Armaghettó skrev:
Giv da manden nogle råd, i stedet for at opføre dig som om du hørte til i børnehaven.
Og med det tænker jeg på dig Halose...
Hvad er det for noget at komme med til nogen som spørger om et helt ærligt spørgsmål, hvor du muligvis kunne svare på dem og give ham hjælp, men hvor du i stedet blot vælger at komme med et billede som latterliggører hans spørgsmål om hjælp.
Læser du aldrig mellem linjerne, eller føler du dig blot for god, klog og bedre end ham til at svare på hans råb om hjælp?
Det der hører sku' ikke til på et forum hvor spørgsmål betyder meget, men svar betyder endnu mere.
Har jeg ikke givet manden nogen velmenende råd i min 2. post?
Du skal tænke på at han har redigeret sin første post
efter jeg skrev min første post, og da jeg smed det billede havde han ikke skrevet andet end noget i stil med: "jeg sidder her og lyster at indtage kokain, efter to års pause begrundet af organisk psykose.. .. Mere info kommer senere", eller noget i den stil.
Det syntes jeg var en smule underligt, men da han sidenhen rettede den, så kom jeg også med hvad der skulle være et velmenende råd.
Armaghettó skrev:
Hvad er det for noget at komme med til nogen som spørger om et helt ærligt spørgsmål
Altså var der ikke nogen spørgsmål i hans post da jeg smed det billede, der var kun en kort konstatering.
Så nej, jeg er ikke nødvendigvis hverken klogere eller bedre end ham.