Nisha skrev:
"Bethoven knew it
Lincolm knew it
Einstein knew it
The secret has traveled through centuries to reach YOU.
Reveal the Secret now!
For only 200,-"
Jeg så filmen for et par år siden og var ved at brække mig over den. Det er vel en kendsgerning at man på en eller anden måde påvirke sin egen verden i en bedre retning, med et positivt forhold til den. Det har da mange steder i verdenen været almen kendt og praktiseret i flere tusinde år.
Det er sgu da ikke nogen hemmelighed (I form af en skriftrulle) der i smug er givet videre fra generation til generation, mellem store mestre som Einstein (!?), som filmen prøver at vise.
Filmen er hamrende amerikansk, fuld af spændingsmusik, hurtigt skiftende scener, special effects og masser af spillede scener, som en anden hollywood produktion, for at få det til at virke som en ny, stor, kompleks, fantastisk, gennembrydende opdagelse, i stedet for på simpel vis at understøtte og belære om en simpel kendsgerning. Det er vanvittigt opblæst.
Filmen indeholder også succesfulde eksempler fra en række amerikanere der har tænkt sig til formuer. Jeg tror alle mennesker tit dagdrømmer sig til lykke og succes. Hvorfor er det så ikke gået i opfyldelse?
Den film er grobund for vildledelse og forvirring og ophøjer mennesket til at være telekinetiske supermutanter. Det er ren mentalonani til folk hjemme i stuerne.
"Jeg har de sidste mange år drømt om at vinde i lotto. Det er godt nok ikke sket endnu, men her igår fandt jeg 500kr på gaden! Det kan da kun være The law of attraction!?"
xD!

+1/2 xD