Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 feb 2010 23:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Substans/er: MDMA og Cannabis
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
ca. 100 mg MDMA i form af krystaller, og 3 pinde ved come-down.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
.

Triprapporten
Nu vil jeg så fortælle om min første gang jeg prøvede MDMA :)

Det startede med at jeg havde anskaffet mig 300mg MDMA for et par måneder siden, men havde endnu ikke fået prøvet det endnu.
Så en dag i skolen i et frikvarter snakkede mig og en ven om hvad vi skulle om lørdagen. Han skulle trippe LSA, men da jeg sagde at jeg højt sandsynligt skulle prøve MDMA og tilbød ham at være med hvis han var frisk, svarede han ja.(Han har heller ikke prøvet MDMA før.)
Jeg havde indledt en "forebyggelses" kur, og var på 3. dagen igang med at spise godt med bananer, nødder, frugt og grønt og drikke godt med mælk da alle disse ting skulle forebygge den MDMA nedtur/depression man kan have dagen(e) efter
http://www.psychedelia.dk/wiki/MDMA
Jeg bad ham også læse godt og grundigt op omkring MDMA de følgende dage.

Så da lørdagen mødtes jeg med ham i byen. Klokken var en 13 stykker eller noget i den stil. Det var sindsygt koldt udenfor, og vi havde kun måske et sted at komme ind. Jeg havde den lille pose med krystallerne gemt i en hemmelig lomme i min hættetrøje, og glædte mig til at se hvordan rusen var da jeg aldrig havde prøvet stimulanser før (bortset fra nikotin).
Vi bevægede os hen imod vores mulige setting som var vores vens hjem. Da vi kommer hen ham og banker på finder vi ud af at han ikke er hjemme. Han svarede heller ikke over mobilen, så vi bevægede opgav at være derhenne og bevægede os hen til 7/11.

Vi købte en pakke smøger, og stod udenfor og snakkede om alt muligt. Det var skide koldt udenfor, så jeg håbede bare ikke det ville ødelægge noget.
Vi stod ved 7/11 i et godt stykke tid var vi gik henimod byen igen. Det hjalp lidt på kulden at gå, så da vi var henne ved en kirke beslutter vi os for bare at indtage det nu. Vi finder et handicaptoilet der står ved siden af en kirke og går derind.

Vi havde intet glas at hælde krystallerne ud på, så vi tog min vens (A) Ipod frem og brugte dens skærm. Han havde et kreditkort som vi så brugte til at skille krystallerne med. (Skal lige siges at inden jeg hældte krystallerne ud, knuste jeg dem MENS de var i posen, da jeg ville undgå at knuse dem udenfor posen da de sikkert ville flyve til alle sider så.)
Da vi ingen vægt havde, delte jeg bunken op i 3 sådan ca. lige store bunker med 100 mg i hver.
Så lagde vi hver af bunkerne i 3 toiletpapirs bomber, og lagde den sidste bombe ned i posen igen.

A havde taget 2 højtalere, 1 banan, 2 poser microbølge popcorn og en 2L sodavandsflaske med vand i med.
Jeg lagde bomben i munden og prøvede at sluge den, men papiret klistrede sig fast til alt. Så jeg tog vandflasken op og tog en lille slurk. Desværre gjorde den slurk ikke andet end at klistre papiret mere fast i munden på mig så der gik hul på papiret, og blev med det samme mødt med en utrolig klam smag. Skyndte mig at tage mange store slurke af vand lige efter. :D

A slugte også sin bombe og der gik også hul på hans. Vi ryddede alle tingene sammen, og jeg hoppede lidt rundt inde på toilettet og havde nogle syge sommerfugle i maven.
Vi var begge to super spændte, og da vi åbnede døren til toilettet og gik ud flækkede jeg af grin. Kunne slet ikke fatte at vi havde gjort det. Der var ingen vej tilbage nu.

Vi stenede hen imod den lokale fakta da A kom på den gode idé at gå hen til en anden ven M. Havde ikke set ham i meeeega lang tid, så det syntes jeg var en super fed idé. På vejen derhen snakkede vi sammen og vi synes begge vi var i ret højt humør, men det var nok pga. spændingen og at det nok snart ville begynde.
Vi går hen til ham og banker på. Døren bliver åbnet og det er hans lillebror der lukker op. Tænkte: "Øv, han er sikkert ikke hjemme. Så skal vi være ude i kulden helt alene." Men til min store lettelse er M også hjemme så vi bevæger os indenfor.

Han sad inde i stuen så vi joinede ham og sad og stenede lidt på sofaerne. Det var fedt at se ham igen, så jeg tog min mobil på og skrev: "Vi har lige begge taget 100 mg MDMA hver. Og der er en bombe på 100 mg tilbage. Frisk? :D", og han kigger på os og siger bare: "Seriøst?! Det vil jeg sgu gerne!". (Han har heller ikke prøvet MDMA før.)

Vi bevægede os ind på hans værelse og jeg gav ham bomben, og A gav ham vandet. Der gik heldigvis ikke hul på hans bombe.
Skulle til at bevæge mig hen til gangen igen for at tage mine sko på og bevæge os udenfor igen. Men da jeg er nået halvvejs derhen spørger Miilu hvad jeg skal, og vi finder så ud af at hans forældre først kom hjem igen senere så vi kunne sagtens være hjemme ved ham.
Kunne havet hoppet rundt i hele lejligheden og skrige af bare glæde der, og vidste bare at det nok skulle blive mega nice.

Men vi beslutter os alligevel for at gå ned til fakta for at købe en banan så vi kunne indtage den også.
Der er ca. gået 20-30 minutter siden vi havde indtaget MDMA'en, og halvvejs hen til fakta (der er kun 2-3 minutters gang fra hans hus) begynder mine øjne ligepludseligt at flakke helt uprovokeret. Men den måde de flakkede på var rigtigt behagelig, så jeg smilte lidt. Jeg havde også lidt svært ved at fokusere. Det var som om at jeg istedet for at kunne fokusere grundigt på 1 ting, så jeg nærmere lidt af det hele.
Jeg troede bare det var på grund af kulden, men da vi næsten var helt henne ved fakta lagde jeg ligepludseligt mærke til en utroligt behagelig kropstilstand. Det var næsten som om at hele min krop var pakket ind i en varm dyne. Min benmorotik blev med pludseligt med ét svækket en del.
Vi bevægede os ind i fakta, og sagde ligepludseligt rigtigt højt til de andre: "Jeg tror sgu jeg kan mærke det nu! Det føles totalt godt!". Der stod folk rundtomkring os der kiggede underligt på os, men jeg var ligeglad. Jeg havde det så sindssygt skønt at det ikke var til at fatte.

Vi finder en banan og går hen imod kassen. Syntes faktisk at det var lidt underligt at kigge rundt. Alt så lidt anderledes ud end det plejer. Vi stod i køen og jeg kiggede konstant rundt omkring mig med mine flakkende øjne.
Tænkte at det nok måtte være lidt sjovt for ekspedienten at vi stod 3 mand i kø i fakta for at købe en banan til 3 kroner for 1½krone i pantkupon + 1 krone + 50øre.

Vi får købt bananen og bevæger os udenfor. Var sindsygt glad lige da vi trådte ud og glædte mig allerede til at komme ind i varmen.
Da vi er kommet hjem til M, går vi straks ind på hans værelse. Vi sidder allesammen på sengen og min body-high er fuldstændig fantastisk. 100% velvære, og sidder med et kæmpe smil i fjæset. Kigger henimod A, og kan se at han er igang med nogle underlige armbevægelser. Han sad og rørte sig på armene. Han kiggede hen imod mig og siger: "Det føles totalt godt!". Jeg syntes at det var mega sjovt, så jeg grinede og prøvede at gøre det samme. Og hvor havde han da ret. Det føltes rigtigt godt. Man var ret så sensitiv overfor berørelser.

M kan ikke rigtigt mærke noget endnu, men mig og A sidder og snakker om hvor fedt det føles. Så efter en 5 minutter begynder M at kunne mærke noget.
Jeg spørger om vi ikke skulle prøve at høre noget musik, og det vil de andre også gerne. Havde læst herinde at MDMA skulle kunne forbedre lyden af musik.
Jeg sidder på sengekanten og venter på at musikken går igang. M får tændt op for noget 1200, og lige i starten synes jeg ikke rigtigt der var nogen forskel. Men så ligepludseligt begynder mit ene ben at trippe/trampe/stampe/bevæge sig (Jeg aner ikke hvad den bevægelse hedder, men håber i ved hvad jeg mener :D) utroligt hurtigt.
Havde rigtigt meget energi, og det ligesom hjalp at trippe med benet på en rigtigt dejlig måde.

Da jeg aldrig har prøvet stimulanser før, var jeg rigtigt fascineret over den energi jeg havde. Jeg var totalt klar og frisk i hovedet, og havde samtidigt utroligt meget energi.

Musikken lød ligepludseligt bare sindsygt godt, og er normalt den type der hader at danse til musik, og for det meste når jeg hører musik bliver det ikke til mere end lidt nikken med hovedet.
Men lige der havde jeg en sindssyg lyst til bare at flippe TOTALT ud til musikken. Sad i sengen og trippede med mit ben mens jeg med mine arme lavede hurtige syrede bevægelser mens der blev vist peace. Alt imens jeg bevægede hovedet hurtigt fra side til side, mens jeg åbnede og lukkede med øjnene alt imens de flakkede som en gal.

Alt i alt må jeg havde set SIIIIIIIINDSSYGT blæst ud lige der. Men tiltrods for det, havde jeg stadig lyst til at gå mere amok til musikken. Jeg sprang op af sengen, stod og så på de andre, og kom i tanke om at jeg havde smøger. Så jeg for som et lyn hen til min jakke, tog smøgpakken ud og gentog hurtigt: "Lad os ryge en smøg! lad os ryge en smøg! lad os ryge en smøg!".
Alle tre nærmest hoppede rundt i lejligheden og hen til altanen. Vi stod derude og der var ISglat. Men følte jeg havde styr på det, så jeg dansede stadigt til musikken der pumpede løs i værelset. Jeg gav allesammen en smøg og vi stod derude og flækkede af grin allesammen. Alt var så super fantastisk, og lagde mærke til at vi snakkede allesammen meeeeeega hurtigt.

Selvom jeg følte mig helt klar og frisk i hovedet, og følte at jeg kunne tænke og opføre mig normalt, tænkte eller opførte jeg mig ihvertfald ikke normalt. Men sådan føltes det bare lige dér. Det føltes normalt at flippe sådan ud til musikken. Det føltes normalt at stå og hoppe rundt. Det føltes normalt at røre ved sit ansigt og sine arme hele tiden. Alt føltes så normalt og så perfekt.
Lige dér kunne jeg godt se hvorfor der var så mange der stemte for at MDMA var deres yndlings substans herinde i en tråd.

Da vi havde røget den smøg gik vi indenfor igen. (Havde INGEN tidsfornemmelse længere. Følte ikke jeg havde brug for at vide hvad klokken var.)
Vi gik ind og spiste de bananer vi havde, og nøj hvor smagte det fantastisk! Og det føltes også fantastisk at spise det.
Vi satte os igen inde i sengen, og var stadig sprængfyldt med energi. Krops euforien var også stadigvæk mega behagelig.
Da jeg sad der og lyttede til musikken, ville jeg prøve at se om jeg kunne stoppe med at bevæge mig. Jeg sad helt stille i et par sekunder, men havde seriøst brug for at bevæge et eller andet. Så med ét bevægede jeg mine øjne rundt i bittesmå cirkler super hurtigt.
Det føltes mega underligt på en behagelig måde. Sad sådan i et stykke tid da jeg på et tidspunkt bare siger: fuck it - og så begynder de syrede dansende bevægelser igen.

Følte mig 100% tryg ved alt. Havde ingen bekymringer overhovedet. Lige da jeg tænkte det, kom jeg i tanke om at jeg ikke kun ingen bekymringer havde, men kunne faktisk ikke nævne 1 dårlig ting overhovedet.
Jeg prøvede virkeligt, men kunne seriøst ikke nævne en ting. Jeg sagde det til de andre, og det kunne de heller ikke. Istedet endte det med at vi allesammen sad og nævnte og pegede på ting der var rundt i lokalet der var dejlige. "DenVandflaskerErDejlig,VæggeneErDejlige,DørenErDejlig,SengenErDejlig,TræerneUdenforErDejlige,...."

Vi havde hørt en masse hurtigt musik, men nu kom der nogle lidt mere chill sange. Og efter vi havde hørt det i et godt stykke tid, begyndte vi allesammen også at få en dejlig chilleren rus. Den var stadigvæk super energifuldt, men istedet for at hoppe rundt som en sindsyg og lave underlige bevægelser, sad/lå vi bare på sengen og snakkede stille og roligt om alt muligt.
Mit ben trippede stadig ret meget, og lavede stadigvæk nogle underlige bevægelser med øjnene og hovedet. Igennem hele oplevelsen havde jeg nogle ret syge kæbespændinger. Det ville have været perfekt med noget tyggegummi, for jeg tyggede hele tiden på mine tænder mens jeg snakkede og tyggede i takt med musikken.

En smøg var godt tiltrængt igen, men ingen af os gad gå ud på altanen igen fordi vi alle sad/lå så pisse godt. Så istedetfor tog vi jakkerne på og lagde en dyne henover vores ben. Så åbnede vi vinduet og fyrede op i smøgen.
En smøg smagte fantastisk godt, og røgen føltes så smooth når den blev inhaleret.

Ved ikke hvor lang tid der nu er gået, men ihvertfald kan vi mærke at MDMA'en er godt på vej ned igen - selvom vi stadigvæk kan mærke den ret kraftigt. M's forældre er kommet hjem, og ham og hans bror går ud og spiser mens A og jeg sidder inde på værelset og hører musik.

På en lav-moderat dose svampe har jeg godt kunnet opføre mig nogenlunde normalt. På den ene oplevelse på LSD jeg har haft kunne jeg godt opføre mig nogenlunde normalt. På Cannabis kan jeg også opføre mig nogenlunde normalt. Men MDMA derimod.
Det ville havet været 100% umuligt at skjule at vi var på noget der. Det sad mig og A og snakkede om, og vi var begge glade for at forældrene først var kommet hjem nu og ikke ved peaket.

Da M havde spist bevægede vi os allesammen udenfor for at jage noget Cannabis. Men inden vi gjorde det, skulle M ned i fakta og hente noget for sine forældre. Gæt hvad han skulle hente.... Bananer....
Så da vi kom derned tog vi en pose bananer, gik hen til kassen og fik den største griner på da det var den samme ekspedient der skulle betjene os. Gad vide hvad hun tænkte DENNE gang. Anden gang 3 drenge med kæmpe smil i ansigtet kommer og skal købe bananer. :D

Vi købte bananerne og så begyndte Cannabis jagten. Vi havde 100kr + der var en anden der også havde noget tjald der ville ryge med os og han havde selv noget. Ham ventede vi på, og vi skred hen til hans hus. Vi satte os ind på værelset og rullede 2 pinde.
Vi kunne godt mærke MDMA'en stadigvæk men det var meget lidt. Så da vi havde røget de pinde, var skæverten en smule anderledes end den normalt er. Selvom jeg var stoned, var jeg stoned på en frisk måde. Altså en skævert med masser af energi. Og følte også at lidt af magien fra MDMA'en ligesom kom tilbage.
Kunne rigtigt godt lide den skævert og næste gang jeg tager MDMA skal jeg da også helt sikkert ryge ved come-down igen. :)

Efter vi havde røget de 2 pinde med ham, bevægede vi os hen til M igen, og røg en sidste pind inden mig og A kom hen til A's hus, og hørte noget musik.

Konklusion
MDMA.... Det er ikke sidste gang jeg tager det stof :) Jeg er utroligt positivt overrasket over hvordan rusen var. Havde slet ikke regnet med noget i den stil. Det var alt for fedt, og havde en fantastisk lørdag. :D
Det er nu gået ca. 3 uger siden jeg prøvede det, og har stadigvæk ikke taget det endnu. Ved mig kommer HR fremfor alt. Så derfor da jeg besluttede at tage det, sagde jeg til mig selv at der MINDST skulle gå 1½-3 måneder imellem jeg tager det.
Føler heller ikke jeg har behov for at gøre det oftere, og har også læst nogle tråde herinde og på andre store stof-relaterede forummer at hvis man tager det for tit har det en tendens til at miste magien. Og for nogle bliver dette så permanent. Så hvorfor tage chancen? :)

Med hensyn til nedturen, var den for mig ikke eksisterende. Kunne overhovedet ikke mærke nogen som helst form for nedtur whatsoever. Tværtimod faktisk. Følte mig rigtigt godt tilpas dagen efter. Følte sådan en dejlig afklarethed. En oplevelse rigere, og inderst inde følte jeg virkeligt at den oplevelse gjorde noget godt ved mig selv et eller andet sted. Og det tror jeg stadigvæk den dag idag.
Dette stof kunne jeg forestille mig havde et rigtigt godt terapeutisk materiale under de rigtige forhold.


:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2010 12:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 maj 2010 16:06
Indlæg: 103
Geografisk sted: Inside
Fed rapport, velskrevet og synes du beskriver godt hvordan du havde og følte det.
Det lyder sgu som en fed førstegangsoplevelse!

Har ikke selv prøvet MDMA, men hvis det skulle gøres - er du sgu et godt forbillede, ansvarlig måde du tog det på (ikke bare i en brandert til en fest, eller lig).

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2010 20:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jul 2009 00:59
Indlæg: 149
Hey, det må jeg sige en super nice rapport!! Har selv overvejet at prøve MDMA og din rapport har givet mig en god afklaring!
Super godt beskrevet!
Thumbs up.

_________________
http://prinsgemalen.tumblr.com/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2010 14:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 dec 2010 11:52
Indlæg: 12
Du fortæller det helt perfekt. Jeg tog MDMA første gang til Elektronisk festival sidste år. Det var fantastisk. Musikken, solen, varmen og alle mine venner havde også taget det.. Det var en helt fantastisk oplevelse.. Men alligevel er det ikke noget jeg har planer om at prøve igen. Ikke før siturationen og omgivelserne er til det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jul 2014 20:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Dejlig triprapport at læse :D Minder mig om min egen første gang vis du har lyst til at læse min triprapport ^^ Skal lige huske det der med mælk og bananer til næste gang fordi dagen efter havde jeg mega meget nedtur :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team