Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det ret meget du har spist der - Buprenorphine er ok hvis man bare skal spilde tid, nogen egentlig lammeværdi har det ikke - synes personligt meget bedre om alprazolam og i nødstilfælde andre benzodiazepiner...

Du skal nok få det godt - bare forbered dig på du godt kan ende ud i at storbrække dig :)

Fjas skrev:
HopIFjordeN:

Mener du ikke 8mg? svjv findes der ikke nogen præparater indeholdende 0,8mg Buprenorphin..

Mon ikke han mener 4x 0.2mg Temgesic eller 2x 0.4mg? Det bliver jo også til 0.8mg... Det er det som han siger han bliver sat af - han siger ikke han bliver sat af en o.8mg temgesic;)

P.L.U.R

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor du mindst venter at finde mig ..
Ja, men mener bare 1/8 del af en pille, burde da ikke kunne slå en så meget ud? Det er da helt vildt så stærk den er så.. :D I forhold til, hvor bette en pille det er.
Og ja, kender godt til benzo'er, og især aprrozolam. Det er dem jeg bruger til at falde i søvn på, efter en vild tur på stimulanser. Hold køft så skæv man kan blive af dem. 4 - 5 stk tafiler, og man kan umuligt gå. Men man sover så tilgengæld også hammergodt! :D Men som sagt, kun noget jeg bruger en sjælden gang, hvis ik jeg kan falde i søvn. Pille misbruger, bliver jeg aldrig! Det har jeg mit liv for kært til.

Insane psychedelia user!

Freakaling skrev:

Mon ikke han mener 4x 0.2mg Temgesic eller 2x 0.4mg? Det bliver jo også til 0.8mg... Det er det som han siger han bliver sat af - han siger ikke han bliver sat af en o.8mg temgesic;)

P.L.U.R

Prøv at læs posten en gang til. Jeg er rimelig sikker på, du ikke har forstået hvad der skrives. :)

Hvis man deler 0,8mg Buprenorphin i 16dele, og så går roligt til værks, så kan man jo intet mærke. Man skal da minimum ha' 0,2mg for at mærke noget, uden tolerance.

8mg delt med 16 giver meget mere mening. så bliver en line til 0,5mg. Som er en ok lammedosis. Sådan gjorde jeg i hvert fald da jeg sniffede dem.

Senest rettet af Røvkussen 06 nov 2010 18:40, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Bare lidt praktisk info: stærke antihistaminer som prometazin eller difenhydramin (fås i håndkøb) burde kunne tage kvalmen.

Admin
Brugeravatar

ChiQah skrev:
Ja, men mener bare 1/8 del af en pille, burde da ikke kunne slå en så meget ud? Det er da helt vildt så stærk den er så.. :D I forhold til, hvor bette en pille det er.

De er også beregnede til folk med stor tolerance overfor opiater. Der er krydstolerance mellem heroin og buprenorphin, så når en narkoman starter i behandling med buprenorphin skal vedkommende ha meget mere end folk, der ikke tager opiater.

Ang. den delekærv, så hjælper det kun, hvis du knækker tabletten efter delekærven. Hvis du brækker et irregulært stykke af den, kan du heller ikke være sikker :)

@groza: Dårlig idé at blande sløvende antihistaminer med opiater. De kan forstærke hinandens virkning og man kan ende ud i farlige situationer.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
ChiQah skrev:
@groza: Dårlig idé at blande sløvende antihistaminer med opiater. De kan forstærke hinandens virkning og man kan ende ud i farlige situationer.

Har aldrig haft noget problem med det selv (ved alm. doser antihistamin). Har du da nogle eksempler på at det er gået galt?

Insane psychedelia user!

Imp skrev:
Ang. den delekærv, så hjælper det kun, hvis du knækker tabletten efter delekærven. Hvis du brækker et irregulært stykke af den, kan du heller ikke være sikker

Er du helt sikkert på det Imp?
Det ville da være mest logisk hvis der var en ensartet koncentration i hele pillemassen, inden de kom den i pressen. Ellers skulle de ligge rationer ned på hver side af delekærven i pille formen. Det tror jeg ikke de gør.

Admin
Brugeravatar

groza skrev:
Imp skrev:
ChiQah skrev:

Har aldrig haft noget problem med det selv (ved alm. doser antihistamin). Har du da nogle eksempler på at det er gået galt?

Nøps, så det er ikke fordi jeg kan dokumentere det som sådan. Men hvis man i forvejen har taget nok opiater til at kaste op i stride strømme, er det en dårlig idé at tage flere downers. Det var bare intuitivt baseret. Det er nok okay at blande dem i mindre doser, men hvorfor skulle man så tage antihistaminet?

Fjas skrev:
Imp skrev:
Ang. den delekærv, så hjælper det kun, hvis du knækker tabletten efter delekærven. Hvis du brækker et irregulært stykke af den, kan du heller ikke være sikker

Er du helt sikkert på det Imp?
Det ville da være mest logisk hvis der var en ensartet koncentration i hele pillemassen, inden de kom den i pressen. Ellers skulle de ligge rationer ned på hver side af delekærven i pille formen. Det tror jeg ikke de gør.

Har desværre ingen kilder på det, kun ting jeg har hørt. Så dit bud er sådan set ligeså godt som mit. Men det har noget med penge at gøre. Hvis der ikke kræves mere nøjagtighed end at én pille skal indeholde fx 1 mg stof, er der ingen grund til at bruge ekstra på at fordele det jævnt over hele tabletten. Ihvertfald ikke hvor der ingen delekærv er. Men jeg kan godt se pointen i dit argument. Nu ved jeg ikke så meget om pilleproduktion, men jeg ku forestille mig, kærven kommer på samtidig med hele tabletten blir presset. Anyway min ovenstående påstand er ikke skudsikker for tabletter med delekærv :)

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Men hvis man i forvejen har taget nok opiater til at kaste op i stride strømme, er det en dårlig idé at tage flere downers. Det var bare intuitivt baseret. Det er nok okay at blande dem i mindre doser, men hvorfor skulle man så tage antihistaminet?

Mindre doser antihistamin og større doser opioider er OK, bare man ikke tager så meget opioid at man bliver halv bevidstløs.
Selv små doser antihistamin (f.eks. 8ml Benylan) vil modvirke kvalmen ret effektivt uden at have speciel meget downer-virkning.
I dette tilfælde var trådstarter jo ved (næsten?) fuld bevidsthed ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]