Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 apr 2010 10:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Substans/er: lsd
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
1 mærke

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Var ret nervøs, men var helt clean og frisk.

Triprapporten
Ja, dette er så min første trip rapport, den kommer til at omhandle mit første lsd trip.

Well, en ven havde hooked mig op med et mærke, hvilket jeg havde ventet længe på at prøve.
Min mor var i horsens til noget familie halløj, så jeg valgte at tage ud til hende, så jeg kunne være alene.
Jeg sad længe og kiggede på mærket og overvejede om jeg skulle tage det eller ej, men så ved en ren tilfældighed kom jeg til at tage det, da jeg egentligt skulle tænde en smøg.

efter en time begyndte jeg at kunne mærke det, og jeg sys at farvene i den tegnefilm jeg så begyndte at blive ret skarpe, så jeg valgte at slukke og i stedet tænde noget musik, så jeg satte noget dubstep på og begyndte at gå lidt uroligt rundt. Jeg fik mig den ide at jeg bare for alt i verden skulle have nudler, så jeg gik over i den lokale brugs, og gåturen derover virkede noget længere end den plejede, og især meget mere farverig og flot. da jeg kom derover fik jeg hurtigt følelsen af, at alle bare vidste det, så jeg begyndte at blive paranoid, og skyndte mig derfor hjem. da jeg kom hjem så jeg at der holdte en bil i indkørslen som jeg ikke havde set før, og jeg panikkede lidt, og var bange for hvem det kunne være. da jeg kom ind stod min mor og et familiemedlem der, hun havde åbenbart haft det dårligt, så hun var blevet kørt hjem. Der gik cirka et kvarter, og så spurgte min mor hvad der var galt med mig, og jeg prøvede at overbevise hende om jeg bare var overtræt, men hun spurgte så om jeg var skæv, og så sagde jeg bare "nej mor. jeg er på svampe og jeg er pisse sindsyg", hun begyndte så at drille mig og prøve at give mig et badtrip, da hun alligevel ikke ville få noget ud af at skælde mig ud i min tilstand. efter cirka en halv time gik hun over efter nogle pizzaer vi kunne spise, og jeg brugte tiden på at ligge på køkkenbordet med en følelse af at mit hovede kogte.

Da hun kom tilbage var jeg helt oppe at køre, og alt var bare kaotisk og jeg kunne ikke overskue noget, men jeg prøvede så at spise, og det gik ret galt, da jeg fik pizza i hele fjæset uden selv at opdage det, før tomat saucen dryppede ned på mine bukser, men jeg var sikker på at det var blod, og spurgte derfor min mor panisk om hvorfor jeg blødte, og hun svarede bare "det er bare din kind, som er faldet af", hvilket virkede helt logisk, hvilket også fik mig til at græde.

senere tog jeg hjem igen, men jeg kogte stadig ret meget, så da jeg havnede på banegården brugte jeg en halv time på at snakke med en billet automat som virkede ret flink. da jeg kom hjem og fik lagt mig i min seng begyndte jeg at kigge på min radiator, jeg begyndte at tro at den ville voldtage mig eller noge lignende, da jeg sys den mindede om et pår store røde læber.

Efter det tog trippet endeligt af og jeg begyndte at falde til ro igen.

peace out.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2010 19:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 maj 2009 22:28
Indlæg: 48
Interessant. Tillykke med det, selvom det SLET ikke lyder, som et ubetinget godt trip.
Prøvet din mor i al alvorlighed, at give dig et badtrip?. Det jo sygt!. Man skal passe på med sådan noget.

Er meget interesseret i at høre, om din mor siden da har været sur på dig over, at du trippede?.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2010 10:16 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 sep 2009 22:42
Indlæg: 46
Jeg sad og ventede på at du skulle have sex med din mor.. Skidt titel. Men ellers lyder det meget sjovt. Måske skulle du hellere være heelt alene, hvis du er ude på at få tænkt lidt over tingene, hvis ikke. Burde du da være i selvskab med venner?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2010 11:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Havde helle ikke regnet med min mor kom hjem. men hun har ikke været sur, hun har bare sagt jeg skulle passe på, for hun har selv prøvet det en del gange, og har fået det virkeligt dårligt.
Men jeg er nu godt tilfreds med trippet, selvom det ikek var så vildt

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2010 16:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Du tror din kind er faldet af, at tomatsaucen der er i hele dit ansigt er blod, samt du snakker i en halv time med en billetautomat, og du tror at din radiator vil voldtage dig - hvis det ikke er et vildt trip, hvad fanden er så?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2010 19:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2009 20:30
Indlæg: 117
Lyder også som et rigtig nedtur trip i mine ører!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2010 09:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Dette må ikke misforstås, men jeg syntes det var lidt humørrigt at læse :)
Syntes din mor tog det på en pæn måde, bortset fra hvad konsekvenserne kunne have været pga hendes kommentarer (dont get me wrong)

"så da jeg havnede på banegården brugte jeg en halv time på at snakke med en billet automat som virkede ret flink"

Det fik mig godt nok til at grine :) Det må have set ret tosset ud ;D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2010 19:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Det lyder næsten helt utroværdigt. Men okay, alle reagerer vel forskelligt på stofferne. Men mener du helt alvorligt at du ikke har "pyntet" lidt på den rapport, Buttkraken?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2010 11:37 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Morten: Well, jeg havde bare regnet med at jeg ville se alle mulige helt sindsyge ting og at det var meget vild. men misforstå mig ikke. det var ret vildt, men når jeg tænker tilbage nu var det egentligt ikke så vildt igen.

Culpepers: Nope, jeg har skrevet det som jeg husker det, jeg kan sagtens have husket forkert, men det er sådan jeg husker tingene. btw jeg reagere ret kragftigt på rusmidler og sådan, det første halve år jeg røg hash og lignende blev jeg skæv af ingenting, ligemeget hvor ofte jeg røg.

:3 :3 :3

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2010 17:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jun 2010 13:01
Indlæg: 666
Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Haha, må sku give Psychedelic-Minds ret. Det var ret så underholdende at læse, det fik mig ihvertfald til at fnise et par gange. :D
- Men noget som jeg ikke lige fangede var hvordan du "kom til" at tage stoffet? Havde du noget på fingrene eller noget?

_________________
“The good thing about science is that it's true whether or not you believe in it.”
Neil deGrasse Tyson

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 aug 2010 17:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 sep 2009 15:26
Indlæg: 0
Lyder som et trip jeg aldrig ville begive mig ud på :) For det første ved du ikke meget om stoffet. For det andet er du alene OG førstegangsprøvende! Selv hvis man skal have tænkt en masse ting igennem vil jeg aldrig tage LSD alene. Tænk at være ligesom en baby der er helt alene :S Lyder skræmmende og ikke som noget man vil prøve (igen måske).
Uforsvarligt af din mor at drille dig synes jeg - var hun fuld måske og troede ikke på at du trippede i det øjeblik? JEg ville ALDRIG forsøge at give andre bad trip, da man virkelig kan komme langt ud at skide hvis man er bange nok.

Ellers en fin rapport :) Håber ikke du stopper med at udforske dit sind - man kan dælme finde nogle øjenåbnende ting derinde!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 15:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Citat:
Selv hvis man skal have tænkt en masse ting igennem vil jeg aldrig tage LSD alene. Tænk at være ligesom en baby der er helt alene :S Lyder skræmmende og ikke som noget man vil prøve
Hm, der er jeg helt uenig. Solotrips er de absolut dybeste og mest lærerige, synes jeg. Og desuden er der ingen frihed som friheden fra andre mennesker :wink: .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 19:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 maj 2007 22:50
Indlæg: 254
Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Culpepers skrev:
Citat:
Selv hvis man skal have tænkt en masse ting igennem vil jeg aldrig tage LSD alene. Tænk at være ligesom en baby der er helt alene :S Lyder skræmmende og ikke som noget man vil prøve
Hm, der er jeg helt uenig. Solotrips er de absolut dybeste og mest lærerige, synes jeg. Og desuden er der ingen frihed som friheden fra andre mennesker :wink: .


Det er helt sikkert dybt og lærerigt at trippe alene. Men de ting jeg har delt med mine venner på LSD trips har gjort vi har et stærkere og dybere bånd end før.

Jeg synes ikke man kan sige hvad der er mest lærerigt af solotrip eller med venner. Jeg ville i hvert fald ikke kunne vælge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2010 11:16 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 mar 2010 06:08
Indlæg: 65
Trippe med sin mor! Shit...
Hvor uansvarligt af hende at prøve at give dig et bad trip! :D
Det hele lyder i det hele taget slet ikke nice. Du burde have uddybet det noget mere.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team