Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 aug 2025 20:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej drenge, jeg skal et smut til Roskilde Festival i år og min ven og jeg tænkte på at prøve et psykedelisk stof, om det er svampe eller LSD.

Er der nogen der har nogle erfaringer med festivaller/store forsamlinger og LSD/svampe?

Skal jeg lade være? Hvad skal jeg være beredt på? Nogle forholdsregler? :?:

Der bliver sat stor pris på gode tips og indvendinger :P

much love

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal ALDRIG ALDRIG ALDRIG tage det første gang sådan et sted. Nogle mennesker flipper ud fordi det kan virke voldsomt, og det at man er i sådanne omgivelser kan gøre det hele MEGET værre. Hellere fucke up med bad trip hjemme i sin sofa med en ven der er ædru og kan passe på en end på en kaotisk festival.
Først når du er en erfaren bruger bør du gøre det. Jeg gør det ikke engang sådanne steder, for det er så nemt at blive væk fra folk og så kan man blive bange eller noget - du ved aldrig hvordan du reagerer. Prøv derhjemme først, så prøv evt. til en psychedelisk fest for at finde ud af hvordan man håndterer mennesker. Lad være med at gøre det i år, synes der er alt for kort tid til og du skal ikke nå noget.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Sidste gang jeg var til Roskilde Festival i 2003, tror jeg, trippede jeg kun. Det var kun en dag jeg ikke trippede. Det var nu ganske morsomt, hvis man lige kan kontrollere sig og har i hovedet at ikke alle tripper. Så lidt takt gør sig gældende for en god oplevelse.... Selvom man nu kan ralle ret meget ud før det ser helt mærkeligt ud. Det er trods alt Roskilde Festival, og svenskere er der masser af.
Men hvis det er første gang, så er jeg enig med Alice i, at det er rigtig dumt at starte til en festival.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg tilslutter mig de to andres råd om at holde det til sikre rammer de første par gange, hvis ikke flere. Jeg har selv kun gjort det 4 gange til psyfester med andre folk som trippede, men det var først her sidste gang at jeg virkelig kunne nyde det, slappe af og flyde med. Jeg har aldrig prøvet at trippe til en stor festival, men jeg kunne forestille mig at det nemt kunne blive ret forvirrende, i hvert fald hvis man ikke har nogen personer at holde sammen med, jeg bliver i hvertfald selv ret kontaktsøgende når jeg er på svampe til fester.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg tror bare jeg holder mig til substanser jeg kender til så.

Jeg siger mange tak får rådene Gents, fandme dejligt med et sted som dette, at spørge til råds. :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey veloce!!

Jeg har ligeledes haft rigtig dårlige og skumle trips på henholdsvis Roskilde, Fullmoon og diverse psy fester!!

Som du nok ved kan 6-8 timers trip være et størrere helvede hvis man ikke føler sig tilpads, og har flere gange på roskilde været nødsaget til at tilbringe mange mange timer i mit eget lille telt, fordi jeg var bange for alt og alle.. så hellere en kasse tuborg og joints i den setting :))

Medlem
Brugeravatar

Jeg har trippet 2c-b på Roskilde. Det gør jeg ikke igen... ;)

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg "kom til" at give to forholdsvist uerfarne venner en dose 2c-b på Roskilde 2009. Selv var jeg på Methylon, og i skide godt humør..
De havde det pisse fedt, men virkede glade for mit selskab og løbende vejledning i, hvad de kunne forvente :)

Som udgangspunkt er det nok ikke verdens bedste idé, medmindre du har erfarne og rolige mennesker omkring dig - men det kan altså også gå godt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har prøvet svampe, 2c-i og LSD på roskilde festival. LSD virker som psykedelika, efter min mening, for længe til sådan en festival.

Junior medlem

Geografisk sted: Fyn er fin!
Et kæmpe bølgende menneskehav ved Orange Scene kan være en intens oplevelse på psykedeliske stoffer. Også bare bagerst bag hovedgruppen af mennesker. Eller ude i campingområdet...eller....eller...

Tingen er, at på Roskilde, kan du ikke bare lige komme nogen steder hen (på et realistisk stykke tid), hvor du føler du er "på afstand", og kan ease lidt ud, se det hele lidt udefra. Det er en ting som kan være ret nyttig, hvis trippet bliver for stærkt. Helt klart en anbefaling at prøve det af i en kontrolleret setting før Roskilde. :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]