Jack Bauer skrev:
Der er meget sjov der koster et par hjerneceller. Det er vidst de færreste der ikke selvforskyldt har slagtet lidt af de dyrebare grå:/
Men du behøver ikke at være nervøs.
Kører du stadig så hårdt på?
Angsten og den manglende hukommelsen kan godt hænge lidt ved efter hashen, men ingen grund til at tro at det ikke går væk efter lidt tid.
"De dage jeg drømmer, når jeg ik lige har røget hash, og det er sjældent (hash beroliger mig) de handler, eller sidste gang var det folks hoveder på et spyd. Hovederne var skåret af, og hele ansigts huden var trukket af. Tilbage var de røde hoveder på et jernspyd af en art."
Selv om du bruger hashen til at berolige dig med, kan det godt være en del af problemet.
Hvordan har dit hash forbrug set ud?
Nej, kører ikke på mere. Nok 1 måned siden sidst.
Tror nu heller ikke jeg er hjerneskadet haha, men noget er der sku rykket i min lille knold. Vi snakker stoffer fra jeg har været omkring 16 til nu, 29. Dog har der været en god pause fra kiks, de er jo intet værd nu i forhold til hvad de var i 2000. Men stadig er der røget nogle indenbords. Ku sagtens smide 20-30 ned på en aften dengang, men så blev man sku også mystisk.
Jamen har altid røget hash, mere eller mindre. Nogen gange med pause, andre måneder ligget på 5-10 g om dagen. Nu ryger jeg vel nok 2 joints om dagen, andre dage slet ikke hvis jeg ik har. Mest efter kl 21, for og falde til ro og ku sove bedre.
Men jeg ser slet ikke hash som problemet her. Det hjælper mig.
Og tak til dig også Link.

Edit; min hukommelse har været fuckt siden alle de kiks, og er stadig.