Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 22:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Hvad er jeres yndlings dosering med hensyn til psilocybin svampe og hvorfor? Hvilken følelse prøver i at ramme med jeres dosering?
Personligt vil jeg mene at 5 gram mexican cubensis levere en følelse af en form for nedsmeltning af egoet som jeg er ude efter.
Må dog hellere for en god ordens skyld understrege at disse erfaringer er svære at overføre fra person til person og at bruge denne tråd som nybegynder til doserings vejledning kunne gå galt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg skal også helst tygge en 4-5 gram for at opnå den ønskede effekt, tager dog højst 2-3 stykker når det er i sociale sammenhænge. Når jeg tager 5 g på solotrips er det nok af af samme årsag som dig, men der er jo mange måder at udtrykke det på. Jeg prøver at nå ind til kernen, derinde hvor jeg altid kan sige til mig selv, at det hele nok skal gå. Et punkt hvor jeg kun kan være i nuet, eller se små glimt af min fjerne for- og fremtid... En tilstand af intens fokus på alting og ingenting på samme tid, ironisk distanceret og dybt analyserende. Hmm ja, kunne sige en million ting om den tilstand jeg vil opnå, 4-5 g giver mig en rette dybde - så at sige :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
nu har jeg forholdvis lidt erfaring, men har da nu trippet et par gange.
Vil sige at 1.5-2g på tom mave giver mig den rette "mindset" hvis jeg tripper med et par venner.
Altså grineflip, men stadig med så meget tankespind at man lærer nogle ting af trippet.

Medlem
Brugeravatar

Terrence Mckennas "heroiske dosis Cubensis" - 5 gram og over, er for mit vedkommende udelukkende til solotrip hjemme i trygge omgivelser. Det er der hvor kroppen opløses og bliver til røg eller bitte små partikler der svæver rundt overalt. Med 5+ g. føles det som om at jeg bliver overtaget, hvilket altid er lidt skræmmende, også selvom jeg får at vide at det kun vil mig det godt.
Det er lidt af en oplevelse, men ikke en jeg har lyst til så ofte.

Jeg synes at jeg har ramt en god dosis omkring 3,5-4 g. Der er jeg istand til at vade rundt i naturen og få den helt unikke visuelle oplevelse der er i samspillet mellem natur og hallucinationer. Det kan føles som om at man vader rundt i to forskellige dimensioner samtidigt pludselig med et sæt øjne der ser mere end normalt.
Ved denne dosis føler jeg at jeg kan fremkalde hallucinationerne når jeg fordyber mig nok. (bare at stå stille i mere end 5 sek.)
Jeg oplever også tit at have følelsen af at sidde inde i sig selv, og føle at man kigger ud igennem et sæt vinduer på krop af en kæmpe robot jeg styrer rundt. Som om man ser sig selv udefra men indeni. Samtidig er det også som om at jeg betragter mine egne tanker og følelser udefra. Inde fra et sted hvor der tilsyneladende er fuldstændigt tomt.

1,5-2 gram er fantastisk hvis jeg har lyst til at tegne, skrive, male eller spille musik. Har fået sat en masse ting i systemer, ryddet op i min lejlighed, afsluttet noget arbejde osv. ved denne dosis. Det er en god dosis hvis jeg har brug for at fokusere.

4g er min personlige vinder for tiden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Efter at have spist 5 gram sidste weekend kan jeg nikke genkendende til det Mustang skriver, det var måske en anelse for voldsomt idet at det ikke forgik i trygge rammer men en mørk og okay kold skov! Men det var sq det vildeste trip jeg har oplevet, næste gang prøver jeg med 4

Junior medlem

HJÆLP NU!!!!!!!!!!

Hvad er den rigtige dose for svampe (atlantis trøfler)????

Hvis man æder 10 gram, kan man så med virkning spise 5 gram, når effekten er ved at dø?

Vi sidder midt i det.. SVAR!! :)

OG TAK

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
svampebob123 skrev:
HJÆLP NU!!!!!!!!!!

Hvis man æder 10 gram, kan man så med virkning spise 5 gram, når effekten er ved at dø?

OG TAK

du vil ikke kunne mærke det store hvis du re-dosere så sent, skal iværtfald være en lille dose du starter ud med, også dobbelt så meget eller lign. nå du tag anden gang, vel bedre at tag en støre dose til at begynde med

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
svampebob123 skrev:
HJÆLP NU!!!!!!!!!!

OG TAK

Det kan man godt, men man skal ikke regne med at man kan genopleve det man lige har været igennem - den type oplevelser producerer svampe ikke. Sæt jer ordentlig ind i tingene før i går i gang næste gang, og lad være med bare at kapre en tilfældig tråd fordi i lige skal have hurtig hjælp, så hellere i offtopic med den.

Velkommen til. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]