Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Godt at i gør det, men for jeres egen skyld så vent da nogle år..
hvorfor risikere at få en dårlig oplevelse fordi man er ung og naiv, istedet for at få det fantastisk om nogle år når i er modne nok ? i risikere jo at blive skræmte og hel og adelses blive snydt for en fed oplevelse for fremtiden.

i skyder jer selv i foden.... bevis nu at idet mindste har en smugle hjerne, i har lov til at tænke lidt selv.

Insane psychedelia user!

Hold kæft her er mange dumme svar man ikke kan bruge til en skid. Flot arbejde folkens, I får virkeligt kommunikeret jeres erfaringer effektivt. Ultimativ floskeltråd ftw :roll:

Man kan ikke vide om man er klar til svampe. Uanset hvor meget tekst du læser, så har du ingen ide om hvordan de rent faktisk føles i din krop og hoved. Du kan se ordet "eufori" på skrift, men kan du forestille dig præcist hvordan at følelsen vil være i din krop? Forhåbentligt er du enig i, at du kan kun have en forestilling om det.

Der er så mange latterligt ringe triprapporter om "jeg spiste lige 20 sylloer med bjarne og så kom der lyserøde elefanter flyvende ud af vægene hehe". Så er det let som uerfaren at vurdere, at det er noget man er klar til. Men oplevelsen kan være meget voldsom. Når svampenes effekt indtræder, er dit sind ikke længere under din fulde kontrol - dermed ikke sagt at du er helt uforudsigelig - men er du klar til at give slip på den logik, du normalt navigerer verden gennem? Det er sjovt når dit sind gør din hvide væg til lyserød, men mindre sjovt når din ven pludselig er din fjende. Er du klar til at tabe din mentale klarhed og føle dig forgiftet i hele kroppen, mens du overvældes af negative tanker? Er du klar til at store spørgsmål om dig selv og hele din verden? Der er mange som i din alder slet ikke har udviklet en identitet og trippet kan skabe en masse forvirring i dit hoved om hvem du er og hvor du står i verden.

Der er så mange uvisheder når man tager et psykedelisk stof. Et trip varer i mange timer. Du kunne tiden bruge tiden på så mange andre ting som du er sikker på er sjove og på længere sigt bedre for dig.

Junior medlem

Tak for en ordenligt svar :)

Junior medlem

Jeg kan kun erkende mig enig med de andre. Vent dog for fanden! Jeg er selv 18 år og var selv ude at lede efter dem sidste år, dog uden noget held. Skuffet som jeg var, satte jeg mig ned foran computeren og researchede lidt mere. Jeg er enormt glad for, at der ikke blev fundet nogen svampe. Bare på det år, har jeg ændret mig meget mentalt, så hør nu efter hvad de andre siger, i er ikke gamle nok til svampe. Jeg vil foreslå jer at prøve Salvia Divonorum først, det er langt bedre, at i tager en 5-10 minutters kigger ind i sindet. For hvis du nu endelig går galt, så er i hurtigt ude af det. Første og eneste gang jeg har prøvet det, blev mit hoved utroligt "tungt" efter trippet, det føltes som om min hjerne havde løbet et maraton. Tror et svampetrip ville køre jeres sind helt i sænk.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg var selv for første gang ude at lede efter svampe idag, fandt omkring 40 stk,s.
jeg tror jeg åd omkring 20, det har også været min første gang.
det var slet ikke som jeg havde forventet p.ga alle de røverhistorier der er omkring det.
en smule kilden i benene og sommerfugle i maven, men ellers var det ikke noget specialt.
det kan måske have noget at gøre med at svampede er så små i øjeblikket, men i kan sagtens vente.

http://imageshack.us/f/101/31862225104724815881246.jpg/
okay fangst på 15 minutter :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Gekkolicious skrev:
Jeg vil foreslå jer at prøve Salvia Divonorum først, det er langt bedre, at i tager en 5-10 minutters kigger ind i sindet. For hvis du nu endelig går galt, så er i hurtigt ude af det. Første og eneste gang jeg har prøvet det, blev mit hoved utroligt "tungt" efter trippet, det føltes som om min hjerne havde løbet et maraton. Tror et svampetrip ville køre jeres sind helt i sænk.

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ! Salvia er overhovedet ikke langt bedre!!!!! :x Det er det stærkeste du over hovedet kan tage og det kan fucke akkurat ligesåmeget OG mere med dig, end svampe kan. Ja, det går hurtigere, men det bliver det altså ikke mindre psykedelisk af, snarere tværtimod! Vent, se nogle film, dokumentarer, læs bøger om det, ryg en fed (hvis i absolut skal) eller slå tanken ud af hovedet og vend tilbage til det når i bliver 18, men helst 20-21 år.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ Som jeg ser det, er problemet i høj grad at de kan få en oplevelse de ikke kan integrere, ift. "de store spørgsmål" og derfor kan de ende i en form for eksistentiel krise. Et svært trip hvor de føler det meget klaustrofobisk, tror jeg ikke vil give dem traumer, selvom det kan være nok så ubehageligt.

Kan det ikke tænkes at Salvia er et bedre alternativ, da trippet er kort, men også så anderledes at det ikke vil følge dem i livet efterfølgende? Altså... Ved brug af Salvia, skal man ikke se sine egne dæmoner i øjnene, hvilket jeg tror især kan give dem problemer

Jeg ved ikke om I kan se hvor jeg vil hen med det her. Jeg har desuden aldrig prøvet Salvia, men derimod DMT, som måske kan sammenlignes.

Salvia vil desuden give dem stor respekt for psychedeliske stoffer. Lige med det samme!

Site Webmaster
Brugeravatar

-Låst-

Læs Dr. Phibes indlæg lidt længere oppe for et ordentligt svar.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]