Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Arthur Spooner skrev:
Kuma skrev:
Jeg skal lige finde min glorie frem...2 sek

Jeg forstår ikke folk der køre i flere dage på amf, nogle gange må man sgu lige slå fornuften til
og ryge en joint og falde lidt ned.. jeg gjorde det selv da jeg var 18 år deromkring.. man stoppede hurtigt
igen, ikke kun pga de fysiske tømmermænd dagende efter, men mere pga de psykiske tømmermænd ugerne efter.

Haha. Du kan altid lige finde et smuthul til at fortælle noget ligegyldigt pral om dig selv og dine vilde unge dage. :roll:

Og når du finder et smuthul bruger du det på at prøve overbevise folk om hvor fed du er, og hvor meget badboi du er, alt imens alle ved du nok nærmere er en sadboi :D tullemus.

Hvis folk herinde faktisk læste det jeg skrev fattede de det måske :)
Jeg gjorde det selv da jeg var omkring 18 år ja, og DEREFTER har jeg mistet forståelsen
til at forsætte med at misbruge det, som det jo er når man gør det på den måde.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Lad mig starte med og sige undskyld for mine mere eller mindre langt ude indlæg ... undskyld :)

- og så mange tak til alle jer der svarede , det jeg sku glad for. Det vær til meget hjælp .

Men vil lige spørge hvor længe jeg ikke rigtig kan fokusere (øjne) og hvornår jeg kan snakke og høre optimalt igen ?

Halose: jeg kender det alt alt alt for godt det der , men det tager sku for langt tid når man er helt væk, så det plejer jeg med og opgive efter 30 minutter.. :p

Konklusion er at jeg aldrig tager amf igen , det lovede jeg drengene da vi startede , nok også derfor der kom så meget indenbords.. og så husk Forf... og spis og æd i mens .. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Der kan sagtens gå nogen dage, før synet osv. er helt tilbage igen. Nu skal du bare sørge for at køre mad ind, og pleje kadaveret lidt.
Har du sovet siden igår eftermiddags så?

Medlem
Brugeravatar

Nej fik ikk sovet , kun lukket øjne lidt hen over dagen , så ca kl 17 kom den gamle og hentede mig hjem. Så hjem og lige presse så meget mad og cultura ned som jeg kunne , så fra 19 i aftes til 10 idag har jeg boblet .

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Godt at høre du har det bedre!
Hvis du nu overvejer at tage amfetamin igen (hvilket du forhåbentlig ikke gør, da det er ulovligt!!!!!!), så prøv at forbered dig lidt bedre på det. Så minimerer du alle disse triste bivirkninger. Jeg kan varmt anbefale at drikke et par proteinshakes under rusen, og spise et par b-vitamin piller (de hedder B-complex og kan købes ved matas). Det hjælper med til at kroppen ikke udtørrer. Det forebygger migræne, hovedpiner, muskelsmerter og en masse andet godt! Pop sådan et par stykker når byturen er færdig, og under din rus kan du med fordel spise nogle piller der hedder Xerodent. Det er sugetabletter, der kan fås med appelsinsmag. Det indeholder æblesyre (hvorfor så ikke æblesmag??), der holder gang i din spytproduktion. Mange mennesker der har taget meget amfetamin kommer til at have problemer med deres tænder, da mangel på spyt giver huller i tænderne og infektioner i mundhulen.. Xerodent hjælper dig desuden med at tale (også grundet spytproduktion). Generelt set skal du bare tænke på, at du ikke kommer til at spise ret meget, og at du derfor må få vitaminer og mineraler andre steder fra, ellers fucker din krop op. Pop vitaminpiller (især B-vitaminer), få kørt et par proteinshakes ned i løbet af natten (eller nætterne), og sørg for at slappe rigtigt af når du kommer hjem. Det nytter ikke noget at sidde i en blæser der for længst er tæsket død, og bare sidde og sumpe i timevis, fordi man ikke kan sove. Læg dig på sofaen med et par film i stedet for. Det beroliger både din krop og din hjerne, og det har den brug for!

Medlem
Brugeravatar

highroller , mange mange tak for de fine svar , (ville ønske jeg vidste det for 2-3 uger siden :P )

hehe , og som der står længer oppe er jeg ved og blive alt alt alt for glad for det lort , så jeg lovede drengene at jeg ikk ville rører det mere overhovdet ever igen :)

- men det er jo altid godt og ha lige viden når jeg skal lege farmand for dem der stadig skal hygge sig med men amfen i weekenden , så jeg siger mange mange tak :))

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]