Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg havde lige haft en super god AMT tripper med en homie, da vi går over på en skole i nærheden og ryger en joint. Her møder vi en blæst gut der får lov at ryge med, hvilket han viser sin taknemmelighed for ved at tilbyde også en streg super coke.

Han forklarer en masse med at det sjældent er i landet, hvor vildt det er, osv. Og da jeg aldrig rigtig har fået noget ud af coke, bliver jeg derfor lokket lidt til at gi det her produkt en chance. Amt'en var gået ret meget ned, så jeg tænkte at det nok lige gik.

Der tog jeg grueligt fejl. Efter at ha snuppet en generøs bane, tager vi alle sammen hjem til en af mine kammeraters lejlighed. Jeg har det vildt godt og vi tager allesammen endnu en streg. Vi spørger ham hvordan det kan slå så modbydeligt hårdt i forhold til hvad vi har prøvet før og han forklarer os at det ikke bare er coke, MEN coke, mdma og meth blandet sammen!

Jeg bliver med det sammen mega irritereret over at han ikke har sagt det før, men ved på bunden at jeg alligevel var for blæst til ikke at spørge ordentligt ind til tingene. Jeg mister pludselig evnen til at formulere mig og mit hovedet rokker ustyrligt med til musikken og det bliver værre og værre.

Jeg får de sygeste kramper i halsen og både min kæbe og min tunge flyver rundt. Jeg kan på ingen måde sidde stille og jeg begynder at hallucinere igen. Selvom jeg aldrig har haft det værre i mit liv, frygter jeg af en eller anden grund ikke at dø, hvilket kom helt bag på mig. Men til mit held, havde jeg taget 3 stks etizolam med i lommen. Og jeg kan selvfølgelig ikke sige det med sikkerhed, men det føltes som om de reddede mit liv den dag.

Det har været en heftig lærestreg om at du ikke skal stole på hvem som helst, jeg havde bare været heldig indtil nu. Jeg er i forvejen ret så let påvirkelig af stimulanser og denne tripper var stimulanshelvede!

Aldrig igen!

Er der andre på forummet der har hørt om denne blanding af stoffer gå under det forvirrende navn super coke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Har aldrig hørt nogen kalde den blanding supercoke med vedkommende der opfandt det skulle have sig en på skrinet..
Det var da en idiot i fik samlet jer op der, og uden at lyde for hellig havde jeg altså ikke taget imod en streg et eller andet
fra en blæst random gut :D men som du selv siger, så lærte du da det..

Medlem

Fuck et svin! Har før hørt lignende historier hvor folk ikke fortæller hvad de har, bl.a med ketamin og amfetamin, hvor en ven blev fortalt at han fik en streg amf, og så var det fandme keta LOL..
Aldrig tag imod stoffer fra fremmede, det er en skide godt tommelfingerregel, men på den anden side er jeg sikkert ikke selv en skid bedre selv..

God lørdag psy :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Jeg tror bare AMT'en i mit system, fik ham til at virke utrolig troværdig og som en gut med styr på tingene. MEN jeg lærte så senere at han selv var fuldkommen hooked på stoffet. Han redoserede hver halve time, og bare det gav mig et indtryk af at det måtte være coke, siden han følte et behov for det, men nej. Han havde bare været vågen i 3-4 dage. Så dumt, så dumt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
yodawgyo skrev:

Det' fredag ;).

Jeg fik engang hvad jeg troede var en streg amfetamin til FTWR, hvor jeg hurtigt kunne mærke at det ikke var amfetamin. Mit hjerte begyndte at banke meget hurtigt, mit syn blev en anelse sløret, men der kom aldrig nogen opstemthed eller noget.
Har aldrig fundet ud af hvad det var, men det var noget en ven havde købt af en derude og det tænkte jeg ikke videre over.

Medlem

Halose skrev:
yodawgyo skrev:

Det' fredag ;).

Nemlig, fucking ferie fucker up i det hele :D

Medlem

Jeg hørt folk omtale MDPV som "Super/Kanon Cola" og lignende. Jeg har kun prøvet stoffet et par gange, men det har hver gang været en mega stimulerende effekt efterfulgt af en hæslig følelse, hvor jeg føler mig "lukket ned" og ikke har lyst til noget som helst - Heller ikke at snakke. Jeg kan se nogle ligheder med noget at det du skriver og MDPV. Men der er også nogle ting som peger lidt i en anden retning.

Det er næsten umuligt at sige hvad du har fået. Hvis det rent faktisk har været den cocktail han sagde skulle han ha smæk. Det skulle han sådan set alligevel hvis det slet ikke var cola. Pas bedre på næste gang. Godt at høre du slap med en lærestreg :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det lyder ubehageligt. Jeg har selv prøvet at have indtaget så meget stimulanser, at stolen jeg sad (en slags lænestol med et stort ben i midten) begyndte at rykke i takt til min puls... og jeg syntes det er sådan med coke og lignende stimulanser, at hvis man først er begyndt at lægge mærke til ens stigende puls, er det næste der sker, at man begynder at fokusere på det og begynde at blive nervøs af samme grund - og så er man i en ond cirkel.

Hmm, hvor længe varede effekten? Jeg tænker det måske kunne have været mephedron eller lignende, som måske kan passe effekt-mæssigt på de 3 stoffer han sagde 'var i'.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg forstår ikke rigtigt hvordan i kan finde på at tage imod stoffer fra fremmede. I læser med herinde og ved udemærket godt at markedet er fuldt af pis og lort som i sidste ende kan slå jer ihjel.
Jeg skal snart til at trippe svampe for første gang og der vil jeg smide billeder op herinde så jeg er sikker på det er de rigtige.
Jeg ville i hvert fald kun turde at købe/få af folk jeg havde en eller anden speciel grund til at stole på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Joseph Hashdropz skrev:
Jeg forstår ikke rigtigt hvordan i kan finde på at tage imod stoffer fra fremmede. I læser med herinde og ved udemærket godt at markedet er fuldt af pis og lort som i sidste ende kan slå jer ihjel.

Alle kan have et svagt øjeblik!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Halose skrev:
Joseph Hashdropz skrev:

Alle kan have et svagt øjeblik!

Det er rigtig nok. Har da også selv røget lortehash som mine venner skaffer fra upålidelige folk, men har sku sjældent hørt om dødsfald af dårlig hash, hvorfor jeg finder det mere forsvarligt. Hvorimod jeg synes det lyder som om det sker oftere pga. af dårlig amf, coke, piller og lignende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder skræmmende! Godt du kom uskadt fra det. Forklaringen på den voldsomme effekt ligger nok i, at aMT er en reversibel MAO-hæmmer.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Adobe skrev:
Det lyder ubehageligt. Jeg har selv prøvet at have indtaget så meget stimulanser, at stolen jeg sad (en slags lænestol med et stort ben i midten) begyndte at rykke i takt til min puls...

:shock:

i er for vilde mayn

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]