Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Månen
Tror jeg osse EB!
De vil kun ryde christiania p.g.a dens placering!! Der kunne jo bygges sindsyg dyre boliger med den fedeste udsigt på lige netop det sted! Hvis Christiania lå på en eller anden dødsyg mark lidt uden for Roskilde så ville politikkerne sgu ik' gide at gøre noet! Det er sgu da kun fordi der er penge i lortet!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ak ja...

Som om at de kommer hashmarkedet til livs på den måde.
Jeg tror sgu der kommer en mindre fucking borgerkrig ud af det her... men vi får se!

Just my 2 cents.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Bonghovedt: C:R:E:A:M

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
The blind man shall see no horrors. So you think it's desireable to be blind? Maybe it is. But consider this; nor shall he see any beauty [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Titelkampen: >>Anders Fogh VS NARKO<<

Hvem tror i vinder på længere sigt????????? (Heh, det gi'r vel næsten sig selv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )

At PS lukkes er selvfølgelig et hårdt slag i ansigtet, men når vi får skiftet det punkterede hjul, så kører vi naturligvis videre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] (og så er vi bare dobbelt så opsatte på vores sag, hehe)

Den nuværende regering er lidt som en bums på næsen; den forsvinder igen på et tidspunkt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
(Men i mellemtiden er den selvfølgelig en pestilens.)

De negative konsekvenser, lukningen får, ska' vi såmænd tidsnok få at se. Men der venter helt sikkert nogle tragedier forude [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Krigen mod narko har konsekvenser, det ved enhver, og det gælder også i danmark.
Derfor er det vigtigt at vi holder fast i vores ret til vores egen livsstil og ikke gi'r efter for deres pres.

Angående politiet der 'bare gør deres arbejde'; jeg kender nogle dejlige mennesker der er politibetjente, men de vælger stadig selv helt frivilligt om de vil være med til at lukke staden og arbejde for den ideologi som den nuværende regering står for. "jeg fulgte bare ordrer" er ingen undskyldning. Det er præcis det samme som da soldaterne gik i krig mod irak; ethvert menneske vælger for sig selv og bør ikke dække sig ind under en eller anden tilfældig uniform eller anden påtaget identitet. De betjente der aktivt lukker staden, er ikke tvunget til at gøre det.
Det betyder selvfølgelig ikke at man må begå vold mod dem, for de er jo ikke dårligere mennesker. De tror bare på noget andet.
Så jeg si'r ikke dette for at køre hetz på de mennesker der er i politiet, men fordi jeg mener enhver må stå ved sine handlinger. Og det gælder også den menige betjent. Hvis han er Uenig med regeringen, så må han sige fra. Hvis den menige betjent ka' se det absurde i at lukke staden, så er han nødt til at sige fra. Ellers bidrager han jo til de tragedier der ka' komme ud af lukningen (som feks at hash måske fremover vil blive solgt af mere hardcore dealere der måske også pusher alvorligere narko? Eller at de psykisk syge der ikke har andet at dæmpe nervene med, måske nu i stigende grad vil 'gå amok'? Hvilke Uskyldige vil det mon gå udover? Og hvad med den politimand der måske får en bro-sten i hovedet, for der bli'r jo nok kampe når det sker, tænk hvis han brækker nakken og bli'r lam, eller får den i øjet og bli'r halv-blind. Er det virkelig den vej regeringen vil? Konfrontationens og voldens vej? Det fatter jeg ikke. Men ok, de fatter jo nok heller ikke os [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] I deres øjne er _vi_ jo de dumme tåber der ikke har overblikket. Well, måske _skal_ mennesker bare ha' 'en syndebuk' for at ku' fungere?? Noget 'skrækkeligt' de ka' være imod og identificere sig i forhold til. Er vi mennesker virkelig så primitive? Og hvorfor er det ikke dem der bor på et sted, der bestemmer over det sted? Er det ikke det 'de-centralisering' betyder? Og 'minimal-stat' og alt det andet pis de står for?)

At lukke Christiania er en dårlig ide på mange måder.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:
Bonghovedt: C:R:E:A:M<HR></BLOCKQUOTE>

- Er det mig der har lært dig om C.R.E.A.M eller hørte du bare Wu-tang tilbage i midthalvfemserne? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]