Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heysan

Har været til fødselsdag og drukket 4 øl over 7 timer.. Er nu kommet hjem og taget en Oxapax 15 mg, og røget en halv pind..

Kom så til at tænke på benzo + alkohol blanding, og kan se her på forummet at det er en dårlig cocktail til fester osv.

Men der står ikke noget om mængder af alkohol.. og indtagelsen..

Bør jeg været bekymret? eller skal jeg bare slappe helt af og ryge resten af pinden?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Tag det roligt. Mit bud er at du ikke vil opleve noget negativt med de angivne doser. Lægger du mærke til overdrevet træthed, bevægelses- eller koordinationsbesvær vil det være tid til at bringe andre ind i billedet.

Junior medlem

Tak for det hurtige svar..

Så vil jeg ligge mig på sofaen og slappe af, føler intet ud over den normale virkning fra hash og benzo..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

4 øl over 7 timer er ingen ting at være bekymret om - dog rigtig positivt at du tænker over det!

Medlem

Jeg vil udstoppeligt tilføje at det er noget svineri at blande den elegante, næsten smukke rus-palette af benzoer med noget så klodset som en alkoholrus. Find din yndlings benzo, nyd hvert et element af rusen, og lær at blive "god" til at bruge dem, self over år, tolerance ødelægger ideen totalt.
Det samme gælder for opioder og opiater, hver sin farvorit, men lad være at være den idiot der tyrrer en liter ketchup ud over en perfekt tilberedt oksemørbrad.

Fx med lorazepam, foregår dagen næsten altid ens. Det starter langsomt, begynder at sidde og synge for mig selv og bogstaveligtalt le. Bliver mega lalleglad, så jeg vil gerne se noget dumt og morsomt. Efter et par timer får jeg en fantasisk ro, og det jeg nyder mest her, er at blive kørt rundt eller hoppe på en bus. Afslutningsvis en sidste joint og falde i søvn med en sød pige i armene. Undervejs ryger jeg hash efter behag, det variere meget hvad det bliver til.

Mvh.
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]