Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:41


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 okt 2011 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 nov 2009 01:14
Indlæg: 186
Substans/er: Ketogan
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
30 mg Ketogan

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.


Triprapporten
Vil gerne have lov til at dele min første triprapport med jer herinde på psy, og har derfor valgt at bringe et gammelt minde op fra dengang der stadig var keto i kagedåsen ;)

Intro
Hen på slutningen af sommerferien havde jeg erhvervet mig en pakke ketogan, som selvfølgelig skulle afprøves. Havde år forinden haft adgang til Oxynorm i en længere periode uden at nå derud hvor det tog overhånd, så var ikke bekymret for det stærke afhængighedspoteniale som ketogan, og opioder generelt, er kendt for at have. Har aldrig bevæget mig ud i heroiske doser, da jeg ved hvad downers som opioder kan medføre i værste fald, og havde heller ikke haft mulighed for en tripsitter på daværende tidspunkt. But let's get to it! ;)

Kl: 18:30
Starter ud med at poppe de 6 piller der nu var og skyllede efter med et glas vand. Smækker musik på anlægget og læner mig forventningsfuld tilbage i stolen. Jeg dæmper lyset, da jeg før har erfaret mig at det bare gør noget ved stemningen, hvis man starter ud på den måde.

Kl ca: 19:30 og frem til 23:30 ca
En time er gået, og jeg begynder nu småt at føle en varme sprede sig i hele kroppen. Kan mærke hvordan hver enkelt lille del af min krop bliver kærtegnet af ketoen, imens det føles som om jeg bliver pakket ind i en varm dyne. Det kan være svært at beskrive helt præcist, hvordan den følelse oplevese, men jeg vil prøve at uddybe det så godt som muligt. Lige da ketoen for alvor sparker ind, føles det i et kort øjeblik som om tid og sted går i stå, og ketoen hiver mig med ind i en ligegyldig følelse af lykke og velvære. Alt er fantastisk, og selvom jeg prøver at fokusere på de mest mørke sider af mit liv, kan jeg ikke finde andet end glæde og en dejlig eufori på dette tidspunkt. Det føles nærmest som at sidde i en osteklokke, verdenden bliver lukket ude og ligeså gør alle éns problemer. Jeg sætter et nummer på med Sigur Ros - Hoppipolla (tror de fleste af jer kender det), og bliver med et ramt af en følelse af jeg har forstået meningen med livet. Ved godt at opioider ikke er noget der bliver betragtet som en stofgruppe, der har til formål at lukke op for sindet, men i min ekstase ryger den ene positve tanke ind, efter den anden, imens sangen kører på fuld hammer i baggrunden. Jeg tænker på hvor heldig jeg er. Over at være et menneske, at jeg befinder mig hvor jeg gør, og tanken om at der for mange år siden skete en eksplosion, bygget op af så mange tilfældigheder der i sidste ende betød at jeg kunne opleve den gave jeg var blevet skænket - livet. Jeg begyndte at tænke på mine nære venner og min familie. Hvor glad jeg var for at have dem omkring mig, havde den største trang til at ringe hele kontaktlisten igennem og dele min glæde med dem der stod mig nært, men vidste inderst inde også at det nok ville være en mildt sagt retarderede plan, så jeg slukkede hurtigt mobilen og lagde mig til rette i sengen. Ketoen er på dette tidspunkt, så småt ved at forlade kroppen igen, føler dog stadig en yderst velbehag og falder ligeså stille i søvn. Havde underlige drømme den nat, men følte dog stadig at det var den bedste søvn jeg længe havde fået - var som født på ny dagen derpå!

Konklusion: Jeg har været så priviligeret at vokse op i et godt miljø med masser af venner og forældre der altid har været der for mig. Det er også derfor jeg tør at kaste mig over et stof som Ketogan, da jeg ikke har en virkelighed som jeg har lyst til at flygte fra. Opioder fungerer efter min opfattelse som en pauseknap til livet, alle dine problemer bliver fejet væk og dette kan for mange desværre nok blive for nem en løsning. Men er alt i alt glad for denne oplevelse, da den tildels gav mig et mere positivt syn på livet. Det fik mig virkelig til at realisere at vi er mange der tager tingene forgivet og glemmer de ting i livet som virkelig betyder noget. Nyd hver dag som var det den sidste - Opiaden :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team