Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 00:05


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 mar 2010 01:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Substans/er: Pot, hash, øl og rødvin.
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Erfaren bruger med omfattende viden

Dosering og anden informaton om substanserne
Formiddag, en 4-5 bonghoveder
Eftermiddag, 2-3 joints
Aften, en del joints + øl og rødvin

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Dejlig setting i biografen. AVATAR .. NICE FILM !!! 3D FTW
Derefter på tanken :)

Triprapporten
Det var en dejlig dag. Mig og mine venner havde været i biografen og se Avatar.
Vi havde røget massere af dejlig pot og hash hele dagen. Men nu skulle vi så hjem.
Alt køre på skinner, og jeg sidder lykkelig og halvberuset af øl og cannabis i bilen
i selvskab med min gamle trofaste kammerart som sad bag rettet (ædru selvfølgelig).

Vi drejer af motorvejen for at tanke automobilkøretøjet op med benzin.
Bilen, er et luksuriøst stykke køretøj fra 80'erne, med en dejlig spraymalet pik på sidedøren.
+ andre mærkelige tegn og logoer.

Da vi ankommer til tanken står der en gråhåret fyr og kigger mistænksomt hen imod os.
Jeg tænker ikke videre over det og plabre løs om at jeg vil gå ind og købe noget jointpapir.

Jeg går ind og betaler for benzinen, køber noget jointpapir og en fransk hotdog.

Da jeg kommer ud står min ven og snakker med den mistænksomme gråhårede mand.
Min ven kigger mærkeligt på mig, og pludseligt går det op for mig at en anden skallet gut
er ved at rode bilen igennem.

Her går det op for mig, det er pansere!!! :o

Jeg står lidt og tygger i min franske hotdog, overvejer at løbe afsted og tømme bøtten med pot,
som jeg har i lommen sammen med en lille klump dejlig hash.

Men inden jeg når at gøre noget, kommer den gråhårede mistænksomme mand hen til mig og spørger om jeg er med i bilen der. Jeg siger ja.

Jeg spørger om der er noget i vejen, og det var der. Vi stank åbenbart langt væk af pot :)

Jeg bliver en smule sur, og spørger om de er pansere og om jeg måtte se et skilt.
Det måtte jeg gerne, og da jeg ser skiltet tænker jeg "busted, spillet er ude"

Den skallede gut roder bilen igennem og finder mange mærkelige ting, bla.a patronhylstre til softgun pistoler som til forveksling ligner rigtig ammo. Samtidig roder den mistænksomme gråhårede panser mine lommer igennem. Min ven har allerede afleveret hans stash frivilligt.

Men sådan leger jeg ikke. "I roder bare løs siger jeg" og rækker armene i vejret.
Der går ikke lang tid før de finder en bøtte magen til den min ven har givet dem.

Jeg står nu med armene i vejret med min franske hotdog i mens de roder mig godt igennem, både sko, lommer og bukser.

Den gamle gråhårede mistænksomme panser stikker også grabberne ned i min lomme hvor min lille dejlige klump hash ligger. Men han kunne åbenbart ikke finde den :)

Jeg troede faktisk selv at klumpen lå i bøtten.

Mig: "Men det er jo bare pot???" siger jeg imens en flok unge mennesker kommer gående hen imod tanken. De fniser lidt af mig.

Vi går over til gasflaskerne hvor den gamle men venlige mistænksomme panser begynder at stille spørgsmål.

Jeg giver dem mit navn, og de tjekker efter, alt efter proceduren. Jeg slasker min halvtaftyggede franske hotdog op ved siden af bøtterne med pot.
Og han spørger om jeg ikke kan spise mere. Jeg siger nej, imens jeg prøver at se ud som om at det er det værste jeg har oplevet. Derefter spørger han så hvad vi har lavet, og jeg forklare så at vi har været i biografen for at se Avatar, med 3D briller og det hele..

Men så.....

Politi: "Hvor har du så det pot fra?"
Mig: "Puha, det kan jeg godt nok ikke lige huske."
Politi: "Det var da uheldigt"
Mig: "Ja det har du ret i, jeg gad også godt at vide det"
Politi: "Hvor meget er der så i sådan en bøtte her"
Mig: "tjaaa, 2-3 gram cirka, vil jeg skyde på, det er jo svært at sige" (der var lidt under 20g.)
Politi: "arhh, der er vidst omkring en 5-7gram der"
Mig: "Det er svært at sige. Skal vi ikke lige gå et mere diskret sted hen" siger jeg hvorefter jeg går et par skridt væk.

Jeg overvejer på dette tidspunkt at snuppe de to bøtter med pot, og derefter løbe afsted og skaffe mig af med det. Men beslutter mig for at gå tilbage og bide i det sure æble.........

Den gamle men venlige mistænksomme panser finder noget papir frem, skriver ned. Hvorefter han giver mig en kuglepind.

Politi: "Vil du så erkende at vi har fundet ca. 5 gram pot på dig."
Mig: "Hvad for noget pot? Fandt i det pot på mig? Hvornår gjorde i det?"
Politi: Udbryder overrasket "ja, jeg trak det op ad din lomme lige før"
Mig: "hmm, det kan jeg altså ikke huske"
Politi: "Erkender du eller nægter du dig skyldig?"

Jeg står nu og kigger over på min ven som står og snakker skalledrengen om buler i civilvognen. Og jeg tænker at jeg nok hellere må indrømme. Ellers risikere min ven jo at tage hele skraldet.

Så jeg siger "hmmmmm" og skriver under...

Derefter står vi og diskutere frem og tilbage om hvor meget det koster i bøde. 2000 kr!!!!
Tak Lene Espersen!!!!

Det var nogle flinke politifolk. Og de kunne godt tage lidt sjov da vi stod og snakkede med dem bagefter.

Vi fik dog også at vide, at hvis det var hjemmedyrk skulle vi nok skaffe vores stash derhjemme afvejen (shure...) :roll:

Vi sagde pænt farvel til hinanden, og vi fik lov at køre videre.

Jeg har mødt politifolk som er meget mere magtsyge og ubehagelige. Så det var for mig enligt bare en meget sjov oplevelse.

Vi griner i bilen hele vejen hjem. Og da vi kommer hjem sætter vi Anders Matthesen's Sorte Kulger på skærmen og falder hurtigt i søvn.

Konklussion: Det mest irriterende ved få taget sit pot af panserne er at man dagen efter skal ud at bruge penge på noget nyt.

Man skal ikke spraymale sin bil, og når man går ind på tanken skal man ikke sige jointpapir højt, eller stinke langt væk af pot.

Men filmen var fantastisk!!!!! Så det var en dejlig dag :P

Rapporten er skrevet på cirka 20min. Hvis der er fejl vil jeg overveje at rette dem engang i det nye år.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 mar 2010 21:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2009 01:30
Indlæg: 51
Lyder grinerne! Kan lige forstille mig en gut der bare står og tygger på en fransk, og tænker ''whaaaaaat?''
Men nedern med potten og bøden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 00:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jul 2010 19:14
Indlæg: 39
Haha rigtig god fortæling:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 okt 2010 21:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01
Indlæg: 201
Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Nå ja, datoen betyder vel ikke noget... Nej fuck det, hold kæft det lyder hyggeligt. Minder mig om en anden historie, som det kunne være jeg skulle lægge ud herinde. Den er virkelig fed, selvom jeg desværre ikke selv er med i den.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2011 16:53 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jul 2009 00:46
Indlæg: 255
Geografisk sted: Hanguk
Grineren oplevelse i har haft jer der :D

Det er som regel de gamle der er flinke :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team