Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Hey alle jer vidunderlige mennesker..

Jeg ville hører om jeg har mange mærkelige drømme efter jeg er begyndt at tage meget MDMA..

Lige for tiden vågner jeg cirka 2-4 gange om natten fordi jeg drømmer de mærkeligeste ting og det værste er det føles så ægte.. men når jeg så vågner og falder i søvn igen kommer jeg faktisk ind i den "samme" drøm som så udvikler sig til noget endnu mere vildt..

Det faktisk pænt stramt da dette ødelægger min natte søvn i hverdagene så er så træt for tiden..

Det skal siges at de seneste par weekender har jeg delt 1g emma med min kæreste. men jeg altid selv ender med at rive 3/4 af grammet selv.. så det noge vilde blæsere jeg får.. Det er noget meget kraftigt emma Grå crystaller med sort misfarvning 10/10'er har jeg fået afvide fortalt af nogle kammerater jeg har, der har taget emma i mange år og har prøvet det jeg kan få fat i.. men nok om det..

Ville bare hører om mine drømme har nogen sammenhæng med de vilde blæser ture jeg har haft her faktisk hver weekend de seneste 1.5 måned og om man kan gøre noget ved det??

I må undskylde hvis der er stave fejl osv.. :)

-ZloR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Èn ting er hvertfald helt sikkert, du skal ta' og tage dit forbrug af MDMA op til en kraftig revurdering. Det du har gang i er pisse usundt.
Skær kraftigt ned. Lad være med at tage MDMA mere end MAX 1 gang hver 2. måned - så er det min erfaring at det nærmest ingen side effects er, samtidig med at rusen forbliver ren luxus. Don't rape it! Og pas på dig selv for satan!!!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Efter indtagelse af MDMA får man ofte flashbacks som føles voldsomme, og fuldstændig ligesom at være blæst selvom man er pinlig ædru. Har prøvet dette enkelte gange imens jeg sov, hvilket virker meget skræmmende i for hold til når det sker imens man er vågen.

Medlem

Psylau skrev:
Èn ting er hvertfald helt sikkert, du skal ta' og tage dit forbrug af MDMA op til en kraftig revurdering. Det du har gang i er pisse usundt.
Skær kraftigt ned. Lad være med at tage MDMA mere end MAX 1 gang hver 2. måned - så er det min erfaring at det nærmest ingen side effects er, samtidig med at rusen forbliver ren luxus. Don't rape it! Og pas på dig selv for satan!!!

Har faktisk aftalt med damen at der bliver holdt pause til den 10 sep. Hvor Krama skal spille her i københavn :D

Ved godt jeg tager meget MDMA, men MDMA er meget nyt for mig da jeg altid før i tiden har taget meget coke.. så ny det ligesom MDMA der topper lige pt.. meen kan godt se at det har nogle meget kræftige bivirkninger

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Som psylau siger det, Pas nu på! 0,75 gram mdma til dig selv, er jo helt ude i skoven. Så oven i købet hver weekend, du ender med at suge dig ned i et sort hul.

Se at få styr på dine dosiser, og få læst op på hvilke konsekvenser dit store forbrug vil komme til at få... hvis det ikke allerede er sket.

Medlem

SteeLx^ skrev:
Som psylau siger det, Pas nu på! 0,75 gram mdma til dig selv, er jo helt ude i skoven. Så oven i købet hver weekend, du ender med at suge dig ned i et sort hul.

Se at få styr på dine dosiser, og få læst op på hvilke konsekvenser dit store forbrug vil komme til at få... hvis det ikke allerede er sket.

Ye som sagt, så holder jeg en pause nu da det gik forvidt i lørdags.. hvor jeg røg ud i noget metyhlone og i noget 6-apt eller sådan noget (kan ikk konkret huske hvad det hedder, men det meget nyt) da der ikk var mere emma tilbage..

gik ud på nettet dagen efter og læste lidt om hvor farligt det var og især hvis man blandede det med andre stoffer der giver serotonin. og blev rimeligt chockeret over hvor stor chancen var for at jeg havde fået et serotonin. syndrom...

så jeg fået mig en lærestreg der..

men konkret ville jeg bare hører om det var MDMA'ens skyld jeg har sådan nogle drømme. det har stået på faktisk siden i lørdags.. og har også haft det før bare ikke så slemt!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Vi er ikke læger, vi kan ikke fortælle dig om der er en sammenhæng... Hold et halvt års pause fra alle stoffer, og se om du kan få det til at gå væk på den måde, det skal være mit råd...

Medlem

Snoezel skrev:
Vi er ikke læger, vi kan ikke fortælle dig om der er en sammenhæng... Hold et halvt års pause fra alle stoffer, og se om du kan få det til at gå væk på den måde, det skal være mit råd...

nej det selfølgelig rigtigt nok i ikke er læger men kunne jo være i havde hørt om det før..
-Det med et halvs års pause.. det er jeg slet slet ikke selv klar på endnu.. desværre..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Og hvorfor så ikke det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du røget meget hash?

Medlem

Kuma skrev:
Og hvorfor så ikke det ?

Fordi jeg har desværre gjort det til en vane at jeg skal have et slags drug når jeg skal ud og drikke. og min vennekreds er sådan.. men som sagt har jeg min dame som er begyndt at holde mig i ørene. og har så får første gang lavet en aftale hvor jeg drug fri i en måned..

har været på farten i 2 år desværre uden de store pauser men det har så været på cola, det sidste par måneder har så været Emma og lone. også lidt 2cb..

SortSnog skrev:
Har du røget meget hash?

jeg ryger faktisk næsten ikke. det er meget meget sjældent.. cirka 2-3 gange om måneden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:

SortSnog skrev:
Har du røget meget hash?

jeg ryger faktisk næsten ikke. det er meget meget sjældent.. cirka 2-3 gange om måneden

Ok, der er bare mange der får slemme drømme ved udtrapning fra et hashmisbrug, men lyder ikke til det er relateret her.

Din hjerne er nok bare træt efter du har kørt alt for hårdt på. Som sagt tidligere skal du holde 1-2 måneders pause mellem hvert indtag af MDMA/Methylon/6-APB/whatever serotonerg stof.

Døgnrytme forstyrrelser kan også være en faktor.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Du kommer jo til at brænde helt ud hvis du bliver ved med at misbruge stofferne på den måde. Har du aldrig læst bare det mindste om MDMAs virkningsmekanismer og brugerrapporter fra andre brugere? Hvis du havde, ville du vide at mange mister "magien" efter intensivt (mis)brug og rusen bliver aldrig det samme igen. Og så er det så usundt at jeg ikke engang ved hvor jeg skal begynde... Så stop dog dig selv, menneske!

Medlem

SortSnog skrev:
ZloR skrev:

SortSnog skrev:
Har du røget meget hash?

Ok, der er bare mange der får slemme drømme ved udtrapning fra et hashmisbrug, men lyder ikke til det er relateret her.

Din hjerne er nok bare træt efter du har kørt alt for hårdt på. Som sagt tidligere skal du holde 1-2 måneders pause mellem hvert indtag af MDMA/Methylon/6-APB/whatever serotonerg stof.

Døgnrytme forstyrrelser kan også være en faktor.

Yup og det må jeg nok hellere frem over gøre..

Ja 6-APB det var det, det hed.. puha noget lort at tage nasalt..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du fik 50-60mg 6-APB, det er ikke en stor dose, så bare rolig, du var ikke døden nær. Du kan vel også godt huske at du efter den første streg ikke kunne mærke noget? Men det er fucked at blande dem, for man kan godt blive manisk af methylone - bemærkede jeg at du blev. :)

Mht. drømmene så har jeg oplevet noget lignende. Det går over hvis man får styr på forbruget. :)

Medlem

Alice skrev:
Du fik 50-60mg 6-APB, det er ikke en stor dose, så bare rolig, du var ikke døden nær. Du kan vel også godt huske at du efter den første streg ikke kunne mærke noget? Men det er fucked at blande dem, for man kan godt blive manisk af methylone - bemærkede jeg at du blev. :)

Mht. drømmene så har jeg oplevet noget lignende. Det går over hvis man får styr på forbruget. :)

Nej ved godt jeg ikke var døden nær, da jeg havde det vildeste trip... men læste nogle advarelser at det er et meget farligt stof at evt blande med andre, blev faktisk overrasket :O

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Alice skrev:
Det går over hvis man får styr på forbruget. :)

Har du nogensinde haft det?

Medlem

Snoezel skrev:
Alice skrev:
Det går over hvis man får styr på forbruget. :)

Har du nogensinde haft det?

+1 :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, mit MDMA-forbrug har jeg godt styr på. Har ikke nævnt andre stoffer. ;)

Forstår ikke hvorfor det kommer som en overraskelse for dig da du læste det på nettet? Jeg sagde til dig 10 gange den aften at stofferne havde en synergisk effekt på hinanden og man derfor skulle passe på grundet forhøjet risiko for serotoninsyndrom. Hvis du havde taget almindelige doser af alle 3 stoffer samtidig havde du nok kommet galt afsted dog. :)

Medlem

Alice skrev:
Ja, mit MDMA-forbrug har jeg godt styr på. Har ikke nævnt andre stoffer. ;)

Forstår ikke hvorfor det kommer som en overraskelse for dig da du læste det på nettet? Jeg sagde til dig 10 gange den aften at stofferne havde en synergisk effekt på hinanden og man derfor skulle passe på grundet forhøjet risiko for serotoninsyndrom. Hvis du havde taget almindelige doser af alle 3 stoffer samtidig havde du nok kommet galt afsted dog. :)

Havde bare ikk regnet med så stor chance for det ^^
Men man bliver jo klogere ^^ :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]