Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kan man holde sig kørende på ketamin i 6-7 timer ved at dosere sin samlede dosis i mindre potioner og tage den i intervaller på 45-60 minutter ?

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Det kan godt lade sig gøre ja :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Plejer stort set al tid at tage keta på den måde ;)

Junior medlem
Brugeravatar

nice nok :d tak for hjælpen :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: jeg har været her
og så er spørgsmålet... hvor lang tid kan man egentlig holde sig kørende? :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

gipsy skrev:
og så er spørgsmålet... hvor lang tid kan man egentlig holde sig kørende? :rocking:

Det tror jeg sku ikke der er noget endegyldigt svar på. Tror du ikke det er lidt individuelt hvor længe man holde til det? Du må jo prøve dig ad :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har erfaret at hvis man tager 1 eller 2 streger, så virker det ikke så længe (45-60 min.)
Men hvis jeg tager 3-4-5 streger, så er det som om rusen varer væsentlig længere efterfølgende.

Men jeg er heller ikke helt med på hvad I mener med holde den kørende? Rusen eller bare sådan i det hele taget?

Medlem

Tror han mener hvor mange timer det kan lade sig gøre kun at blæse på keta? :)

Det afhænger jo meget fra person til person og hvad man er vant til - så det er lidt svært at svare på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja og kvaliteten af ketaen samt om det er R- eller L- ;)

så umuligt at svare på

Dog vil jeg skyde på at jeg har holdt den kørende omkring 12 timer.
Men jeg bruger som regel keta som lidt ekstra spice til de sene morgentimer, så det er sjældent jeg indtager meget k over en lang tidsperiode ;)

Medlem

Sådan har jeg det også - hvis du lægger ud med keta og kun holder dig til det, vil jeg skyde på at du går relativt hurtig død :p

Men til at spice morgentimerne op med og derud af synes jeg nu ikke giver de store problemer ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
eedeo skrev:
Ja og kvaliteten af ketaen samt om det er R- eller L- ;)

så umuligt at svare på

Dog vil jeg skyde på at jeg har holdt den kørende omkring 12 timer.
Men jeg bruger som regel keta som lidt ekstra spice til de sene morgentimer, så det er sjældent jeg indtager meget k over en lang tidsperiode ;)

Du mener vel R- eller S-isomeren af keta? ;) Har sgu aldrig hørt om L-keta.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var mig der ikke helt var stået op på pågældende tidspunkt

Beklager ;)

Junior medlem

Min erfaring... man kan holde længe på det hvis man gør det rigtigt...
Hvis du indtager det oralt (the f.eks) er effekten meget længere end hvis du sniffer det...

det er min erfaring at hvis du først har været på et hvis niveau i dit trip, og ryger for langt ned igen, kan du ikke nå derop igen i samme trip, så start småt, og gi den større og større lines hvis du sniffer... hvis du drikker det i the (husk en masse sukker for smag og optagelse) så har du et meget hårdere og længer varende trip, men der vil jeg anbefale du drikker 2/3 af det du har planlagt at trippe på også supplere med lidt streger i starten hvis du er utålmodig :)

foreskellen på at drikke og sniffe er mindst lige så stor som med mdma snort/oral foreskellen... så hvis ud ikke har indtaget det på den måde før vil du blive meget overrasket, for man bliver mere "solidt" ramt...

du ryger dog nemmere i kanin-hullet ved at putte det i næsen, da onsettet er hurtigere

snif = hurtig kraftig peak men også hurtigt forbi = mere vedligeholdelse men også mere kontrol
oralt = langsommere tiltag, kraftigere virkning , ingen vedligeholdelse = mindre kontrol

umiddelbart vil jeg sige du kan holde i 12 timer hvis musikken er noget for dig og selskabet er godt, for du mærker dit trip bedre med god musik, gode mennesker og visuel stimulans. men også længere, det kommer an på hvor blæst du vil være og hvor god kvalitet du har og hvor stor mængden er... jeg har selv opdaget at peake hurtigt og sidde med 2g tilbage og ikke blive mere ramt, så ja start småt men husk at holde dig kørende så du ikke ryger ned... for mig virker det til at du ikke kan trippe hvis din hjerne er for træt. men dette er ingen tommelfingerregel, personligt er det også meget godt at anskaffe lidt mere end man skal bruge, hvis du lever i nuet tripper du bedre og det gør du hvis du ved du har nok ;) - men ikke hvis du brænder huslejen af på det ;) ;)

Junior medlem

men kort svar: Ja du kan xD

Junior medlem

Er der nogen der kunne oplyse om hvis der gælder et interval imellem indtag af ketamin, et tidsrum hvor effekten er stærkt minimeret? F.eks. skulle LSD næsten ikke have nogen effekt med mindre du venter 1-3 dage før sidste trip?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
Du mener vel R- eller S-isomeren af k[eta? ;) Har sgu aldrig hørt om L-keta.

Hallo mand, det findes altså, det siger min pusher selv!
Jeg køber altid L-iso'en, den er herre dyr, mand! :cheers:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Ja helt sikkert der, det er den som er en blanding af LSD og SPEED og XSTASY

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Snufkin skrev:
Ja og kvaliteten af ketaen samt om det er R- eller S- ;)

Det er vel meget sjældent at man støder på S-ketamin ved en pusher? Er det ikke kun, hvis man køber det i vials, hvor der normalt er 50/100 mg/ml., så skal der alligevel en del vials til, hvis de er på 10 ml.. Så må man ende op med 0,5 - 1 g. pr. vial.
Nå men for at komme tilbage så vil jeg mene at stort set alt ketamin man ser på gaden er R-ketamin.

Edit: Desuden så tror jeg også en del af dem der køber det hjem i vials tager det I.M (?)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Psyduck skrev:
Snufkin skrev:
Ja og kvaliteten af ketaen samt om det er R- eller S- ;)

Det er vel meget sjældent at man støder på S-ketamin ved en pusher? Er det ikke kun, hvis man køber det i vials, hvor der normalt er 50/100 mg/ml., så skal der alligevel en del vials til, hvis de er på 10 ml.. Så må man ende op med 0,5 - 1 g. pr. vial.
Nå men for at komme tilbage så vil jeg mene at stort set alt ketamin man ser på gaden er R-ketamin.

Edit: Desuden så tror jeg også en del af dem der køber det hjem i vials tager det I.M (?)

Jeg havde ellers den opfattelse at den gængse ketamin var racemisk... Er der nogen, der kan kaste lys over sagen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Philip Fry skrev:
Jeg havde ellers den opfattelse at den gængse ketamin var racemisk... Er der nogen, der kan kaste lys over sagen?

Det var jeg også overbevist om! Som Prom skrev:

Prometheus skrev:
Ketamin-molekylet har et stereogent center, hvorfor det findes i to spejlbilledisomerer / enantiomerer, benævnt R- og S-ketamin. Hvor man tidligere har anvendt racemisk ketamin til alle områder (lige dele af R- og S-enantiomeren), anvender man nu kun S-ketamin til narkose i mennesker. Det gør man for at undgå unødvendige bivirkninger, da det så vidt jeg ved er S-formen som inducerer de fleste af de effekter som er ønskværdige under narkose. I veterinær medicin anvender man stadig oftest racemisk ketamin. Jeg kunne forestille mig at langt størstedelen af den ketamin som man finder på det sorte marked er racematet, da det er meget billigere at fremstille og sandsynligvis nemmere for de fleste at anskaffe. Så vidt jeg ved har jeg aldrig prøvet ren S-ketamin, og har ingen førstehåndserfaringer at byde ind med hvilken version som egner sig bedst til rekreativ brug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]