Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Khazim skrev:
Beast skrev:
Khazim skrev:
Beast skrev:
<RANT>
Gennemsnitligt amf er ca. 10%, lad os sige at Psychica kun har 5%. Det er 6000 * 0.05 = 300 mg egentlig amfetamin om dagen. Dette er omtrent ti gange mere end nogle af de højeste doser af amfetamin der gives på recept. Med den abnormt høje
Jeg har aldrig oplevet amfetamindoser på 30mg på recept. Hvor har du den viden fra og har du mere du vil dele? :)
Ah, jeg lavede en mindre tanketorsk - når doserne gives så højt er det selvfølgelig depotmedicin. F.eks. fås Adderall XR som 30 mg tabletter.
Fåes Adderall overhovedet i Danmark. Jeg er udemærket klar over at man via Lægemiddelstyrelsen ville kunne få en bevilling på at kunne få apoteket til at bestille udenlandske præparater, men oftest vælger man at give en bevilling på magistrelt fremstillet amfetamin tabletter på 5-10mg pr. tablet.
Alt efter indikation indtages der 5-10mg 2-3-4 gange daglig.
Nu flueknepper du altså virkelig. Jeg har aldrig påstået at du kan få 30 mg på recept i Danmark. De 30 mg var en eksempeldose for at sætte tingene i perspektiv. Havde det været bedre hvis jeg havde skrevet 15 eller 20 i stedet? Var din dag så lidt bedre?

Medlem

Tror ikk på nogen kan indtage 6g amf om dagen..

Simpelhen umuligt i længet.. hvis du sagde 6g amf på en meget vild lørdag. tror jeg på dig..

MEEN det må være virkeligt cuttet amf.. ellers er det stærk det jeg fik før i tiden..

tager heldigvis ALDRIG AMF HERE!

kan man sagtens ligegyldigt hva kvalitet der er noget der hedder en tolerance der bliver opbygget jo mere man tager det

med hensyn til topic har selv oplevt det samme da jeg tog hver dag det er både på grund af tørker og når man gumler regnede jeg med de gange jeg havde det

men gør dig selv en tjeneste stop i noget tid og kig tilbage på din nuværende situation så tror jeg du for et sundere forhold til stoffer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]