Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hvordan søren vil du få fat i ren LSD? Ren, krystallinsk LSD er meget sjældent på det sorte marked. Den typiske dosis LSD ligger mellem ca. 50-250µg. Det er mikrogram. En sådan mængde er næsten usynlig for det blotte øje, og det ville kræve en præcisionsvægt at afveje så små doser.
Hvis du tænker på "flydende LSD", så er det ikke ren LSD, men en opløsning af LSD.

Junior medlem

Jeg fik at vide af en kammi, at han kunne få det rent, og det ville give et bedre trip?

Men jeg aner overhovedet ikke prisen på det, men det er garrenteret lidt pebret :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Sæt dig nu rigtig rigtig rigtig godt ind i tingene ikke ?
RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG GOODT !!!
og tro ikke på alt hvad kammier siger og slet ikke når det gælder
om renheden af diverse stoffer.

Jeg syndes det hele lugter lidt af ( tihi det er så skægt det her )
undersøg det til du kan det hele i søvne !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
toxxor skrev:
Jeg fik at vide af en kammi, at han kunne få det rent, og det ville give et bedre trip?

Sandsynligheden for at du har adgang til stoffet rent, er meget, meget lille. Og forsvarlig dosering af det rene stof er ikke helt nemt. Der går 100 normalt gode trips på 10 mg, og altså 10.000 trips på et enkelt gram.

Junior medlem

Vil det så sige, jeg bare skal prøve et mærke...

Undersøger selvfølgelig alt hvad man skal gøre, hvis der er bad trip, og sådan.. Set & settings er nemt ordnet..

Nu er jeg helt ny til det her, derfor jeg spørger så meget, men flere oplysninger jo bedre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
http://www.erowid.org er et ret godt sted at starte....

Og læs en ordentligt stak triprapporter så du ved hvad du kan vente dig;)

P.L.U.R

Junior medlem

Har altid glædet mig til og prøve det. Det må være super fedt, hvis alt går godt :)

Jeg siger tak for hjælpen allesammen :)

Hilsen nybegynderen ;P

Junior medlem

Nu er jeg ikke fagekspert af nogen art, men så vidt jeg ved og har erfaret gennem venner, har amfetamin ikke samme virkning på personer med ADHD...

Har 2 venner med ADHD (hvoraf den ene har fravalgt medicinering) og de bliver begge roligere, når de indtager amfetamin.
De kan dog stadig holde sig vågen længere tid, får øget selvtillid og har samme tendens til at få "projekt" på...

Engang brugte man amfetamin til behandling af ADHD. Det gør man så ikke mere, da man hurtigt konkluderede at der var for mange bivirkninger, men ADHD medicinens aktive stof ligner kemisk meget amfetamin.
Ligesom din medicin gør dig roligere, er det derfor (i mine øjne) ikke mærkeligt at du forbliver/bliver rolig på amf.

Måske skulle du bare droppe håbet om at få knald på vha amf...

Junior medlem

Geografisk sted: Blæserland
Tror ligeså godt du kan afskrive amfetamin som et stof du kan få glæde af når du har ADHD.

Hvad angår syre vil jeg ihvertfald anbefale at man første gang tripper med nogen som har prøvet det før og som er forsvarlige at trippe med.
Så længe man er sammen med mennesker der kan tænke selv, har lidt erfaring og som man selvfølgelig føler sig tilpas med behøver der efter min mening ikke at være en 'ædru' til stede... men lad nu være med at tage mere end i stadig har en smule forbindelse til virkeligheden.

Det sagt virker det som om du har lidt svært ved at vurdere hvad der er forsvarlige mængder så pas nu på hvis du absolut skal. Det bedste ville være at prøve svampe inden du kaster dig ud i LSD. Der er virkelig langt fra amfetamin til LSD. Amfetamin gør dig lidt frisk mens LSD blæser dig totalt igennem!
Det er virkelig noget helt, helt andet så for at 'forberede' dig lidt ville jeg anbefale en gang svampe... kan du ikke skaffe svampe er Keta og MDMA også en mulighed men dem skal du altså også passe på med...

Hvis du har erfaring med svampe, keta, emma osv. så bare giv los uden babysitter men med et godt og fornuftigt crew. Når du tager det så tag hellere for lidt end for meget. Du skal nok blive blæst så der er ingen grund til at skynde sig med en hel masse til at starte med.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Morten på 14 skrev:
3 gram amf?!?! Du er jo sindssyg... LD50, den dose, hvor 50% dør, ligger på 55mg/kg. Det vil sige at hvis du vejer 70kg, så skal du tage 3,8 gram før der er 50% chance for at dø. Når du så har taget en dosis på 3 gram, så har du nok ligget på 20-25%. Pas lige på fremover.

http://www.bluelight.ru/vb/archive/inde ... 97113.html

Nu er jeg jo godt klar over, det er et harm-reduction forum og alt muligt.. Men vi har ikke brug for sundhedsstyrelsens skræmmekampagner.. Ja, LD50 ligger på 55mg/kg, men det er for RENT amfetamin. Og det er ikke det han har indtaget..
Jeg vil lige slå fast; jeg er ikke imod dig! Jeg siger ikke, du skal fortælle ham han bare skal give den gas, slet ikke.. Men man skal også passe på at slynge om sig med tal og data, og ikke fortælle alle detaljerne :) (såsom, at LD50 på 55mg/kg er for 100% rent amfetamin)

..........

Og ja. Når du har ADHD, skal du nok ikke forvente ret meget af dit amf.. Amf fungerer nogenlunde ligesom dine ADHD piller (hvis du får medicin), og hjælper din hjerne med at falde til ro, og få overblik.. De fysiske ting såsom øget forbrænding, udvidede pupiller o.s.v. får du stadig, men du bliver ikke blæst.

- Derudover ; hvis du har tænkt dig at prøve syre, så sæt dig ind i tingene.. Som andre nævner, så læs nogle trip-rapporter, og en "tripsitter" (en person der ikke er påvirket, ELLER en meget erfaren tripper) er aldrig nogen dårlig idé..

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
Don Karnage skrev:
Sæt dig nu rigtig rigtig rigtig godt ind i tingene ikke ?
RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG RIGTIG GOODT !!!
og tro ikke på alt hvad kammier siger og slet ikke når det gælder
om renheden af diverse stoffer.

Jeg syndes det hele lugter lidt af ( tihi det er så skægt det her )
undersøg det til du kan det hele i søvne !

Jeg kan kun give Don Karnage ret.. Sæt dig nu rigtig godt ind i de farver, for en ting er at tage nogle snitter amf eller coke. Syre er noget helt andet, der kan ske virkelig mange ting på et lsd trip. Gode som dårlige, men det er bare noget man først opdager den dag man står i det.
Så læs for satan, læs på livet løs, surf et par timer rundt herinde på psy og læs nogle triprapporter.

Hvis du absolut vil ud og have en spontan tur lige pludselig, så kan jeg kun råde dig til at starte ud med en enkel dosis, start evt. med et enkelt mærke (Hvis ham din kammi dér, virkelig kan skaffe "rent" lsd. Så pas på! for hold da maule en tur du kunne komme ud på hvis du tager lige så let på det som du gør med amf.)

Held og lykke i fremtiden og pas nu på dig selv (;

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow
Det er som regel nok altid en god idé at have en sitter med når man prøver substanser som ex. syre for første gang.. Det kan være ret svært at forudse hvordan man reagere hvis man ikke har forsøgt sig med den slags før :D. Så hav en til at kunne tale dig til ro hvis du nu får et bad trip.. gerne en med lidt erfaring på området..

Bare mit råd..

Held og lykke med det ^^..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Med ren syre? Altså alt syre er vel blandet op - ikke?

Og ja som du nævner det, er det smart at have en tripsitter hos dig (en person som er ædru). Helst en som har prøvet psykedeliske stoffer før, som ved hvordan effekten er.
Hvor gammel er du - og har du prøvet andre psykedeliske stoffer?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]