Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 11:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2200
Ved ikk om alle kender Christian Finne, jeg gjorde i hvert fald ikke før for et par dage siden, men synes han sidder lige i skabet -jeg drømmer om flere offentlige psykedelikere, der taler sandhedens tunge!

Se klip med ham her: http://www.dr.dk/pirattv/klip/de-graenseloese-alt-er-kun-i-din-hjerne/de-graenseloese-alt-er-kun-i-din-hjerne.
(bemærk evt. også de sjove kaktusser, der står i vindueskarmen ;))

..og her er et fedt interview om han seneste udstilling, hvor ha bl.a. snakker om DMT:
http://www.kopenhagen.dk/interviews/interviews/interviews_2010/interview_christian_finne/

Citat:
Man skal kun tage et-to-tre hiv, og så kommer der sådan en hyletone, som man bare bliver sendt afsted på, og lige pludselig er der en overdøvende, rasende lyd; som cellofan der bliver trukket af hud. Der bliver simpelthen lige klippet hul igennem til hele universet, membramen bliver revet op, og så sidder man i et rum, der er to gange større, mindst, end det her rum, vi står i lige nu. Imens alting er én stor krysantemumform. Men det, der så er det sjove ved DMT, det er, at på det her tidspunkt, der føler man slet ikke, at man har taget noget stof endnu. Man er bare blevet revet ud af virkeligheden og sat ind et andet sted. Der kommer kuplen ind i billedet. Den taler DMT freaks meget om. Den kommer kun, hvis man virkelig er kommet godt afsted. Den kom i mit tilfælde.

Specielt hans billede 'Moses' synes jeg er rigtig fedt
[hsimg]http://www.kopenhagen.dk/typo3temp/pics/bb5bffb4b8.jpg[/hsimg]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere on the edge of the desert
Han er sgu fed - tak for at dele linksene, jeg har i hvert fald fået en ny kunstner jeg kan skrive på listen over interessante mennesker :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Er det ikke ham der er/var med i Nihilistisk Folkeparti?
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=5

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jordboer skrev:
Man skal kun tage et-to-tre hiv, og så kommer der sådan en hyletone, som man bare bliver sendt afsted på, og lige pludselig er der en overdøvende, rasende lyd; som cellofan der bliver trukket af hud. Der bliver simpelthen lige klippet hul igennem til hele universet, membramen bliver revet op, og så sidder man i et rum, der er to gange større, mindst, end det her rum, vi står i lige nu. Imens alting er én stor krysantemumform. Men det, der så er det sjove ved DMT, det er, at på det her tidspunkt, der føler man slet ikke, at man har taget noget stof endnu. Man er bare blevet revet ud af virkeligheden og sat ind et andet sted. Der kommer kuplen ind i billedet. Den taler DMT freaks meget om. Den kommer kun, hvis man virkelig er kommet godt afsted. Den kom i mit tilfælde.

It´s called a new way to say Hooray :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Jordboer skrev:

It´s called a new way to say Hooray :D

Ja jeg tænkte også med det samme at den beskrivelse jo harmonerer perfekt med hvad man ellers har hørt folk rapportere. Han virker rigtig fin! og nede på jorden omkring emnet.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne ikke lade være med at lægge mærke til at han konstant sagde: "Hvad hedder det?". Det er muligvis bare i stedet for at sige "Øhh", men det er da lidt træls at høre på i længden? :D
- Men super sej fyr. Og lækker art. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er helt vild med hans kunst, men den koster også kassen skulle jeg hilse at sige!

Men han er en virkelig interessant person/kunstner.

Dedikeret medlem

Virker som en enormt sympatisk person - og hans kunst er heller ikke værst :)

Junior medlem
Brugeravatar

Pseudo skrev:
Jeg kunne ikke lade være med at lægge mærke til at han konstant sagde: "Hvad hedder det?". Det er muligvis bare i stedet for at sige "Øhh", men det er da lidt træls at høre på i længden? :D
- Men super sej fyr. Og lækker art. :)

Det er rigtigt, jeg blev også ettere irriteret over det, men der står jo at han tripper, så måske det er derfor?

Tak for at introducere mig til noget superfed kunst, Jordboer. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]