Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 okt 2010 20:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 19:59
Indlæg: 0
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
tog et hofmann, og 2 avatar

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
hyggelig stemning, folk glædelig. alt så ud til at det skulle blive en kanon aften

Triprapporten
Hej.

vi var 9 gutter der skulle i sommerhus over en weekend, og havde planlagt at en af dagene skulle der hygges med syre. sommerhuset lå i en fed natur og ned til vandet. For nogle var det første gang, og for andre var det prøvet mange gange.
kl. 15.30 bestemmer vi os for det skal starte, og vi spiser i fællesskab forskellige doser, jeg selv ligger ud med to. vi sidder lidt og jeg forslår vi går en tur, mens virkningen begynder. Da der ikke sker noget den første tid, går de fleste tilbage til sommerhuset, men vi er tre der ligger os på en bakke top, med udsigt ud over vandet. vi hygger og snakken går. de andre vil pludselig op til de andre, jeg er ikke meget for det, fordi jeg er helt betaget af udsigten, og stilheden, har en fantastisk fornemmelse i kroppen, skyerne danserne på himlen, og røde farver begynder at male baggrunden. Men går med op, da jeg tænker vi altid kan gå ned senere.

på vejen op, løber vi ind i haven ved siden af, for at stjæle noget brænde, jeg er ved at dø af grin hele tiden, og føler samtidig at der står en masse og kigger på os inde fra huset, så vi skynder os væk, med brænde under armene, og virkelig højt grinene. da vi kommer op i sommerhuset er der fuld knald på musikken, og stemningen er god, vi sætter os og hygger lidt. der er nu ca gået en halvanden - to timer og jeg har det virkelig godt, så jeg tænker at jeg sagtens kan tage et mere, og nogle af de andre gør det samme.
tingene begynder at snurre, og mine hallutionationer begynder for alvor at tage til. jeg får stukket en lattergas patron i hånden og suger den, og derfra er jeg ikke mig selv. minut fra minut mister jeg realitetssansen. det næste jeg husker er at jeg sidder ved siden af pejsen, og min kammerat står og rører i en gryde, han laver simpelthen mad. på dette tidspunkt er jeg sikker på jeg drømmer, at vi har taget noget der gør at man ikke ved hvad noget er, og jeg kan hele tiden hører sådan en summen (buuzz) og mit syn drejer rundt, som om det hele er en stor halluntination.
Jeg går udenfor, husker at jeg griner sammen med de andre, men ved ikke hvad noget er, står og kigger på et skateboard, og en antenne. og da jeg får stukket en joint i hånden spørger jeg hvad er det, vender den på hovedet og kigger op i den.
næste jeg husker er at jeg ikke ved at hvad er står og kigger ned i en kødsovs og kan slet ikke forstå hvad det er, tager et stykke peber op og kigger på det mens det drypper med sovs ned i hovedet på mig, men ikke noget jeg regere på.
men så får jeg øje på hallogen spottet i loftet, tror det er en indgang til et nyt univers, så tager en gaffel for at smadre det så jeg kan komme igennem, heldigvis for en kammerat stoppet mig før jeg får stød.
jeg vender tilbage til kødsovsen og ser nu at den er fyldt med fingre, er sikker på de er fra en russik mafia, der har gemt dem der, tager en af dem op og skriger fuck det er en finger og kaster den, folk griner men jeg synes ikke det er sjovt, for nøjern på, og stikker mine hænder ned i sovsen for at se hvad der ellers gemmer sig deri, derefter står jeg udenfor og råber at mine hænder er fyldt med lort, alt i mens mine venner prøver at forklare mig at det er det ikke. jeg får sagt til mig selv at det trippet der bestemmer hvad ting er, og at jeg ikke kan gøre noget ved det, men hvis jeg går ned til vandet forsvinder det, det er lidt svært at forklare hvordan jeg på dette tidspunkt har det, da jeg slet ikke har styr på mig selv, hvad jeg ser og hvor jeg egentlig er. vi har købt noget fyrværkeri og går ned for at skyde det af, på vej derned bliver min mobil varm, og jeg synes den er ulækker, så jeg tømmer mine lommer i hækken og går videre. på vej ned af en skråning, tror jeg vi befinder os i en borger krig, og vi er på vej til fronten for at kæmpe. da vi komme tættere på vandet kan jeg se nogle der søger med lys dernede, og en masse hunde, de leder efter en der er død tænker jeg. men det har så været min kammerat der har rendt rundt med lys derned for at tænde batterierne.

Da de bliver tændt går jeg fuldstændig i ekstase, lyden, farverne gør mig så bange, og jeg råber løb de kommer. og så sætter jeg afsted i fuld spring med min kammerat i hælene der prøver at fange mig, for at berolige mig, men jeg løber op i huset og sætter mig ind huset.

og så sker det.... jeg befinder mig pludselig et sted hvor tingene ændre sig, fordi jeg har dummet mig, får at vide at jeg har siddet og sagt at vi har dummet os, og det ender i død og ødelæggelse.

jeg føler nu at der går ild i stuen, men at de andre siger, at det er et stadie du skal igennem for at komme tilbage til dit normale liv, jeg tror hele verden brænder på grund af alle de dumheder jeg har lavet gennem mit liv, jeg kan ikke flygte så klamre mig til sofaen, og pludselig sidder vi alle sammen i et træhus og hygger os helt vildt. men så sker der noget med min kammerat han begynder at gå amok og smadre det hele, dette opfatter jeg ikke før dagen efter. han står der helt nøgen og råber, jeg tror i dette øjeblik at han er en fortæller der er sendt af albert hoffman. han fortæller mig at vi er blevet sendt ind jordens midte at vi nu skal leve vores sidste dage med at dø og blive genfødt på ny, på dette sted, og at vi ikke kan vende tilbage til vores normale liv, i dette øjeblik begynder han og smadre sommerhuset, men jeg opfatter ikke det er ham, jeg tror det er naturen, der svinger det hele rundt, og jeg sidder bare og venter på jeg skal dø, det er det rene kaos. jeg tænker på min kærese og min familie, bliver rigtig ked af at jeg aldrig skal se dem igen, men tænker et eller andet sted at det ikke er virkeligt, men jeg har ingen kontrol, og sidder bare og tænker vågn forhelvede, vågn...

pludselig står der en flok betjente udenfor døren og kalder på min kammerat, men jeg tror det er mig de er kommet efter, jeg skal ind og aflives, så jeg siger til min ven bare bliv, jeg går nu vi ses. jeg bliver derefter sendt over til mine kammerater de siger at det er noget lort og der ikke er noget at gøre, og holder om mig. men jeg har jo ikke opfattet at de er fuldstændig ude af den fordi min ven har fået en psykose, og er gået amok, og de har ringet efter politiet, da de ikke har kunne komme i kontakt med ham, eller berolige ham. men jeg tror det er mig der har dummet mig, og løber ind på et værelse, tager dynen over mig og tænker lad mig nu bare dø, og jeg ligger bare og venter. ved ikke hvor lang tid der går, men da jeg går ud i stuen senere på aften er der pænt, og de ligger og hygger sig, og griner. jeg er stadig helt paf, og ved ikke hvad der er sket rigitg om det har været en drøm eller hvad. tør ikke rigtig snakke med nogen af dem, og falder i søvn. da jeg vågner går det op for mig at det ikke har været en drøm, min kammerat er blevet indlagt på psyk, og sommerhuset er fuldstændig smadret.

Jeg er stadig meget målløs og mærket over denne oplevelse, jeg har prøvet at beskrive den så godt som muligt, men det er sku svært, for den var voldsom, og tror stadigvæk ikke helt på det.

folk var meget mærket dagen efter, men det var mere det de havde oplevet. jeg havde været i min egen verden, og havde oplevet det helt anderledes end dem.
men jeg er sku ikke sikker på det er noget jeg skal prøve igen. har ellers altid hygget, og haft de fedeste og hyggeligste oplevelser. men har ikke været vidende om, at det var så store kræfter jeg legede med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2010 21:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Godt at høre at du har lært noget af oplevelsen, det lyder virkelig voldsomt. Hvordan har din ven det? Og var han ikke kendt i syrens verden?

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2010 00:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2010 00:01
Indlæg: 201
Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Det lyder virkelig til at have været et umiddelbart normalt LSD-trip, men med en ærgerlig slutning. Rimelig godt gået at dine venner havde fornuft nok til at ringe til politiet, ved du hvad der er sket siden da?

Lyder som om du har lært noget, hvilket jo altid er godt, og det kan godt tage et stykke tid at komme sig over sådan en oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2010 15:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 19:59
Indlæg: 0
Ja det var en oplevelse der satte sine spor. Min ven har det godt han er blevet udskrevet, men er vist også rimelig chokeret. Jo han var den mest erfarne af os. Men det var virkelig en aften der korte helt ud på et side spor. Jeg sidder mere og tænker hvorfor når rammerne og stemningen var så god?? Nogle der har erfaringer med noget lign.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2010 22:18 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Måske sku I ha haft en tripsitter? Det er da virkelig gået over gevind for jer. Synes det lyder som en scene fra en film eller sådan noget. Ved godt, det har været en skræmmende og ubehagelig oplevelse. Men jeg ku ik lade være at grine lidt, da jeg læste det med gryderetten og fyrværkeriet. Sorry :D

Hvis din ven kan få det sådan der, kan det godt være han vidste inderst inde, at han ikke burde tage lsd. Lyder som en utrolig voldsom reaktion. Kunne godt tyde på noget underliggende. Men thumbs up for at I ringede til politiet. Det er fandme modigt gjort! Din ven skal nok bare holde sig fra psykedelika og stoffer i det hele taget.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 okt 2010 17:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Puha det lyder som noget af en tur.
Må bestemt ikke ha været sjovt for din ven, det lyder alligevel som om at han har haft en alt for heftig tur.
Håber I alle i sommerhuset fik snakket lidt om det der var sket, for det er sgu ikke lige hverdags kost, ej heller for en "tripmaster".

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 okt 2010 19:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 mar 2007 20:14
Indlæg: 53
Jeg ved ikke, hvordan I andre har det, men jeg bryder mig slet, slet ikke om at indtage psykedelia med så mange andre. På forhånd er det vel dømt til kaos, når man er 9 vilde syrehoveder i sommerhus. Dermed vil det være svært at bevare overblikket, og man mister hurtigt den nødvendige indre ro til at trippe - i forvejen kniber det med det mentale overskud, når man er påvirket af LSD, og så kan det let ende galt. Det er mit bud på, hvorfor det endte, som det gjorde.

Jeg håber I alle sammen kommer jer ovenpå oplevelsen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2011 00:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Det lyder virkelig ubehageligt. Jeg har selv haft to lignende episoder som du, og det er virkelig bare UNCOOLDUDE.

Jeg tror også, som kaskelolhval siger, at det kan have med mængden af mennesker at gøre. Plejer selv bare at gøre det med én eller to af mine venner ad gangen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team