Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 18:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2010 12:47
Indlæg: 169
Jeg har også hørt det før, det blev dog kaldet flæk. Fik det forklaret som rigtig god coke, men prisen var så også derefter så jeg valgte at takke pænt nej.

_________________
Touché!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 18:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 feb 2007 12:10
Indlæg: 143
Har jeg også haft fingrene i en gang, "flake". De sagde det var ren kokain, men det tror jeg nu ikke på det var. For fik ret meget energi af det og ja, kæberaslen. (relativ) Ren kokain bliver man jo ret sløv af og overhovedet ikke frisk.

Det er ihvertfald en heftig stimulans imo.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 18:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Geeky skrev:
(relativ) Ren kokain bliver man jo ret sløv af og overhovedet ikke frisk.



Hmmm... Gør man det? Jeg er helt med på at man ikke bliver overstimuleret af Coke, på samme måde som man let gør med Amfetamin. Men ligefrem sløv....


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 19:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Enig med Geeky mht til at hans "flake" ikke var ren kokain, som ikke skal give kæberaslen, har en fornemmelse af af at ordet flæk kommer af at det er flækket af en "kridtsten", hvis renhed er variabel.
God kokain får mig til og blive sløv i og med det meste sker i hovedet - skyldes nok overdosering som jo er svær og undgå pga renheden.
Jeg har dog også hørt ordet brugt om god kokain +75 %, men mon ikke der er en som har svaret.. :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 20:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2007 16:06
Indlæg: 286
Geografisk sted: JYLLAND
Har kun hørt ''Flake'' omtalt som god Kokain. Udtrykket Flake bliver brugt om Kokain der bliver solgt til 1000-1200 kr. i storbyerne.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 12 dec 2010 21:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Fjas skrev:
Geeky skrev:
(relativ) Ren kokain bliver man jo ret sløv af og overhovedet ikke frisk.



Hmmm... Gør man det? Jeg er helt med på at man ikke bliver overstimuleret af Coke, på samme måde som man let gør med Amfetamin. Men ligefrem sløv....


Ja det er faktisk ikke en gang løgn

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 03:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2010 06:35
Indlæg: 146
Geografisk sted: Aalborg
Jeg har aldrig oplevet en sindssyg virkning på kokain, men vil dog ikke nødvendigvis sige jeg bliver sløv? Og jeg tror da bestemt heller ikke det er alles opfattelse? Kilder søges :)

@ Trådstarter;
Navnet kan, som de andre siger, været et popsmart ord, for at bestemme renheden. Jeg har også selv købt "flæk" som var flækket af en "kridtsten", som hehe nævner. Flake har jeg også prøvet, hvor det lignede en masse bittesmå flager.
Jeg tror ikke der er nogen der kan fortælle dig, om det er noget godt kokain du har fået fat i, ud fra navnet. Kokain kan kaldes mange ting, og man kan jo kalde sit dope hvad man vil..
Det er meget normalt at få kæberaslen når man har sniffet kokain. Du bør dog opleve en bedøvende virkning - lidt ligesom lokalbedøvelse hvis du har prøvet det? Specielt i næse og hals, og den spredes ofte til tænderne. Det er netop derfor det er så normalt at opleve kæberaslen - fordi du ikke mærker tænderne ramme hinanden.
Håber du kunne bruge det :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 09:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
De gange jeg har fået noget kokain der virkelig sparkede røv ( velkendt ståpels fra nakke til røvhul ) ;)
og jeg har taget liiidt for meget er jeg altid blevet en smugle sløv, dum, (direkte dopet) og også
nogen gange været hende ved lokummet og tro jeg skulle brække mig.

Det er vel en slags overstimulering ?
Flæk har jeg oplevet det blev kaldt, altså, når de mente det var pure shit ... tsk tsk...

synes tit et par få strejer godt kokain kan få en op og køre,
tale og blive social, en rigtig humør bombe, imens for meget, ja overstimulere,
og gør en utilpas

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 11:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Highroller skrev:
Jeg har også selv købt "flæk" som var flækket af en "kridtsten", som hehe nævner. Flake har jeg også prøvet, hvor det lignede en masse bittesmå flager.


Så "flæk" og "flake" skulle simpelthen være to forskellige udtryk, der begge refererer til relativ ren kokain? Du tror ikke bare, at det er dig eller pusheren, der på et tidspunkt har hørt forkert, og at der kun er tale om ordet "flake"? Som reference til de små krystal-flager ren kokain gerne bliver til, når de knækkes/hakkes af blokken?

Personligt har jeg også oplevet let kæberaslen på relativt rent kokain. Synes dog den knastørre mund er mere udtalt end kæberasleren, når man kommer op i større doseringer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 15:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2010 06:35
Indlæg: 146
Geografisk sted: Aalborg
noname skrev:
Så "flæk" og "flake" skulle simpelthen være to forskellige udtryk, der begge refererer til relativ ren kokain? Du tror ikke bare, at det er dig eller pusheren, der på et tidspunkt har hørt forkert, og at der kun er tale om ordet "flake"? Som reference til de små krystal-flager ren kokain gerne bliver til, når de knækkes/hakkes af blokken?


Jo! Min tanke var heller ikke at gøre opmærksom på andet.. Min endelige pointe var bare, at man let kan navngive et stof, og at det derfor ikke er nogen som helst form for indikation for hvorvidt stoffet er godt eller ej :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 20:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 feb 2007 12:10
Indlæg: 143
Personligt vil jeg foretrække flake frem for almindelig "gade-kokain" da det holder længere tid pga. de mindre streger man nu skal tage. Og med det sagt, lad nu være med at tage en streg på størrelse med almindelig kokain (hvis det minder om det jeg fik), en af mine kammerater fik det VIRKELIG skidt. Han har lært at være påpasselig med god kokain nu! :)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 21:18 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Vi kan vist kun konkludere, at det er et salgstrick og siger intet som helst om kvaliteten af det coke, man får.

Min erfaring siger mig, at man som regel kun kan gå efter lugten. Jo mere det lugter af benzin/petroleum, jo bedre er det. Det har det i langt de fleste tilfælde været for mig. Det er som regel også et godt tegn, hvis det glimter og skinner som perlemor. Hvis det ikke er fordi, det er cuttet med noget, der glimter, så er det som regel ret godt coke, hvis man kan se krystallerne i det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 23:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jo mere det lugter af benzin/petroleum - glemte lige smagen, jo bedre er det - enig.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 23:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Geeky skrev:
Personligt vil jeg foretrække flake frem for almindelig "gade-kokain" da det holder længere tid pga. de mindre streger man nu skal tage. Og med det sagt, lad nu være med at tage en streg på størrelse med almindelig kokain (hvis det minder om det jeg fik), en af mine kammerater fik det VIRKELIG skidt. Han har lært at være påpasselig med god kokain nu! :)


Så langt så godt, det er der vist ingen, der betvivler. Rene produkter er ALTID at foretrække, også selvom de koster mere grammet (den reelle pris for det aktive stof er som regel lavere, så det er egentligt også bare et salgstrick).

Derudover er jeg enig med Imp. Den bedste indikator jeg kender er lugten (hvis ikke man kan få en prøvestreg). Ikke at det nødvendigvis skal lugte af benzin, men hvertfald af opløsningsmidler, og gerne ret kraftigt.
Nu mangler vi bare, at pusherne begynder at cutte kokain med benzin for at give det indtryk, at det er the shizzle, de sælger :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 13 dec 2010 23:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Sad og tænkte det samme da jeg skrev sidste indlæg noname


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 14 dec 2010 00:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 feb 2007 12:10
Indlæg: 143
noname skrev:

Så langt så godt, det er der vist ingen, der betvivler. Rene produkter er ALTID at foretrække, også selvom de koster mere grammet


Jeg fik vist stated the obvious! :) tror bare jeg går i seng nu...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 18 dec 2010 11:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
[quote="nonameSå langt så godt, det er der vist ingen, der betvivler. Rene produkter er ALTID at foretrække, også selvom de koster mere grammet (den reelle pris for det aktive stof er som regel lavere, så det er egentligt også bare et salgstrick).

[/quote]

Det er så meget rigtigt. Heller betale det dobbelte eller 3x pris for at få et helt rent stof!
Især cola fordi man ALTID blive snydt.

Sug en streg på 100-120mg hvis du ikke bliver ramt inden for de næste 2 min, så er du blevet snydt.IMO.

Og husk det er aldrig et kvalitetstegn bare fordi de kalder det flæk eller fordi det er i sten at det er godt. Eller fordi de bedøver helt vildt og tør klump i halsen. Hvis du oplever det er du næsten sikker på du er blevet snydt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 19 dec 2010 02:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
50mg burde være mere end rigeligt, hvis det er rent ;)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 19 dec 2010 05:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Enig med noname :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Flex?
Indlæg: 19 dec 2010 23:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jan 2010 06:35
Indlæg: 146
Geografisk sted: Aalborg
FlæmMing skrev:
Og husk det er aldrig et kvalitetstegn bare fordi de kalder det flæk eller fordi det er i sten at det er godt. Eller fordi de bedøver helt vildt og tør klump i halsen. Hvis du oplever det er du næsten sikker på du er blevet snydt.


Seriøst? Man kan da vel ikke undgå at blive bedøvet i mund og hals, hvis man sniffer kokain? Er det ikke det kokain GØR? :P


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team