Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 aug 2010 14:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 jun 2010 23:17
Indlæg: 6
Substans/er: Hash
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
3 Joints, 1 med ca. 0,6 g. 90'er og 2 med ca. 0,4 g. kashmir i hver.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
I godt humør.

Triprapporten
Hey Psy.

Ville lige skrive en trip rapport fra min sidste skoledag i 9. klasse(27 maj. 2010)
Vi startede hos en af mine klassekammerater hvor vi alle mødtes, spiste morgenmad og tog vores kostumer på.
Vi gik op på skolen og kastede med karameller og lavede et show hvor man nominerede et par stykker til feks. "Årets Tudefjæs" og en vandt så prisen. Efter showet som var gået af helvedes til pga. tekniske problemer og den slags gik vi alle hvert til sit og aftalte at mødes i bussen kl. 13.
Da jeg havde skiftet til tøj igen og var klar til at gå var der stadig 25 min. til jeg skulle være ved bussen, så jeg kunne lige nå at rulle en joint med mit 90'er hash.
Jeg putter jointen i min cigaretpakke og går ned til busstoppestedet.
Jeg stiger på bussen og slår mig ned ved siden af min ven M som siger: "Jeg har en lille overraskelse" og trækker en meget smuk klump kashmir i en zip-pose op af lommen. Jeg bliver psyko-glad og vi aftaler at gå ud i skoven inde på bakken og suge en joint. Vi ankommer til Stationen med bussen og går over i toget mod klampenborg. Vi sætter os alle og drikker os rimelig berusede :)

Da vi ankommer til klampenborg station går mine venner M, A, P, J og jeg og deler min 90'er joint,
Jeg syntes ikke jeg kan mærke det store, men som tiden går på gåturen fra stationen til bakken begynder rusen virkelig at træde ind. Træerne var så smukke og fredsfyldte at kigge på, der var familier der var på skovtur i dyrehaven og jeg så de små børn løbe rundt og lege i skoven, jeg begyndte og tænke tilbage på de gange jeg havde været på skovtur med min familie som lille, jeg savnede det egentlig, bare den livsglæde og fantasi som børn har.

Vi kommer ind til bakken og køber turpas, så går vi ellers ind og prøver de forskellige forlystelser osv. Det var virkelig syret at prøve mange af dem skæv, for man bliver jo kastet rundt, og når jeg er skæv kan det nogen gange føles som om jeg er rundtosset uden jeg egentlig er det. Men vi beslutter os for at gå ud i skoven M, P, A og mig.
Vi går ud og finder en stor træstamme at sidde bagved, M noller sit kashmir, jeg rister en smøg og P laver en cone, vi får fusket en joint sammen og ryger den. Vi bliver siddende indtil vi kan mærke at rusen rammer os, og pludselig som et slag i hovedet rammer rusen mig, jeg har aldrig været så skæv før.
Da vi rejser os og går ind mod bakken igen, er det som om det ikke er min hjerne der styrer hvad jeg laver, mine ben går bare, min hjerne er lige 2-3 sek. bagud for hvad jeg laver. Vi går ind og køber et par burgere, og sætter os ved en bænk, Vi siger ikke noget til hinanden, vi sidder bare og stopper mad ind i munden. På et tidspunkt kigger jeg på M, han har et stykke løg hængende ud af munden helt ned til hagen, jeg siger: "Du har løg på hagen" og alle bryder bare ud i det største grineflip, kan ikke selv se hvad det sjove er ved det nu, men hold kæft hvor vi grinte.
Efter en times tid på den her restaurant, bevæger vi os ud i skoven og laver endnu en joint, vi ryger den og min skævert bliver taget til nye højder, jeg er utrolig passiv, render bare og tåger.
Vi kommer ind på bakken igen og P får øje på 5-D Biografen, "Vi skal derind, nu!" råber han og sætter i løb, selvom der ikke er noget kø og der var 10 minutter til filmen spillede. vi sætter os ind i "venterummet eller hvad man kalder rummet udenfor biografen, vi sidder alle bare og stener for vildt.
Efter de 10 minutter bliver døren åbnet og vi kommer ind, filmen handler om en lille uhyggelig dukke der render rundt i et hjemsøgt hus eller noget i den retning, der var et tidspunkt i filmen hvor dukken blev jagtet af en spøgelseshund, jeg fik lidt noier på der, det var ikke så fedt, men det hele gik over og filmen sluttede efter 7-10 min.
Efter filmen gik vi i hurlumhejhuset eller hvad det heddet der hvor alting er så surrealistisk, med skæve trapper, løbe-bånd, brandstænger og alle mulige andre spøjse ting, hvis i nogensinde er på bakken og har røget så gå der ind, det er virkelig flippet :D

Men som tiden gik, skulle vi jo snart vende hjem, vi gik ned til stationen og tog toget hjem, her var klokken ca. 18:30 eller noget i den retning. Så da jeg var hjemme var klokken omkring 19:45. Vi skulle til fest hos en veninde fra klassen om aftenen Kl. halv elleve. Jeg gik i seng og sov ca. to timer. Jeg stod op tog et bad, hoppede i noget andet tøj, satte håret, pakkede noget sprut og smuttede. Jeg kommer derned, stemningen er god, vi begynder at drikke og resten af aftenen/natten kan jeg ikke huske.

Det var så min sidste skoledag, tak fordi du gad og læse den :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2010 02:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
"Du har løg på hagen"
- Er du sindsyg jeg ville havde grint hvis jeg var skæv og en af mine venner sagde det. Bare at sidde herhjemme og læse det giver mig det sygeste grineflip.

Men for at snakke om dit trip, så synes jeg da at det er for fedt at i tog skæve på Bakken! Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan det må havde været, men ihvertfal en fantastisk slutning på folkeskolen :D.

Og så ville jeg også give guld og grønne skove for at prøve hurlumhej-huset skæv, det må da virkelige være en mindfucker! ;)

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2010 18:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jan 2009 21:50
Indlæg: 2
God rapport, god at læse og har inspireret mig til at tage på bakken :)
Jeg misunder dig virkelig at du var basket i forlystelser og så det der hus, det lyder som en alt for fed dag !
Det med 5D biografen med spøgelsesfilm lyder ikke som den smarteste men jeg tror stadig det skal prøves.

Men alt i alt, tak for den geniale ide med at blande en god ryger og bakken. :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2010 12:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 aug 2010 23:03
Indlæg: 18
I skal også prøve at tage skæve i bonbonland. Hold kæft hvor var det også grinern! skal nok se om jeg kan smadre en triprapport sammen :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team