Efter at have læst hvordan du har det i hverdagene, kan jeg ikke sige andet end at det uden tvivl har haft en stof indflydelse på dig ALT det hash du ryger og har røget..
Grunden til at jeg siger det tager jeg ud fra personlig erfaring, da jeg selv har taget stoffer siden 1996, selvfølgelig ikke hver evig eneste weekend

og mængderne jeg har taget er ikke små, derimod skræmmende, den stod i starten på uanet mængder kiks og amf og i en lang periode på LSD, da jeg så er blevet ældre stod den på Rent Mdma,Ketamin,2c,LSD,DMT,GHB,AMF..
I de sidste par år står den så (kun) på GHB og Ketamin ( til festivaller LSD og DMT )
Men det jeg vil frem til med det her er at jeg aldrig har røget hash ( jo har da prøvet det

) og jeg føler ikke at jeg på nogen måde har taget skade, det kan selvfølgelig også være ens holdning til livet og tanke gang der spilder ind, for hvis man først ser sort på det hele så er det svært at komme op og stå igen...
Ikke fordi jeg ser ned på folk der ryger hash, for kender da mange som udad til virker som om de godt kan styre deres misbrug af hash, men har bare også set mange tilfælde hvor det ødelægger dem helt...
P.S Har altid gået meget op i at spise godt og få sovet igennem, samt især at få mine vitaminer, tro uden tvivl også det har haft en indflydelse på at jeg er sluppet så godt igennem min tid i stof miljøet