Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Khazim skrev:
Detlev skrev:
Hej allesammen. Nu er det det d7 oktober. Så jeg ville bare høre om der er nogen der har haft held med sig i dyrehaven med SN? Jeg havde nemlig tænkt mig at ta en tur derud i morgen.
Mvh Detlev

Det er da den 8. i dag?

CannaChem skrev:
Jeg har gået nogle ture i Dyrehaven de sidste uger, men har ikke fundet andet end få, andre svampe.
Selvom vi generelt ikke har haft så koldt om natten herovre på Sjælland som f.eks. Jylland, så virker det underligt at der endnu intet er sket....

Vi genoplever vel ikke sidste år :(?

Det lyder da lidt trist. Men det ka være de kommer om et par uger. Burde bare da være stor sæson nu. Men du har ret, der var heller ikke det store sidste år.

Medlem
Brugeravatar

Nej, men de små sataner må da være til at opdrive. Er der ikke nogen der har fundet SN i år?

Junior medlem

Geografisk sted: syd for oslo - nord for rom
har fundet en del stykker - dog ikke i det omfang som man gerne ønskede ! - det sker derude - blot med at finde dem!

Junior medlem

Har fundet omkring 14 styks i dyrehaven i dag, svarende til omkring 3 gram - derudover fandt vi også en hel masse som var så små, at det ville være synd at plukke dem... Vil ønske alle en god sæson, da den helt klart ER gået igang! og held og lykke med at finde de små spidse sataner :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
På 2½ time fandt jeg 31 stk´s SN i dag :-/
Det er første gang jeg tæller svampene svjh og dette års foreløbige udbytte står ikke rigtig mål med de kilovis af svampe jeg fandt i sæsonerne 2008 og 2009 derude.
Men på bare en uge er der poppet en del andre svampe op derude, så det skulle sgu ikke undre mig om sæsonen bare er temmelig sen i år ift. andre år.
Jeg synes også, at huske at, "de andre" svampe dukkede op lidt før sæsonen for SN toppede - så der er håb om flere meditative ture til haven i år :)

Knæk og bræk til alle jægere!

Edit: Damn, hvor jeg lyder grådig når jeg snakker om kilovis, men man må jo smede mens jernet er varmt og én svamp kan hurtigt blive til mange, når de står "over alt".

Medlem
Brugeravatar

Hej.
Nu kommer den lette nattefrost, så jeg tar i dyrehaven i morgen. Er der nogen der har fundet nogle SN derude for nylig? Godt nok har der været nogle dage uden regn nu, men jorden burde være fugtig nok. Sku have været derude for noge dage siden, men har ikke haft tid.
Men kors hvor jeg glæder mig til et trip! :peace:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
Jeg var ude i dyrehaven idag med 3 venner men fandt desværre kun ~5 SN efter 1 times jagt i lettere mørke.. Vi smutter derud senere på weekenden tidligere på dagen og kan forhåbeligt melde tilbage med et større fund end idag!

Junior medlem

Jeg var ligeledes ude med nogle venner i fredags - vi fandt INTET! :(
Men man må jo yde for at nyde, så vi drager formentlig ud igen i løbet af ferien - forhåbningsfulde om at kunne rapportere om store fund!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg rendte rundt i Dyrehaven i tre timer i dag. Fantastisk tur i det gode vejr. Dog fandt jeg ikke som en enkelt SN. Dette kan dog skyldes at det er mit første år, og jeg derfor mangler rutine i at spotte dem. Ikke desto mindre føler jeg ikke turen var spildt, for det var fantastisk vejr og ikke for koldt. Alt i alt en god dag men uden nogen form for fangst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Hey drenge!

Jeg var ude for ca. 2 uger siden på en bestemt mark jeg kender et stykke udenfor Aarhus. Der fandt jeg faktisk en ok smule. Tror omkring de 70-100 på 2 timer. Igen ikke optimalt, og ikke noget at råbe hurra for. Mange af dem var små, men der var også nogle ordenlige krabater imellem.
Jeg var lige ude igen idag, og fandt 5 stks. der var dog ved at blive mørkt, så jeg giver den et forsøg igen imorgen tror jeg.
De er derude, men det er ikke et godt år. Håber i andre får fingre i en masse!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]