Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2010 00:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Imp skrev:
Lorentz skrev:
Folk er syge i hovedet Jeg kender den verden ud og ind nogen gange kan det hvide i Jeres amfetamin stamme fra Kreatin , Laktose eller hundekalk andre gange fra vaskepulver eller Knuste hoved pine piller eller andet hvidt kost tilskud men ren amfetamin når det kommer ude i Rocker klubberne Vakum pakket fra Holland eller Polen er Flydende og lugter ad helveds til derfor jeg er mere til meth der er blevet udkrystaliseret og kan ryges på pibe da jeg suger en del bong normalt og er glad for piber og det er en krystal der er som glas den man kan ryge det flydende er bare amfetamin/meth olien der ikke er udkrystaliseret så man feks. kan ryge det
det fylder ikke mere som olie men er lettere at blande op med andet snavs så det ikke kan ses at det er cuttet for folk tror det skal være hvidt ligesom nogen tror det er et godt stof fordi de sku på toilettet nej det var pga af laktosen min ven men sådan er folk dumme som snot men de har masser penge og vil gerne fucke sig op


Lad nu være med at sidde og lukke en masse lort ud. Tror du ikke, folk med en baggrund som kemiker har lidt mere forstand på det end Brian og Børge ude fra rockerklubben? Grunden til, I får flydende, ildelugtende amfetamin fra Holland eller Polen, er fordi det er lavet af amatører, der mangler grundlæggende kemisk forståelse.



Ved ikke om der er blevet ryddet op i denne tråd og gider ikke lige lede efter indlægget pt. Men husker en historie fra netop denne tråd om en gut der var i Polen og var i kontakt med nogle af de Polakker der havde med amfetamin at gøre.
Han forklarede i denne tråd, at han af polakkerne fik at vide, at man med vilje laver det endelige produkt ildelugtende og vådt. I hvert fald når det gælder amfetamin til Norden, tilsyneladende fordi dem der bestiller eller indsmugler, mener at det er den konsistens og lugt amfetamin skal have.


Har dog ingen anelse om ovenstående er sandt, men synes det lyder ret sandsynligt eftersom så mange ikke forstår at man ikke kan lugte eller se på amfetamin hvor "rent" det er. Møgrockere....


Glædelig Jul & S.T.P.L.U.R

//blazR

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2010 00:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Bestemt ikke usandsynligt. Hvorfor i alverden skulle de også rense det op, når rockertåberne gerne betaler for urenheder og rester af vand? Det er sgu en god grampris de sælger til, også selvom rockerne tror de har den lede connection.

Ren amfetamin er hvidt og lugter ikke. Basta.

Og laktose er kun laksativt (dvs afførende) i store mængder, så selv hvis din amfetamin er skamcuttet kun med laktose og du rykker et gram af det, så er det ikke laktosen man skal skide af. Mere basta.

Lorentz: Du fatter ikke en bjælde, og hvis den amfetamin dine rockervenner får hjem er flydende, så er det enten noget lort, eller den frie base af amfetamin, som så skal konverteres til sulfatet inden det kan sniffes. Sidstnævnte mulighed tror jeg simpelthen ikke er rigtig...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 04:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 16:50
Indlæg: 20
Sulfatet ja hvis det er lavet med Svovl syre men hvad så hvis det er lavet med phosphor syre så er det vel et phosphat godt i er så kloge herinde Der fandtes indtil for et par år siden et Præparat til at behandle Narkolepsi Patienter med Præperatet hed Amftetamin DAK det sælges ikke mere så vidt jeg ved men det sku efter sigende have smagt rimelig grimt de piller der
spørg jeres forældre om tilsvarende præparater fra gamle dage såkaldte Ferietabletter de smagte vist heller ikke særlig godt Men det er vel smag eller behag hvis folk ikke kan lide den kemiske smag så rens det i kold acetone har ladet mig fortælle det også skulle trække nogen af urenhederne ud som sku kunne være opstået hvis det er en såkaldt skod kemiker der har kogt et dårligt batch men jeg tror det sgu næppe for det er ikke for sjov skyld og narre streger at lave amfetamin man er nød til at vide en hel del ting inden man går igang og vide en hel del om kemi både organisk og uorganisk
nu har jeg set flere steder der producere amfetamin og sikkerheden er som regel rimelig i top både med hensyn til nysgerige naboer og i tilfælde af explosioner og det er folk der har styr på deres pis
No Name hvis ikke det laktose hvad er det så der gør at jeg skal skide og forresten hvis du er så sikker på det er hvidt af sig selv din amf hvorfor er det så Meth Krystaller er gennemsigtige som glas det ville de jo ikke være hvis de var lavet af noget der var hvidt ellers så sku man mene man fjernede det hvide med kemikalier for at kunne lave meth krystal men så er det hvide vel også stadig noget snavs der ikke skal være der siden det ikke er med når man har klare krystalerne efter fordampning i sit pyrex fad ?

er jeg den eneste der altid for små sår i munden eller er det bare mig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 04:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
^Komma, punktum og afsnit. Har du nogensinde hørt om det lorentz.

...og grunden til du skal skide er nok nærmere bare at det er et stimulerende stof du indtager, frem for laktose. Har du prøvet koffein og kokain? de kan hos mange mennesker også være go' for en ordentlig skider. Ellers så er det bare fordi du er fuld af lort :)


Lorentz skrev:
og forresten hvis du er så sikker på det er hvidt af sig selv din amf hvorfor er det så Meth Krystaller er gennemsigtige som glas det ville de jo ikke være hvis de var lavet af noget der var hvidt ellers så sku man mene man fjernede det hvide med kemikalier for at kunne lave meth



wiki skrev:
When illicitly produced, methamphetamine is commonly made by the reduction of ephedrine or pseudoephedrine.


Wiki skrev:
A completely different procedure of synthesis uses the reductive amination of phenylacetone with methylamine,


http://en.wikipedia.org/wiki/Reductive_amination

Det er hvad wiki skriver om meth. Man syntetiserer altså typisk ikke methamfetamin fra amfetamin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2010 10:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
@Lorentz: Du ved vist ikke så meget om kemi, hva? Her er et billede af "crystalmeth". Ja, det er klare krystaller men lur mig, om ikke også de nogenlunde har samme farve som det stykke hvide papir, de ligger på? Desuden, hvis du har klare krystaller og du så ødelægger krystalstrukturen (feks maser og hakker krystallerne med en dankort) bliver det til et fint hvidt pulver.

Billede

Og jo, der er masser af amatører (ikke-uddannede kemikere), der laver amfetamin. Det er ikke noget, der kræver alverdens forståelse for organisk kemi (selvom det selvfølgelig frarådes at lege med kemikalier, hvis man ikke fatter, hvad man har med at gøre). Jeg skrev sulfatet, men det var generaliserende, det ved jeg godt. Det er jo også kun 99 % af amfetaminen på det danske marked, der er lavet som sulfat-saltet. Ren amfetamin smager stadig grimt, smagen kan du ikke vaske dig ud af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2010 18:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 16:50
Indlæg: 20
Nej må indrømme at min viden om Kemi ikke er tilstrækkelig derfor er jeg også nød til at spørge hvad det er for en - + forskel der er på meth amfetamin det sku være noget med at amfetamin lavet på enten rød phosphor, jod, efedrin eller vandfri amoniak og lithium skulle give + d methamfetamin men methamfetamin lavet på phenylacetone og metylamine (tror nok der mangler aluminum fra feks sølvpapir til at danne aluminum amalgam men er ikke sikker) men det sku give - d methafetamin som sku kunne være dårligere end + er der nogen der forstår noget af det her ? ? ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2010 18:40 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Der findes kun d(+) og l(-) methamfetamin. Skal ikke ku sige, hvilken enantiomer reduktion af ephedrin giver, men nok mest af d-methamfetamin, da det er denne, der er den aktive enantiomer. Reduktiv aminering af p2p giver svjv en racemisk blanding. Så der kan sagtens være hold i, at methamfetamin lavet fra ephedrin er bedre.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jan 2011 22:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2010 18:35
Indlæg: 379
Jeg ved ikke om det har været posted her før, men nu kommer det i hvert fald igen:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=197113

_________________
"Men hvorfor er det du så absolut vil spise MDMA på en nutellamad?"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2011 21:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 maj 2004 12:28
Indlæg: 866
Geografisk sted: KBH
lidt sent men ja IMP det giver d-methamfetamin herligt stimulerende hehe


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2011 21:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 16:50
Indlæg: 20
Intresant det de skriver om rekrystalisering af speed med 2 solvent varm og kold med acetone og alkohol er der nogen der har erfaring med det ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 17:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2010 05:51
Indlæg: 244
Nu har jeg læst lidt i tråden, men jeg har ikke helt fået svar på mi spørgsmål, men dog har jeg fået styrket min mistanke godt og grundigt.
En af mine venner har på et tidspunkt en aftale om at købe noget lyserød amf. Jeg har ikke set det og han sagde ikke noget om konsistensen, så den kan jeg ikke beskrive. I følge ham skulle det være lyserødt pga. det var blandet om med LSD. personligt synes jeg det lyder som en god pusher historie, for at kunne sælge en god gang urent amf. Jeg sagde til ham, at jeg synes det lød pisse farligt og urent, men han var ville havde det. hvorvidt han rent faktisk fik fat i det og tog det er jeg ikke klar over.

Den korte og lange er, har jeg ret i min stærke mistanke om amf og lsd ikke sælges som en blanding og, at det er noget pisse urent amf min ven er blevet tilbudt? For jeg kan over hovedet ikke se hvorfor lsd skulle blandes ind i amfen, ligeledes ville det som jeg ser det gøre det umuligt/ufattelig svært at dosere hvor meget lsd/amf man får, hvilket yderligere gør det farligere.
Er det desuden en historie/forklaring som folk før har hørt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 17:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
TAP skrev:
Nu har jeg læst lidt i tråden, men jeg har ikke helt fået svar på mi spørgsmål, men dog har jeg fået styrket min mistanke godt og grundigt.
En af mine venner har på et tidspunkt en aftale om at købe noget lyserød amf. Jeg har ikke set det og han sagde ikke noget om konsistensen, så den kan jeg ikke beskrive. I følge ham skulle det være lyserødt pga. det var blandet om med LSD. personligt synes jeg det lyder som en god pusher historie, for at kunne sælge en god gang urent amf. Jeg sagde til ham, at jeg synes det lød pisse farligt og urent, men han var ville havde det. hvorvidt han rent faktisk fik fat i det og tog det er jeg ikke klar over.

Den korte og lange er, har jeg ret i min stærke mistanke om amf og lsd ikke sælges som en blanding og, at det er noget pisse urent amf min ven er blevet tilbudt? For jeg kan over hovedet ikke se hvorfor lsd skulle blandes ind i amfen, ligeledes ville det som jeg ser det gøre det umuligt/ufattelig svært at dosere hvor meget lsd/amf man får, hvilket yderligere gør det farligere.
Er det desuden en historie/forklaring som folk før har hørt?


Løgn, løgn. Jeg tror bare det var scamcuttet amf. Og hvem fanden ville blande det med LSD?

Og så vidt jeg ved er LSD krystaller heller ikke lyserøde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 18:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2010 05:51
Indlæg: 244
Som sagt var jeg stærkt i tvivl om det og kunne hellere ikke se formålet, men ville for en god ordens skyld hellere spørge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 maj 2011 23:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2010 19:00
Indlæg: 11
Jeg er også blevet tilbudt noget lyserødt amf, men grunden til at det var lyserødt var at det var cuttet med proteinpulver med jordbær smag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2011 13:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2009 19:28
Indlæg: 3
Jeg vil lige komme med et andet spørgsmål om amf. Hvis man har en god stor pose liggende, som man ikke har mulighed for at komme i en fryser. kan man så godt risikerer at det fordamper?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jun 2011 13:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
OSP skrev:
Jeg vil lige komme med et andet spørgsmål om amf. Hvis man har en god stor pose liggende, som man ikke har mulighed for at komme i en fryser. kan man så godt risikerer at det fordamper?


Hvis du bare opbevarer det i en lukket beholder i et mørkt og tørt sted, så er det helt fint.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2011 16:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jun 2010 16:58
Indlæg: 70
Jeg har ederhøvlme fået meget amf gennem tiderne.. Nok fra 100 forskellige steder fra?

Den der NÆSTEN altid er ringe.. Pulver der er helt tørt, og skilder i posen..
eg har opleveret en frysetøret amf.. Den var ringe
Lugter den mega meget af spridt osv er den nok ikke god..


Dem jeg har gode erfainger med:

amf i marcipankonstiens.. man kan sidde og pille med det i fingrene..
Knastør amf i hvidt pulver.. Nok meget rent,.. Der skulle en halv streg til
Noget amf der er ligesom kridt..
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..

Alt der det flydende lort, og det der kreatinbaserede med fryseklumper.. Det er næste altid skidt.

Tegn på du har fået god amf: Når du tager en smagsprøve.. Så slår den hjernegnister, og du sveder rundt omkring dig, og nærmest giver dig et sus.. Så har du noget a det rigtige..
Jeg har for et år siden været udsat for jeg havde en leverendør fra fyn af, som havde en ja.. faktisk Vodka lignende konsistens.. men den skulle hakkes rigtig godt ud,, Den sparkede satme røv, og gjorde en mega glad og speedet up,.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2011 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
SKY. skrev:
Mener det er omkring 20 timer i en urin prøve.
Men hæng mig endelig ikke op på det ..


Off-topic:
Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor du svarer i en tråd, hvor du overhovedet ikke er sikker. Hvad er det du vil opnå med det?
Hvad skal trådstarter og vi andre bruge dit svar til, hvis du alligevel ikke ved det?

OSP
"Jeg vil lige komme med et andet spørgsmål om amf. Hvis man har en god stor pose liggende, som man ikke har mulighed for at komme i en fryser. kan man så godt risikerer at det fordamper?"

Har du mulighed for at opbevare det i køleskabet istedet for?

Det er klart at foretrække at holde det så køligt som muligt.

Highwaytoheaven skrev:
amf der er meget hårdt og tager lidt tid om at knuse plejer også at være hårdt..


No shit?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2011 17:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 09 jun 2010 16:58
Indlæg: 70
Jeg kan faktisk blive direkte surt når folk kommer med noget der er helt flydende.. Jeg ved jo udemærket godt, at det med 90% sikkerhed ikke er freebase. Og så tager det jo simpelthen så lang tid at tørre det bare en lille smule..

Måske er det frækt af mig?`Men jeg spørger hvad der er kommet i, for det er vådt.. Og om det er fordi du skal prøve at få det til at se mere ren ud, du gør det flydende.. Fordi vægten hjælper det jo rigtig meget.. Nej bare en smule sprit i og fryseren..

Men så kommer de jo altid..sådan får vi den.. skide hunde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2012 22:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 jan 2012 03:26
Indlæg: 26
Geografisk sted: der hvor penge lugter a fisse ... og fisse lugter a fisk..
har tit og maange gange været igennem denne tråd oa vedr. amf.. dels pga lugt/smag/konsistens , faldt over vaske afsnit. og det faldt i god jord , så nu er jagten gået ind på næste projekt...

baggrunden for at have udvidet int. i amf. er for at gøre en laang historie kort flg..
mig og en en kammi bruger en anseelig mængde amf. pr md...og vaske anvisningerne herinde faldt i go smag hos os begge men...
når en "go gade amf" er 5-10% amf... og vi fjerner 25-30%"skidt" i en vask.. så er der de sidste ca60% ?? tilbage.. ??
jeg fik så den ide at prøve at finde noget HELT rent amf. for lissom at vide HVAD det egentligt er-lugter og føles som...self. uden held.. såå research chem... igeen.

nu er jeg jo som før nævnt ikke kemikker... muligvis fordi at jeg efter at have læst "kemi" en time ell.2 ikke kan hitte rundt i navne og formler mere..
noget har jeg dog luret... at 2 , 3 , 4 -fa/fma skulle være alternativer til alm. amf.. men yderst smertefuldt nasalt.. så jeg måtte jo læse videre... og løber konstant ind i METH x?x... og METHAMF.(som set på tv/youtube) er aaabsolut ikk en brugbar løsning vi ønsker at stikke næsen i.. dog ved jeg godt at det ikk er alt der står met i er ensbetydene med at det er methamf.. men jeg kan sg ikk gennemskue hva der er hvad pga manglende viden... så hvad hedder research chem der ligger tættest på alm gadeamf (self. minus kreatin-laktose osv.)
nu lavede jeg jo en tråd om mdma forleden.... og vil gerne pointere at de 2 tråde ikke som sådan har noget med hinanden at gøre udover min nysgerrighed... bare så i ikke begynder med at man jo bare ka tage en kvart streg mdma blandet med x?X det gir samme virkning.. :-) det er ganske enkelt for at se HVAD det hele startede med at være inden gade fik det.. :-)


til dem der er til korte :?:
hvilket research chemical ville kunne bruges , hvis man ønsker at vide lidt mere om stoffet i sig selv( .. uden cut..
ønsker IKKE methamf eller ritalin


Senest rettet af psyg ko 22 jan 2012 08:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team