Der er rigeligt med undersøgelser på nettet, og som der bliver nævnt, er det en dum idé at tilstå en forbrydelse på grund af en SRO

Jeg kan da godt komme med lidt inputs, ikke desto mindre!
Jeg har ADHD, i en sådan grad, at jeg skal indtage 60 mg ritalin 3 gange dagligt.
Det skærper min koncentration betragteligt, og sørger for jeg forholder mig roligt. Hvis man derimod ikke har ADHD, er sagen en helt anden. En kammerat spurgte om han måtte få et par piller, og jeg gav ham et par stykker. Han sagde hans koncentration blev skærpet, til en vis grænse. Hvis han indtog for meget, blev han lettere påvirket; hans tanker begyndte at flyve, han blev mere opstemt o.s.v. Men det lader til, at holder man sig under en vis grænse, er der mulighed for skærpelse af koncentrationen - selv hvis man ikke har ADHD.
Min teori bygger lidt på træthed. Hvis hjernen er træt, kan den ikke fokusere.. Ved indtagelse af ritalin bliver hjernen kvikket op, men indtager man for meget, mister man koncentrationsevnen, og bevæger sig ind i det der i gængs tale kaldes en påvirkning. Hvorvidt denne grænse er individuel, ved jeg dog ikke. Håber du kunne bruge det til noget, ellers må du skrive hvis jeg kan supplere yderligere

Held og lykke med SRO'en!