Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

Arbejder pt. på Like og Unlike.. Lol, først problem jeg stødte på, var hvad det skulle oversættes til på dansk.. :D
Indtil videre ser det således ud:
Like = Synes om, og så skifter knappen til 'Synes ikke om' når man klikker på den, og omvendt. Er det ikke nogenlunde sådan Facebook har lavet det?

Junior medlem
Brugeravatar

Hvis du mangler hosting siger du bare til - Så kan jeg hoste skidtet gratis ;) Genialt at du bruger Social Engine - Har selv roddet en del med det ;) Thumbs up!

Medlem

webzi skrev:
Hvis du mangler hosting siger du bare til - Så kan jeg hoste skidtet gratis ;) Genialt at du bruger Social Engine - Har selv roddet en del med det ;) Thumbs up!

Det kan godt ske, at jeg vil rykke lortet fra Servage, så jeg takker for tilbuddet. :)

Social Engine har godt nok en lidt rodet kode, men jeg har snart fået customized skidtet så meget, at det ikke burde brokke sig mere.. Hehe.

Junior medlem
Brugeravatar

Rodet kode? Det siger du ik haha :D

Well, kan fixe dig noget hosting enten i DK eller tyskerlandet ;D

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Så er der doneret, som lovet! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lavet en bruger :D

Medlem

Geografisk sted: Omnipresent
Jeg har også lavet en! Det er for alt sejt :D Hvad med en reputation funktion? Sådan at man får rep points for at være aktiv på fx et forum, og kan give til andre der har skrevet noget godt/tage fra folk der er nogle spader ^^ Ligesom der er på paragonproject.com/forums (ikke for reklame)

what is it worth - if anything at all?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Jeg synes at du burde tage den gamle startside frem igen. Den som lignede facebooks, bare med cannabis blade. :D

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Shen skrev:
Jeg har også lavet en! Det er for alt sejt :D Hvad med en reputation funktion? Sådan at man får rep points for at være aktiv på fx et forum, og kan give til andre der har skrevet noget godt/tage fra folk der er nogle spader ^^ Ligesom der er på paragonproject.com/forums (ikke for reklame)

Den form for funktioner har en tendens til at blive misbrugt på det groveste... Venner giver venner rep points und so weiter...

Cannabis entusiast

Dedikeret medlem
Brugeravatar

HrKnudsen skrev:
Jeg synes at du burde tage den gamle startside frem igen. Den som lignede facebooks, bare med cannabis blade. :D

JA TAK! Den var så mange gange sejere :joint:

Medlem

Haha, sad bare og stenede og lavede så billedet med de glade børn.. Men jeg smækker lige det andet ind.

Men indrøm, de kan ryge jer under :D
Rigtige thugs! Fik monster grineren på, da jeg sad og tjekkede stock photos ud, og forestillede mig at de sad med en kæmpe bong om aftenen, og sugede sig så lamme, at deres overglade ansigter krakelerede.

.. var så også selv ret blæst, haha.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Diskuteres der også psychedeliske stoffer derinde ? eller er det kun hash og andet røg ?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Narkosvin skrev:
Haha, sad bare og stenede og lavede så billedet med de glade børn.. Men jeg smækker lige det andet ind.

Jeg fik en god griner :D

Esk: Jeg ryger kun sjældent, jeg tager det som om der er åbent for folk med interesse for andre psykotroper også i hvert fald :)

Medlem

Kajkage skrev:
Narkosvin skrev:

Jeg fik en god griner :D

Esk: Jeg ryger kun sjældent, jeg tager det som om der er åbent for folk med interesse for andre psykotroper også i hvert fald :)

Alle der har lyst skal være velkomne til at oprette en bruger - Det er mere et slags tema for siden, så du kan bare føle dig hjemme, min ven. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ryger heller ikke selv hash længere, men lidt stoner er man vel altid. Jeg finder ihvertfald siden morsom :) Håber den udvikler sig på en positiv måde.

Medlem

Faktisk så ryger jeg heller ikke selv så meget mere - Gik fra at ryge bong hver dag til ingenting. Dog så ryger jeg lidt igen nu, men da jeg stoppede var det fra dag til dag, så det blev pludseligt underligt for mig, at arbejde med og bruge tid på siden.. Jeg havde haft en utrolig nederen dag, og blev visiteret af policen samme dag da jeg var inde og hente nyt, var sgu tæt på at blive nuppet (igen).
Så da jeg kom hjem, mixede, pakkede et hovede og sugede det, så fik jeg en underlig følelse i hovedet og følte mig totalt 'forvirret', kunne ikke være alene uden at tænkte og angsten kom over mig, og nu er jeg på antidepressiver. Ryger en gang imellem når jeg føler det er forsvarligt.

Havde faktisk ikke tænkt mig at skrive det herinde, da jeg ikke følte for at dele det med alle og enhver, men hvad fanden.. Havde slet ikke lyst til at arbejde videre på en side med det formål, men de piller jeg fik af lægen har hjulpet gevaldigt, men har stadig problemer med at sove indimellem, men så er det jo lækkert, at jeg har fået lysten til at lave videre på stonerz (BLAZEBOOK, yeah!) tilbage. :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Respekt for, at du deler dine erfaringer, selvom de ikke kun har været positive - du er langt fra alene med de erfaringer! :)

Hvor længe har du brugt på projektet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Østjylland
Grinern site:)
har oprettet mig som bruger.

FredeD;b

Medlem

Kajkage skrev:
Respekt for, at du deler dine erfaringer, selvom de ikke kun har været positive - du er langt fra alene med de erfaringer! :)

Hvor længe har du brugt på projektet?

Ja, hash kan sgu fucke en mere op, end de fleste går og tror, desværre. ^_^

Tre uger har det vel ca. taget indtil videre, men det kunne nok gøres hurtigere - Der har været lidt stilstand med det hele.. Men jeg har tænkt mig fortsat at tilføje funktioner til siden.

Hey Arthur, har tænkt lidt over hvad du mente med, at du håber siden udvikler sig positivt? Altså, jeg må indrømme jeg ikke rigtigt bruger tid på at tjekke, om der bliver postet noget som er lidt upassende, hvis det er på den måde du mener.. Der er dog en anmeld funktion til profiler, videoer, afstemninger m.m. Det gør det lidt nemmere for mig, da alle anmeldelser bliver samlet et sted i administrations panelet. hehe :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Oprettet :-D Som de andre også skriver, fedt projekt!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]