Gode råd er guld værd, så mange tak for svar Eek the Cat...!
Er der nogen som kan be- eller afkræfte om heroin kan få en tilbage under et ibo-trip.? Nu er det ikke fordi jeg vælter i heroin, så jeg tror at det ville være svært for mig at skaffe hvis jeg bestemmer mig for trippet..
Måske skal jeg fortælle lidt om hvorfor jeg egentlig overvejer et ibogain-trip..?
Goes something like this.... Tilbage i slut 2008 var vi tre gutter som startede dagen ud med joints, masser af joints

Vi chillede rundt på nogle fede steder i byen og røg flere joints, endnu flere joints :p De to knægte havde tidlige prøvet katamin og som dagen skred frem blev vi enige om at vi ville prøve at skaffe det til om aftenen. Sms'erne piskede afsted og det lod til at vi endelig havde fundet en kontakt så vi var naturligvis glade...
En halv time før vi skulle afsted for at hentede stoffet dumpede der en sms i indbakken og kataminen var gone - vi kunne ikke få det trip som vi havde glædet os til og snakket om hele dagen... I stedet havde den rare mand noget LSD..! En halv time på nettet og vi sagde "JA tak"
Vi fik hentet LSD'en og lagt det på tungen ........ Og et lille år senere var jeg indlagt på psykiatrisk med en psykose....(true story)
Det skal siges at fra den aften vi tog LSD og indtil jeg blev indlagt, gik det ned af bakke og jeg røg joints og bong til en punkt hvor jeg ikke kunne kende mig selv...
Jeg kom i medicinsk behandling og var indlagt i 2 måneder.. Jeg brød mig ikke om atmosfæren derinde, og jeg erkendte at psykiatrien ikke kunne rode bod på rodet i hovedet så jeg valgte at spille rask.. Efter jeg kom ud begyndte jeg at eksperimentere med forskellige rc's - og jeg vil give dem æren for at jeg har rejst mig til det punkt jeg er idag.

Pt er jeg i jobtræning og alt går nogenlunde som det kan..
For nylig har jeg eksperimenteret med LSD igen men uden nogen som helst effekt..? Om jeg er blevet bollet i LSD-butikken eller om min hjerne er resistent ved jeg ikke? Dog havde jeg et okay trip med det sidste mærke og lidt amt...
KERNEN i hele min historie er at jeg godt gad vide hvad der trickede min psykose..! Traumer eller en dårlig ven.? Jeg kan ikke huske meget fra TRIPPET men brudstykker dukker op... Drama på drama og jalouxi på jalouxi... Mig og min daværende bedste ven battlede vel på livet og på ikke at falde i søvn? Den 3 makker var passiv tilskuer til vores fight. Men om jeg lagde mig til at dø af egen fri vilje, om det var medlidenhedsmord eller om det var en straight up henrettelse ved jeg ikke...
BTW har jeg ikke besluttet om Ibogain er løsningen eller om jeg skal lære at leve i uvisheden.. Det er også derfor jeg spørger til råds herinde.
Alle input, bemærkninger og råd er mere end velkomne! Både på boardet og i PM
Tak fordi du gad læse med og undskyld for de fejl der helt sikkert er i mit indlæg..