg: 7
Nu er jeg selv clean lidt endnu, men 13 lyder som en lidt ung alder... Det lyder også åndsvagt at dine venner prøver at få dig til at tage et sug til.
Ellers fin rapport :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team