Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Damn boy, 750mg MDMA hver weekend, også lige kombineret med methylone og 6-apb? Dude chill the fuck out, stoffer der påvirker serotoninen bør MAXIMALT bruges 1 gang om måneden.

Du kommer til at fortryde dit hæftige forbrug af empathogener hvis du bliver ved på den måde, rusen mister magien og du ender med at komme i meget langvarig depression.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synergieffekt er synergieffekt er synergieffekt. Hvis du tager 150mg MDMA bliver du måske 80% blæst (med 80% menes rigeligt). Hvis du tager 130mg 6-APB bliver du 80% blæst. Hvis du tager begge dele sammen bliver du mere end 160% blæst. Get it? ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kan jeg godt se hvad du mener Alice selvom det en lidt 2+2=4 måde er gøre det på. Hvis jeg kører videre på den, de "80%" + "80%" godt blive over "160%" hvis der skabes synergi

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville bare skære det ud i pap. Det er et simpelt begreb, men man har undervurderet det stærkt hvis man ikke tror at 6-APB selv i de doser kan kneppe en hårdt når i synergi med methylone. :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Når man kombinerer så er ½*½ = 2.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan du ikke være sikker på. Men ½+½>1, det er nok den bedste definition. :)
Da jeg havde været under 6-APB rus i 6½ time og følte mig godt ædru tog jeg 100mg methylone - noget man jo ellers ikke mærker, men tænkte at det ville være dumt at tage et eneste milligram mere - det slog hårdt, ikke for hårdt dog. Men hvis man ikke fatter noget og tager 200-250mg så kommer man nok til at få det jævnt farligt. :)

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Yup jeg blev også meget kneppet i hoved af den sidste streg af 6-APB . mit syn var meget flimrende og var i meget psychedelicse tunneler den sidste time og lå med lukket øjne inden jeg tog hjem. Men ja puha en aften..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, puha. Det er sådan vi ruller. Men vi havde det jo godt. :D Glæder mig til at se dig til Krama. Dog skal jeg være ædru. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
For det første - 0.75 g MDMA på en weekend?
Er det fordi du bliver ved med at redosere, efter peaket for at ramme det igen..
- Det kan du ikke. Eller også har dine MDMA venner taget masser af dårlig MDMA.

2. Fordi du løb tør proppede du dig med RC'er du ikke engang ved om du kan huske navnet på, og ikke anede hvad var.
- Du er på vej ud i et heftigt misbrug min ven.

3. Hvad laver du i hverdagen?
Hvis du tager MDMA hver weekend, må du have dig en hård uge, hvor du går og føler dig trist til mode og uoplagt hele tiden??

Medlem

Manze skrev:
For det første - 0.75 g MDMA på en weekend?
Er det fordi du bliver ved med at redosere, efter peaket for at ramme det igen..
- Det kan du ikke. Eller også har dine MDMA venner taget masser af dårlig MDMA.

2. Fordi du løb tør proppede du dig med RC'er du ikke engang ved om du kan huske navnet på, og ikke anede hvad var.
- Du er på vej ud i et heftigt misbrug min ven.

3. Hvad laver du i hverdagen?
Hvis du tager MDMA hver weekend, må du have dig en hård uge, hvor du går og føler dig trist til mode og uoplagt hele tiden??

Jeg tager mere for at holde peaket.. Og Nej jeg lider overhoved ikke i hverdagene af nogen form.. er fint glad osv. jeg arbejder 37 timer om ugen som vvs lærling og har ingen problemer med at fuldføre mit arbejde 7.5 time om dagen..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For din egen skyld få ind i hovedet du ikke skal tage MDMA mere end 1 gang om måneden.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Puny_pete skrev:
For din egen skyld få ind i hovedet du ikke skal tage MDMA mere end 1 gang om måneden.

Har jeg forstået! og jeg overholder det også nu! det helt 100% fordi har vist fået mig en lærestreg.. håber bare nu de drømme går væk.,. fordi i nat vågnede jeg også op flere gange. det som om jeg styrre drømmene selv og at jeg kan mærke tingene.. det lidt for vildt faktisk..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flyd med det.. Jeg har før drømt, hvor jeg vidste jeg drømte. Se, dér begynder det sjove ;) En verden uden ansvar :lol:

Medlem

Incase skrev:
Flyd med det.. Jeg har før drømt, hvor jeg vidste jeg drømte. Se, dér begynder det sjove ;) En verden uden ansvar :lol:

"Jeg har før drømt, hvor jeg vidste jeg drømte"

Det lige præcis sådan jeg har det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
ZloR skrev:
Har jeg forstået! og jeg overholder det også nu! det helt 100% fordi har vist fået mig en lærestreg.. håber bare nu de drømme går væk.,. fordi i nat vågnede jeg også op flere gange. det som om jeg styrre drømmene selv og at jeg kan mærke tingene.. det lidt for vildt faktisk..

Lucid dreaming er fantastisk, husk at udforske det imens du er klar over at du drømmer. Prøv f.eks. at kigge på et ur i drømmen, eller se hvor hurtigt du pludselig kan løbe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Incase skrev:

Det ret fedt ja.
Da jeg var lille og styrede mine drømme ret godt, satte jeg altid mig selv ind i et stooort rum lavet af gummie, er rum der var på størelse med 10 fodboldbaner, jeg satte mig så ned i en kanon og skød mig afsted, og hver gang jeg ramte en væk bouncede jeg jo frem og tilbage, var nærmest som en tur i tivoli...eller at skabe mareidt du har kontrol over, det kan også være en fed fornemmelse

Den dag idag kan jeg bare ligge mig ned inden jeg skal sove (det kræver man er træt i forvejen og ikke skal kæmpe med søvnen) og fukusere på at jeg gerne vil have lov til at styre hvad der skal ske, og hvordan jeg gerne vil have drømmen starter ud, hvis drømmen så starter på den måde jeg ønskede hvilket er sådan lidt 50/50 er det nærmest en reminder/ et tegn for mig på at jeg nu kan styre drømmen som jeg vil.

Det virker dog aldrig hvis jeg har røget for meget hash i en længere periode.

Medlem

Synes bare det stramt jeg altid vågner.. og det ødelægger min søvn rigtigt meget!

Medlem

Er nu begyndt at sove ordenligt igen og har ikke så mærkelige og virkelige drømme mere.. har sat mig ned og snakket med mine kammerater osv og vi kommet frem til at dette "misbrug" er slut.. dvs jeg kun tager MDMA hvis det noget virkelig specialt jeg skal til.. altså også det indgår MAX 1 gang om måneden!..

Vil lige sige tak for alle de advarelser jeg har fået og det først gik op for mig der hvor slemt det faktisk stod til! jeg har vist fået mig en lille lærestreg, og ved nu at MDMA ikke er for sjov, at det er noget seriøst noget!

-ZloR!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg får også altid de vilde drømme i dagene efter en tur på MDMA (normalt forbrug, HR dosis) - desværre sjældent det ligefrem bliver lucid dreaming; men det er faktisk noget jeg går og ser frem til :lol:

Min egen lille lommeteori er at mine drømme altid er så fuckede, men pga. MDMA har en stimulerende virkning når jeg måske ikke ned i den dybe søvn og kan derfor bedre huske mine drømme - jeg kan nemlig opleve det samme hvis jeg fx lige tager en morfar midt på dagen i solen eller lign. hvor jeg ligger der på grænsen mellem at sove og være vågen fordi der ikke er mørkt og stille...

Men hvor ville jeg ønske man kunne optage sine drømme på video og opleve dem ved fuld bevidsthed - så kunne Dali godt pakke sammen med hans malerier :rocking:

Medlem

Geografisk sted: århus
750 mg emma ?
Når jeg snakker med folk ude i nattelivet, så er 1 g emma altså meget normalt. Ved ikke om folk opbygger kæmpe tolerance eller om de alle sammen bare får noget lort leveret.
Blev hvert fald overrasket første gang jeg var til et psy event og hørte hvad folk proppede sig med, når jeg selv havde siddet inden festen og målt mine bomber op på vægten for at finde den perfekte dose.

Jeg vil egentligt gerne høre fra dig, næste gang du prøver mdma og forhåbenligt overholder HR rådene, hvordan dit trip har føltes ??

Sidst jeg var på emma fik jeg 275 mg over en hel aften. 90 kg fordelt på 178 cm og der følte jeg faktisk at det var alt for intens sommetider. Jeg vil smelte på doser :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]