Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey dudes og dudesinder, jeg fandt lige denne artikel og der er visse ting der både irriterer mig og som jeg ikke forstår :D

http://ekstrabladet.dk/112/article1556699.ece

"i tiden fra april 2010 til 11. august 2011" Er det bare mig eller er vi ikke kun i Maj ? De må sku da ikke bare sige "jamen, de havde vejet 200 kg stykket hvis du først havde høstet i 2015"

Jeg kan godt tro på at det er til eget forbrug. Men to joints om ugen hænger i mit hoved ikke sammen med besiddelse af i alt 4,5 kilo skunk/pot, 3 kilo Hash og 851 (2 meter høje) planter.
Så står der "Hans egen forklaring er, at han lejlighedsvist har venner, der kommer og ryger hos ham, fortæller anklageren" De skal fandme ryge hæftigt man! Helle for at være hans ven :rocking:

Og til sidst tænkte jeg "Manden er kun tiltalt for at dyrke planter og fremstille hash til eget forbrug, fordi politiet ikke kan bevise, at der er så meget stof, at han også sælger ud af det"

Er vi ikke enige om at der ikke skal meget mere end 10 gram og en vægt til før man bliver sigtet for videresalg ude på gaden hvis man kan sige det sådan? Eller at han i hvert fald med i alt 117,5 kilo ryger "burde" blive straffet for det? :shock:
Det er bestemt ikke fordi at jeg synes at han skal dømmes for videresalg. Forstår bare ikke hvornår regler gælder her i det danske land.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det kunne måske have noget med hans alder og generelle fremtræden at gøre... Kan jo også være at han slet ikke sælger i vægt, men bare på øjemål, netop for at undgå at politiet ser en sammenhæng....? Trist, han virker ellers som en nice dude :P

Junior medlem
Brugeravatar

EkstraBladet.dk skrev:
Han havde derimod hele 851 cannabisplanter i to meters højde, der bredte sig over omkring 50 kvadratmeter i haven, der ligger lidt ude på landet.

er det virkelig muligt at have 16 planter pr. kvadratmeter? :P

Moderator
Brugeravatar

Ja.

Medlem

Haha. Tænkte det samme :p
men mon ikke det er hektar eller noget. Det er ekstra bladet. Det Er helt sindsygt så meget de failer i deres artikler :p

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Seriøst arbejde at have 815 planter.. hvorfor gider man overhovedet have så mange?
Man kunne næste tro han bare har gået og strøet frøene og ikke forspiret og alt det gejl..
The old fashion way, and how nature wants it.

Medlem

Det undrede jeg mig os om , da jeg læste det første gang :b ..

Men tror da vidst os jeg skal ha 2-3 kg liggende, og så bare sige det samme xD ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]