Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tantra for en
Indlæg: 16 jul 2008 04:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Lyngby
Information:
orginal poster:
dato:13.12.2003
dosis: 275 mics.
styrke: ++++
setting: Hjem

bruger rapport:
!ACID!

Normalt plejer jeg kun virkeligt at få noget ud af mine trips, hvis jeg har gået og forberedt mig et par dage forinden. Men igen regler uden undtagelser. Her er hvad der skete, da jeg kedede mig en lørdag.

Jeg vågnede omkring kl. 10 lørdag d. 22 nov. 2003. Jeg trængte til at der skulle ske noget, men jeg vidste ikke hvad jeg havde lyst til. Jeg besluttede mig til at spise et syremærke (IE) til morgenmad. Jeg havde en lille rest af et andet mærke tilbage, så det røg også ned. Efter en lille halv time kunne jeg tydeligt mærke virkningen. Jeg fik en kraftig fornemmelse af at jeg skulle tage et mærke mere, så det gjorde jeg. Jeg var nu oppe på ca. 275 mics. Ikke noget meget kraftigt trip.

Jeg begyndte at tænke på hvorfor jeg/man levede så kedeligt et liv. Som om man tror på en eller anden straffende gud, som vil slå til, hvis man har det alt for sjovt. Begyndte at tænke på sex. Når det nu fylder så meget i ens tanker, hvorfor gør man det ikke noget mere? Hvorfor knepper man ikke bare alle dem man møder, som tænder en? Jeg kender nogen der har startet et tantrakollektiv. Hvor de stort set knepper til højre og venstre. Jeg flytter sgu derop, tænkte jeg.

Jeg begyndte at få billeder fra mit "nye liv". Jeg mødte en helt utrolig pige. Vi snakkede, og det udviklede sig hurtigt til sex. Ikke kedelig sex, men rigtig "ind under huden sex" og samtidig meget kinky sex. Bagefter mødte jeg en ny, utrolig fin pige. Hun var helt anderledes men stadig lige min type. Igen udviklede det sig hurtigt til fantastisk sex.

Jeg havde self. fundet pikken frem. Lige pludselig kom jeg, men uden at sprøjte. Og orgasmen blev bare ved. Mens jeg stadig kom, blev jeg ved med at få indre film af sex med nye piger vist. Alle sammen havde de noget der tændte mig helt vildt. Både ved deres udseende og deres personlighed /sjæl. Pigerne dukkede op hurtigere og hurtigere efter hinanden, mens min orgasme bare fortsatte i det uendelige.

Lige pludselig er jeg et helt andet sted. I en anden verden som på en eller anden måde var "lettere" en vores. En semifysisk energiverden kan man måske kalde det. To veninder kommer hen til mig. Jeg får opfattelsen at det er fremtidspiger. De er utroligt nice. Får på fornemmelsen at de er lidt overklasse, og lidt for meget bevidste om hvor lækre de er. Men samtidigt er de ufatteligt charmerende og legesyge. De begynder at kaste nogle tankemønstre til mig. Jeg griber dem på en eller anden måde, og finder ud af at de er utroligt lækre. Faktisk er det pisse sexede tanker. Så jeg beslutter at give dem noget igen, og kaster nogle frække tankemønstre til dem. Det var lige det rigtige at gøre. For de kommer begge to hen til mig, og begynder at udsende tanker og følelser i et meget hurtigt tempo. De bliver blandet med mine, og jeg opdager at det faktisk er sex, bare på en helt anden måde. De to fremtidstøser står og snor og vrider sig på den mest feminine og sexede måde. Jeg bliver fuldstændigt besat af liderlighed, og vi kaster os over hinanden. Sex er åbenbart noget helt andet i fremtiden, for det har slet ikke det dyriske aspekt over sig. Der er ikke noget med pik og kusse. Det er helt anderledes og ubeskriveligt. Hold kæft hvor har vi dog været primitive når jeg at tænke. For jeg troede, at nu boede jeg i det, der for os er fremtiden. Og jeg havde det lækkert!

Pludselig hører jeg en stemme der siger at jeg skal give slip. Det er jeg ikke meget for. Jeg føler at jeg har brug for meget mere tid med fremtidspigerne. Og tænker at der må da også være mange andre lækre piger her i fremtiden, så lad mig bare blive her. Men oplevelsen af sex med de to tøser begynder at blive mindre og mindre intens. Det er som om jeg er begyndt at blive mættet med sex. Og jeg begynder at give slip. Men min orgasme som har været i gang i et kvarter, vil jeg gætte på, bliver ikke mindre intens. Tvært imod tager den lynhurtigt til, så den når en styrke der svarer til en orgasme inden i orgasmen. En orgasme i anden potens. Alt inden i mig eksploderer. Har aldrig oplevet noget lignende. Jeg kaster mig rundt på sengen og det føles som om jeg fuldstændigt smelter ned.

Pludseligt bliver der stille. Og jeg er hjemme. Ikke her i vores tid og i min lejlighed, men virkeligt hjemme. Det sted jeg altid ubevidst har længtes efter at være. Et sted hvor tid ikke eksisterer, men man blidt hviler i det evige nu. Alt er kærlighed. Før har man rendt rundt for at finde lidt hist og her, men det har altid været en midlertidig kærlighed. Her er den evig og den er ubegrænset. Jeg svømmer rundt i kærlighedshavet, og bliver lynhurtigt healet for alt det grimme den "virkelige" verden har gjort ved mig. Herefter er det ren ekstase. Tiden er væk, så jeg slapper af som jeg aldrig har slappet af før. Får et stik af angst for at oplevelsen skal slutte. Men den bliver bare ved og ved.

Tanken "Hvad med de andre?" dukker op. Jeg får følgende svar: "Her er kærlighed nok til alle, du kan bare gå ud og begynde at fylde på folk. Giv dem så meget de kan tage imod. Hvis de siger de vil have uendeligt meget, så bare bliv ved at fylde på til de eksplodere" Stemmen er Guds, og alt i denne "verden" er fyldt af et utroligt nærvær af Gud.

Jeg ryger tilbage i vores verden. Og møder venner og ekskærester og andre jeg ikke kender. Jeg begynder at fylde kærlighed på dem. Nogle er tilfreds med lidt, men mange bliver bare ved og ved med at modtage. Til sidst eksploderer de i et hav af lys, og hos en af dem ser jeg kroppen falde ned som en tom skal. Dem der eksploderer, havner alle i den kærlighedsverden jeg lige kom fra. Jeg følger med dem derned, men vender lynhurtigt tilbage og begynder at "befri" den næste.

En tanke dukker op: Alle dem der "eksploderer" i trippet er mennesker der står overfor at blive oplyst i den nærmeste fremtid. Grunden til at jeg selv kender så mange er at jeg selv snart er parat og derved tiltrækker dem.

Igen kommer jeg tilbage til kærlighedsverdenen. Jeg får at vide at det er mit hjem fra nu af. Selvom jeg skal tilbage til den rigtige verden, kan jeg altid komme tilbage hertil. Jeg får udleveret en nøgle. Det er nøglen til at få fat i alle piger. Med den vil jeg nu vide præcis hvad enhver pige har brug for og jeg vil kunne give hende det. Og hun vil elske mig for det. "Misbrug den nu ikke", får jeg besked på. Og samtidig bliver jeg klar over, at ham der siger dette er klar over hvad der vil ske. Jeg vil misbruge den, og tingene vil blive lort, og jeg vil komme krybene tilbage og sige: "Det var jo ikke det jeg ville have skulle ske". Og jeg ville blive tilgivet og få en ny chance.

Jeg opdager at mit sind føles anderledes. At jeg ved ALT. Og kan forklare ALT. Prøver at tænke på et par problemer som andre har. Og forklaring på hvorfor og løsning på problemet dukker op med det samme.

Begynder at tænke på mit fremtidige liv. Jeg føler mig som en delfin, der dukker op forskellige steder og spreder magi omkring mig. For derefter at dykke ned i kærlighedshavet igen og dukke op et andet sted med andre mennesker omkring mig. Nogle gange er jeg sammen med piger, andre gange løser jeg problemer for folk, og ellers slapper jeg bare af og nyder livet.

Herefter ser jeg hele verden på en gang. Ikke bare jorden, men alle planeter, paralleluniverser og til alle tider på en gang. Pludselig ER jeg det hele på en gang. Det hele sker inden i mig. Ja det er på en eller anden måde mig.
Lige pludselig isner jeg totalt. Jeg bliver klar over at der ikke er andet end mig. Jeg er totalt alene. Der er kun mig og ikke engang tomhed, for tomheden er også mig. Det er det totale antiklimaks. Jeg bliver klar over at det er den pris man betaler for oplysning. FUCK!!!!

Hele universet er gået i stå. Jeg ønsker desperat at det hele skal starte igen. Hele det sindssyge show vi kalder livet. Og det hele går i gang igen. Og alt er som før. Det hele er perfekt igen, og jeg ved stadig alt og følelsen er ekstatisk. Men min bevidsthed er hos "lille mig" igen.

Herefter går endnu et par timer i ekstase. Har købt den nye cd med Lisa Miskovsky, hvor nummeret "Lady Stardust" er på. Jeg synes bare det var verdens fedeste nummer under trippet. Det var sgu ikke helt det samme bagefter :-)

Senere kommer jeg lidt til mig selv, og vil gå ud i køkkenet og på toilettet. Men jeg kan ikke helt overskue det, for køkkenet vrimler med indere. Så jeg går tilbage igen og pisser i en flaske. (Inderne var ikke en hallu, men vi har lejet et værelse ud til en inder, og han havde venner på besøg)

Den totale ekstasefølelse begynder at klinge ud. Jeg ligger ned på sengen med lukkede øjne. Pludselig kommer der en form for bølge ned mod mig. Den føles truende. Har på fornemmelsen at den vil ændre alt muligt i mig hvis jeg lader den komme ned over mig. På den ene side tænker jeg at den måske vil ændre mig så jeg kan være i ekstasetilstanden konstant. På den anden side er jeg bange for at den vil fucke mig alvorligt op. Fornemmer en "ond energi".

Føler pludselig at når man tager LSD er man sig selv. Der er ingen hjælp udefra. Du må selv bedømme om det er godt eller skidt det der sker, og så bremse det du ikke vil tage ind. Ved svampe og kaktus synes jeg, at det er ligesom man bliver guidet igennem af en højere udviklet entitet.

Så jeg samler al min viljestyrke og for stoppet "bølgen" før den rammer mig. Der sker alt muligt i mig, mens jeg samler energi til at stoppe bølgen. Bagefter føler jeg mig narret. For det der skete, var at mit ego samlede sig igen. Det har været væk i hele oplevelsen fra megaorgasmen til nu. Men det sugede på en måde kraft fra min frygt og fik styrke til at samle sig igen.

Så det blev ikke "Herefter levede jeg lykkeligt i al evighed", men jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvad nu hvis jeg havde ladet bølgen ramme….


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2010 11:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hold kæft hvor får man lyst til at byde Lucy op til dans, når man læser så intens og velskrevet en rapport.

5 blottermærker herfra! (y) *

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 02:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 mar 2010 01:23
Indlæg: 110
gammel rapport, men den er dælme flot skrevet. nyder virkelig at læse den


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2010 09:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2010 18:17
Indlæg: 0
jaér det lyder sku som en vild oplevelse fra din side af (:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team