SortSnog skrev:
Altså, det du frygtede i din første post kan meget vel blive til virkelighed hvis du redoserer. Serotoninsyndrom er en reel risiko, og skaderne forvoldt på din hjerne og krop bliver langt værre.
kulingo skrev:
Sidste fredag tog jeg 1200mg MDMA over 6 timer. Selvom jeg ikke havde rørt noget som helst narko i 6 måneder for inden.
Du er godt klar over hvad du har gang i, ikke?
Altså har været i et ret voldsomt misbrug fra jeg var 16 til jeg var 18 sniffede jeg Amfetamin/Ritalin hverdag. Startede med 5-7 kicks hver fredag og og da jeg stoppede var jeg oppe og æde 30-50 kix hver fredag. Og da min tolerance for Methylphenidat var på sit højeste kunne jeg sluge 40 x 36 mg concerta i en mundfuld.
Men stoppede så helt og er så faldet i engang i mellem siden. Har så været helt clean i et halvt år, men i fredags gik jeg helt amok i MDMA'en igen. og i min koger bestilte jeg narko hjem for ca 3000.
Og jeg kender mig selv godt nok til at jeg ikke stopper før jeg ikke har mere tilbage, har sgu ikke rygrad til at smide det ud.
Jeg har en depression og angst. Og har også en del selvmordstanker. Også derfor jeg tog så meget i dag.
Men når jeg løber tør så skal jeg have noget hjælp til det her. Det har jeg indset.
Hvad vil i anbefale mig:
Blive indlagt på psykiatrisk afdeling
Eller blive indlagt på "Rehab"