Hej alleDet er nu 5 dage siden jeg tog mdma og jeg har det lidt underligt... Har jeg fucket mig selv op for life, eller skal jeg bare tage det stille og roligt? Evt nogen der har prøvet det samme?
.....................Jeg var til et lille house event i parken i lørdags, hvor mig og et par venner tog MDMA. Vi fik det i krystaller (+ plus lidt pulver), og selvom jeg kun har set mdma i pilleform før, lod den til at være god nok. Vi puttede det i gelatinekapsler og spiste en inden vi kom ind. Efter ca. 30 - 40 min var jeg ret overbevist om at det var mdma, (jeg har kun prøvet mdma to gange før) men det var helt vildt fedt og ligesom jeg huskede det. (Det er efterhånden 1,5 års tid siden).
Vi tog vores forholdsregler, drak vand men ikke for meget. Jeg havde kun drukket en meget tynd rumogcola ca. 30 inden jeg indtog første pille. Vi tog pauser, kom ud og fik luft og hele aftenen gik faktisk rigtig godt og uden problemer.
Til gengæld indtog jeg nok lidt for meget: Jeg følte hele tiden jeg havde kontrol over det og mig selv, men da jeg kom hjem kunne jeg se at jeg havde spist 5 kapsler (omkring 700 mg

, over ca. 7 timer) ) Jeg er overbevist om at det var blandet lidt op, så det svarer nok ikke helt til 700mg ren mdma, men alligevel,...
Dagen efter havde jeg det faktisk fint, lidt træt og lidt groggy / halv svimmel til tider, egentlig bare hvad man kan forvente efter sådan en omgang. Jeg drak en liter appelsinjuice i løbet af morgenen / eftermiddagen, spiste bananer og kylling.
....................................Mit problem er at jeg stadig ikke føler mig 'normal' igen, her 5 dage senere. Det er lidt svært at forklare. Det er lidt som om jeg er halvfuld: mit balance-center virker ikke helt optimalt, og jeg går og svejer lidt. Mit syn har det heller ikke for smart, jeg kan sagtens se og fokuserer, men det er som om alting er bare en smule forsinket.. Det føles måske lidt som at være på mdma, bare uden happy-feel og den der blæsthed, men mere med balancen og sådan.
Jeg vil ikke sige det er så slemt så jeg er helt invalideret eller noget, det er bare lidt irriterende at det ikke går væk.
Det er jo et selvfølge at man roder godt med kemien i hjernen efter sådan et trip, men kan man permanent skade hjernen? Og hvor lang tid kan jeg regne med det tager før det bliver normalt igen? evt. noget jeg kan indtage for at hjælpe det lidt på vej?
er der evt. nogen her der har haft det på samme måde?
Håber nogen har nogle kloge ord...
- Btw. har kigget forummet igennem efter svar, efter side 50 gav jeg op -