MHardstyle skrev:
stoppe? det er ikke noget jeg tager som sådan.. Altså.
Bare ikke det er fordi jeg har fået for meget.
Jeg tolkede "at lægge amf'en på hylden" som at stoppe. Om ikke andet ville en pause og sund livsstil hjælpe, uden (mine) tvivl.
Jeg siger ikke at du har et problem, men hvis du har bør du indse det. Husk at stoffer virker forskelligt på folk også. Desuden er gadeamfetamin, og jeg har aldrig prøvet andet, da noget uforudsigeligt skrammel. Dine bivirkninger og/eller eftervirkninger kan skyldes cutmidler og/eller synteserester..
Uanset hvad er mangel på søvn farligt og "dumt". Undskyld min dovenskab at jeg ikke gider finde link, men der er rent faktisk lavet undersøgelser som viser at søvn ikke kan indhentes. Dvs. at lader du vær med at sove i f.eks 48 timer, vil dine kognitive evner være hæmmet, eller i hvert fald præget, af manglen på søvn, i ca. 14 dage. Og det er endda kun omhandlende søvn.
Blander man alkohol, stimulanser og evt. andet, stritter krop og sind under alle omstændigheder imod. På et tidspunkt, hvad enten man tåler det dårligt eller overdriver doseringer og undgår pauser.
(Prøver ikke at lyde pædagoisk, men MHardstyle; lyt til din krop)
//blazR