Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:50


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 jun 2010 14:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2010 12:12
Indlæg: 3
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
0,5 gram 90'er oralt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Stille og roligt humør.

Triprapporten
Jeg går på efterskole, og da nu året er ved at være omme tænkte jeg at det kunne være for fedt at være skæv på skolen!
Det skal lige siges at det er en seriøs idrætsefterskole, og at vi ikke en gang må ryge cigaretter her.
Når men jeg fik den idé at jeg ville prøve at spise noget af mit hash og jeg gik så ind på psycedelia for at finde ud af hvordan man bedst gjorde det.
Fandt så den mest simple måde. Tog en smule smør og hashen og lagde på en ske, som jeg så varmede op med min lighter. Spiste så det hele da jeg var tilfreds med resultatet.
Klokken var ca. 13 på det tidspunkt.

Min hverdag forsatte stille og roligt som den plejer, og jeg havde faktisk helt glemt at jeg havde indtaget hash på et tidspunkt.
Jeg sad så på et værelse med to drenge (J og H) da virkninge indtraf. Stille og roligt begyndte jeg at grine mere og mere og fik rodet mig ud i nogen hjerneløse samtaler.
Jeg forsygte at skjule at jeg var skæv, da jeg ikke rigtigt vidste hvad J og H ville sige til det. De er normalt ikke så glade for stoffer.
Jeg sad så og blev ved med at drille H og grine af ham, fordi han slet ikke kunne forstå hvad jeg sagde.
Det morede mig ufatteligt meget at jeg var den eneste der vidste at jeg var skæv på skolen, så det sad jeg og grinte af for mig selv i et godt stykke tid.
Jeg har kun røget hash før og der er en væsentlig forskel syns jeg. Jeg blev en del mere sløv og trippet var meget, kraftigere end jeg nogensinde har prøvet før.

Omkring klokken 15.30 tænkte jeg at jeg heller måtte gå op på mit værelse for at ingen skulle ligge mærke til at jeg var stærkt påvirket af hash.
Det gjorde jeg så. Da jeg kom op på mit værelse satte jeg så en hel masse forskelligt at mit yndlings musik på. Jeg har aldrig prøver noget lignede. Jeg lå bare i min seng og lyttede til musikken som trak mig ind et andet univers. Det var som om jeg blev opslugt at sangene og jeg kom ind i en drøm af en slags. Drømmene varede til slutningen af hver sang hvor jeg så hver gang overvejede om jeg skulle sætte en ny på, fordi der snart var aftensmad og det føltes som om tiden fløj afsted!
Så kom jeg i tanke om at jeg nok ikke kunne skjule min rus for nogen så jeg bare måtte gå glip af aftensmad og ligge og sove min rus ud.
Jeg tænkte at det nok ville være en god idé at sove så det ville jeg prøve på. Jeg lagde mig ned på maven og med øjenene rette mod min dyne som har en helvedes masse mærkelige mønstre.

Det er helt klart det mest psykedelske jeg nogensinde har prøvet. Mønstre og farver fløj rundt for mit indre blik og en hel masse tanker blev vendt i mit hovede. Specielt tanker omkring mit selværd og min selvtillid. Jeg indså at der ikke er nogen grund til at jeg altid skal være så kritisk overfor mig selv.
jeg så mig selv på en hel anden måde og fandt ud af hvor fantastisk jeg egentlig er, med alle mine fejl. Det var en dejlig følelse og en fantastisk opdagelse. Jeg faldt så i søvn på min seng og vågnede op 2 timer senere som en zombie.


Det er nok det trip jeg har fået mest ud af som menneske, og det var også et okay grinern trip samtidig (:

Håber min første trip rapport er godkendt? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2010 20:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 23:59
Indlæg: 28
God rapport knægt ;) Lyder til at have næret en lækker verden, som du har spist dig ind i der, men pas nu på, at du ikke bliver bortvist! :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 16:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
godkendt herfra! :) kan genkende så meget af det.
der findes simpelthen ikke noget bedre end at være godt skæv, og bare ligge og lytte til musik. tankerne og tiden flyver afsted, og man bliver helt suget ind i musikken, som du selv forklarer.
det er det fedeste! :)
nice, lille rapport :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2010 23:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:36
Indlæg: 0
Altså synes man bliver rigtig mærkeligt skæv af at æde tjald.. Åd en kæmpe småkage fra en dej med 17 gram i eller sådan noget og var da ligeved at kvæle migselv i mit savl af det =D havde sgu heller ikk lyst til at æde mere af det.. damn man =)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team