Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 aug 2011 17:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
Substans/er: Cyclizin Og hjemmedyrket pot
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
400 MG Cyclizin
og ca 3 g pot

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Er ny bruger her inde så i må gerne vise lidt hensyn vis der er stave fejl osv.

kl 13.00 ca indtager jeg 8 marzine piller med 50 mg i hver og tager der efter ud til en ven og får noget tjald ca 3 g go' pot
kl 23.00 fyre jeg op i min bong og ryger alt pot'en hurtig så lukker jeg øjnene i og tripper lidt
kl 23.40 ca åbner jeg øjnene og ser julemænd på min væg og jeg ka mærke hvordan mit blod transpoteres rundt i kroppen på mig
og mit hjerte slår rigtig hurtigt. jeg kigger op i Loftet og ser først 1 flagermus men Pludselig er der 1000 men jeg forholder mig rolig (sånn da)
og pludelig står der 3 skikkelser i rummet og så ser jeg noget spøgelses agtig flyve igennem rummet og jeg lukker bare øjnene i.
Da jeg åbner dem igen var der stadig julemænd i værelset, og så bestemte jeg mig for og gå ud og pisse. Mens jeg står og pisser ser jeg en skygge komme bagfra mig og den former sig som et skelet, der var jeg ved og skide i bukserne så går hurtigt ind igen og ligger mig til at sove (prøver). Da jeg lukker øjnene føler jeg at min dør blir åbnet og der en går hen og visker noget i mit øre. OG i et chock vågner jeg og så høre jeg en mærklig stemme snakke som siger en masse ord og så siger det pludselig BOM! så høre jeg nogle banke på mine ruder og jeg går lidt i panik og nogle stemmer siger noget med -Mor- eller sådan noget til sidst efter 3 timer med mærklige ting falder jeg i søvn. VIL IKK ANBEFALE DET TIL NOGLE OG PRØVE MARZINE! og det er første trip rapport så den er måske ikke perfekt skrevet retter i den senere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2011 15:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Spændende. Jeg har ikke hørt om nogen, der har prøvet det stof endnu. Havde du læst op på, hvad det ville gøre ved dig, så du havde en ide om hvad der ville ske?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 16:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
Jeg vidste nogen lunde hvad der vil ske og havde læst marzine trip raporter her inde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2011 00:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
Dette er for mig et klassisk eksempel på et Marzine trip.. Skræmmende og kaotisk.. Der bør aldrig afprøves af nogen, hverken nybegyndere eller erfarende psykonauter.. Trippet er simpelthen for uforudsigeligt og det at Marzine er lovligt, gør det blot endnu mere spændende samt tilgængeligt for især den yngre generation.. :?

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2011 14:42 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
Ja men vis man sætter noget behageligt musik på kan man få nogle visuals fandt jeg ud af... :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 10:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
du æder pillerne kl 13.00 ? og de virkede først kl 23.00 o_0 ?

og skal man ikke også drikke en hvis mængde alkohol :) ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 11:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
alchohol behøves ikk men røg osse 2-3 g go pot


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 13:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
BL0D3NS3 skrev:
alchohol behøves ikk men røg osse 2-3 g go pot



ja okay.. men der plejer da ikke at gå så langt tid før pillerne virker


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 18:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
troede heller ikk det tog så forfærdlig lang tid selv men jeg tror pot'en slog det godt igang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 nov 2011 06:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Der plejer kun at gå 25-45 min efter indtagelse før de slår ind og man får de første kuldegysninger og rystelser i kroppen. Det har hvert fald været mine erfaringer. Efter 10 timer er man normalt helt ude af trippet igen.

Og cyclizin kan sagtens bruge rekreationelt. Der kommer meget forskellige virkninger alt efter doseringen. Og efter 3-4 trips begynder man at kunne forstå dem meget bedre og reagere på en sådan måde, at man overvejende får positive oplevelser ud af det. Jeg har dog stadig væk en svag angst for at se noget skræmmende under selve trippet. Men hvis man kører på 500-650 mg trip, bliver man skudt så langt afsted at man ikke længere reagere med frygt på ting der ellers normalt ville virke skræmende.

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 dec 2011 03:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2010 01:39
Indlæg: 80
Geografisk sted: A spot within a spot
Vil lige understrege, at dette blot er mine oplevelser med stoffet. Vil ikke opfordre nogen til at tage det. Det er op til den enkelte. Men langt de fleste jeg har hørt om, har haft meget skræmmende oplevelser med det.

http://www.drugs-forum.com/forum/showwi ... =Cyclizine

_________________
- Medlem af det hemmelige selskab


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2012 23:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2011 15:56
Indlæg: 15
Vil osse sige at efter intagelse af pillerne blev jeg extrem træt og nærmest helt bevistløs ingen gang salmíak spiritus under næsen kunne vække mig og sugede enda igennem med næsen da min kammarat tog flaske med salmiak under næsen på mig udover at det slog møghårdt (salmiakken) skete der ikke andet hehe. (:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team