Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 20:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej allesammen.
Igår spiste jeg nogle Hawaii svampe sammen med tre kammerater. Jeg har prøvet svampe en 3 - 4 gange før, men denne gang tror jeg at jeg spiste for mange. Havde ikke prøvet hawaiianske svampe før. Jeg spiste 2,5g tørre, og vi havde det kanon morsomt, men lige pludselig synes mine kammerater at jeg begyndte at virke psykopatisk. De sagde at jeg lignede en psykopat, og to af dem blev skræmt når jeg kiggede på dem. Samtidig kom jeg i en tilstand hvor jeg ikke kunne forholde mig til virkeligheden, og jeg blev meget forvirret over alting. Fik en tanke der sagde til mig at jeg aldrig ville blive normal igen. Samtidig løb mine øjne konstant i vand som om jeg græd, men jeg var ikke ked af det - vandet drønede bare ud af mine øjne, og jeg skiftede fra det ene sekund til det andet med at være glad og forvirret. Til sidst måtte jeg smide folk ud og ligge og crashe alene indtil jeg blev normal.

Spiste jeg for mange eller hvad gik der lige galt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du følte at trippet var for overvældende for dig, så spiste du vel for mange. Det er jo individuelt hvor mange svampe man kan holde til. Hvad er det præcis du vil med det her topic? :)

Junior medlem
Brugeravatar

BlueDove skrev:
Fik en tanke der sagde til mig at jeg aldrig ville blive normal igen.

Oplevede en kammerat og jeg også på vores første svampe-trip. Så du ikke alene med denne oplevelse :)

Medlem
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Hvis du følte at trippet var for overvældende for dig, så spiste du vel for mange. Det er jo individuelt hvor mange svampe man kan holde til. Hvad er det præcis du vil med det her topic? :)

Jeg vil derhen hvor jeg spørger til i topic. Jeg spørger om det var fordi jeg spiste for mange svampe eller hvad det skyldes, bedre kan jeg da ikke uddybe det.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Du har nok fået en dosis, der har ligget lige i overkanten. Samtidig har dine kammerater ubevidst givet dig noia på, ved at fortælle dig du ligner en psykopat. Din underbevidsthed vil jeg tro, har fået dig ud i et trip hvor du ikke har kunnet forholde dig til virkeligheden, og oplevelsen er simpelthen blevet for stor for dig.

Medlem

Jeg har selv oplevet at have konstant løbende øjne under et trip med en god ven (der var ude for det samme). Jeg havde det på ingen måde ubehageligt, selvom mit sind ofte driftede rundt mellem virkeligheden og en nærmest sovene/drømmende og meget sløv tilstand.

Han dyrkede en masse forskellige svampe på det tidspunkt, og jeg kan ikke huske hvilket strain det var. Jeg mener dog det ikke var hawaii, og dosis var ikke høj.

Jeg kan huske jeg følte mig meget afbalanceret/renset dagen efter. Lidt somom bekymringer og problemer blev båret ud af tårene i mine øjne. Måske lidt samme følelse jeg havde da jeg var lille efter jeg holdt op med et græde (i kender sikkert følelsen), selvom jeg ikke græd under trippet.

Hvordan har du det i dag?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg har haft trips der var i overkanten på 1 gram tørrede hawaii-svampe. Jeg ville aldrig gå højere end det. Så set med mine øjne spiste du alt for mange.

Det med øjne der løber i vand hele tiden, som om man græder, har jeg i øvrigt også oplevet på et par af de første trips jeg tog.

Medlem
Brugeravatar

Reefie skrev:
Jeg har selv oplevet at have konstant løbende øjne under et trip med en god ven (der var ude for det samme). Jeg havde det på ingen måde ubehageligt, selvom mit sind ofte driftede rundt mellem virkeligheden og en nærmest sovene/drømmende og meget sløv tilstand.

Han dyrkede en masse forskellige svampe på det tidspunkt, og jeg kan ikke huske hvilket strain det var. Jeg mener dog det ikke var hawaii, og dosis var ikke høj.

Jeg kan huske jeg følte mig meget afbalanceret/renset dagen efter. Lidt somom bekymringer og problemer blev båret ud af tårene i mine øjne. Måske lidt samme følelse jeg havde da jeg var lille efter jeg holdt op med et græde (i kender sikkert følelsen), selvom jeg ikke græd under trippet.

Hvordan har du det i dag?

Jeg har det godt idag. Er hverken sløv eller noget. Er i godt humør og meget afbalanceret. Jeg tror de svampe jeg havde fået fat i, var meget potente, eftersom min oplevelse var rigtig langt ude. Tanken af ikke at kunne forholde sig til virkeligheden, og at alting omkring en, ikke gav mening, var meget mystisk. Det var både behageligt og ubehageligt på samme tid.

Jeg er en del større end mine kammerater, og kan derfor omsætte mere i kroppen end de er i stand til, og vi åd den samme dosis allesammen - men jeg var den eneste som fik hallucinationer og visuals?

Meget fascinerende trip jeg havde, men jeg blev alligevel skræmt, og ønskede at blive normal, og efter at have ligget i min seng alene i en to - tre timer, tvang jeg mig selv til at blive normal igen - tror det hjalp psykisk at jeg tænkte på at blive i en normal tilstand.

Dedikeret medlem

Med risiko for at lyde lidt overlegen;
Hvis du synes oplevelsen var for overvældende, ja, så tog du nok for mange :wink: . Det lyder dog heller ikke som om dine venner var de bedste tripbuddies. I øvrigt undrer det mig lidt at de blev bange for dig - hvad tror du der ligger til grund for det?

Efter min mening ligger en stor del af "nøglen" til et godt svampetrip i ens evne til at acceptere trippet, lige meget hvor absurd eller overvældende det måtte være. Den tilgang (accept) har i hvert fald hjulpet mig ud af mange intense oplevelser.

:cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Må erklærer mig enig med Drupe her. har max taget 1,5g hawaiianske og det har virkeligt skudt mig afsted. hvis du ikke har trippet mere en 3-4 gange før så synes jeg ikke det er så mærkeligt at det blev overvældene med en dose på 2,5! Synes helt klart at du spiste for meget

Medlem
Brugeravatar

Har ikke læst hvad de andre skriver, men her kommer min mening.
Dine venner.. Muligvis var de blæst på svampe, men at de begynder at blive skræmt for dig, og sige at du ligner en psykopat?
Hvad er meningen?
Det er først starten til at fucke dig op hvis du har fået godt med svampe.
Nej, du kan ikke forholde dig til virkeligheden hvis du er godt ramt på svampe, og oveni i det kan du også blive helvedes forvirret. Det er præcis dér det er rart at have venner at holde fast i. "Hey, vi har da taget svampe, ikke?" osv.
Det var nok ret ubehageligt at skifte mellem glad og forvirret, og det er klart du har haft det sådan når dine venner har sagt det her til dig. Man kan godt have svært ved at holde fast i sig selv, så man bliver nød til bare at "go with the flow", bare følg hvad svampene vil.
Har oplevet at mine øjne rendte i vand, sådan en smule konstant. Hvorfor, ved jeg ikke :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Altsååå... nu skriver du ikke om dine venner indtog samme dose. Men min erfaring fortæller mig, at når man bevæger sig op på den mængde, så kan man hurtigt komme til at se "psykopatisk" ud - dels fordi at (i hvertfald for mit vedkommende) man ikke rigtig kan styre sine ansigts bevægelser - dels fordi, at verdenen omkring dig bliver så forskruet af visuels så når man kigger på andres ansigter så former de sig i en slags dæmoniske former eller hvad man skal sige - dog har jeg dog mest oplevet dette på lsd, ved ikke om andre har det på samme måde??

Sorry hvis det står lidt rodet

Peace :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]