Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Det kort sagt fordi deres emma er cuttet.
Emma er faktisk det stof hvor man (læs; jeg) hører oftest om at det er rent (læs; renere) end amf, cola osv. Da det hyppigt forekommer i krystaller. og det er jo ret svært at cutte en krystal, og lave det til en krystal igen (tror jeg da nok.)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er meget muligtr at "1g emma er meget normalt" Men de folk ude i nattelivet er også idioter.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Geografisk sted: århus
Puny_pete skrev:
Det er meget muligtr at "1g emma er meget normalt" Men de folk ude i nattelivet er også idioter.

Det har jeg ikke sagt at de ikke er ;)
90% af alle brugere, ved jo knap nok hvad de indtager...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

detumagepar skrev:
Puny_pete skrev:

Og det siger intet om deres umiddelbare intelligens, synes du?

Medlem

Rush skrev:
detumagepar skrev:
Puny_pete skrev:

Og det siger intet om deres umiddelbare intelligens, synes du?

Jo,det synes jeg... Hvad vil du frem til ?

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
detumagepar skrev:
750 mg emma ?
Når jeg snakker med folk ude i nattelivet, så er 1 g emma altså meget normalt. Ved ikke om folk opbygger kæmpe tolerance eller om de alle sammen bare får noget lort leveret.
Blev hvert fald overrasket første gang jeg var til et psy event og hørte hvad folk proppede sig med, når jeg selv havde siddet inden festen og målt mine bomber op på vægten for at finde den perfekte dose.

Jeg vil egentligt gerne høre fra dig, næste gang du prøver mdma og forhåbenligt overholder HR rådene, hvordan dit trip har føltes ??

Sidst jeg var på emma fik jeg 275 mg over en hel aften. 90 kg fordelt på 178 cm og der følte jeg faktisk at det var alt for intens sommetider. Jeg vil smelte på doser :P

Vil sige hvis jeg tog 1g emma af det jeg har anskaffet mig så ville det nok gå alt for vildt.. har prøvet med en dose på omkring 200 mg. og det virkede som emma skulle. Men problemet er at jeg vil have det vildere endnu og næsten kunne stå med det hvide ude af øjnene og bare trippe for mig selv i min egen verden.. nogle herinde må jo nok kende den følelse når man har taget nok emma..

Medlem

ZloR skrev:
detumagepar skrev:
750 mg emma ?
Når jeg snakker med folk ude i nattelivet, så er 1 g emma altså meget normalt. Ved ikke om folk opbygger kæmpe tolerance eller om de alle sammen bare får noget lort leveret.
Blev hvert fald overrasket første gang jeg var til et psy event og hørte hvad folk proppede sig med, når jeg selv havde siddet inden festen og målt mine bomber op på vægten for at finde den perfekte dose.

Jeg vil egentligt gerne høre fra dig, næste gang du prøver mdma og forhåbenligt overholder HR rådene, hvordan dit trip har føltes ??

Sidst jeg var på emma fik jeg 275 mg over en hel aften. 90 kg fordelt på 178 cm og der følte jeg faktisk at det var alt for intens sommetider. Jeg vil smelte på doser :P

Vil sige hvis jeg tog 1g emma af det jeg har anskaffet mig så ville det nok gå alt for vildt.. har prøvet med en dose på omkring 200 mg. og det virkede som emma skulle. Men problemet er at jeg vil have det vildere endnu og næsten kunne stå med det hvide ude af øjnene og bare trippe for mig selv i min egen verden.. nogle herinde må jo nok kende den følelse når man har taget nok emma..

Du kunne jo prøve at beskrive det, for os som ikke har prøvet det ???

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Puha det sku svært. tror det forskelligt for person til person hvordan du har dit +500mg emma trip..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
detumagepar skrev:
Du kunne jo prøve at beskrive det, for os som ikke har prøvet det ???

det der med at 200 mg er lige så godt som 500 gir jeg sku ik meget for

de gange hvor jeg har taget alm doser på ca 200-300 er jeg blevet blæst, de gange hvor jeg har taget 500+ er jeg blevet fuldstændig kogt, på den gode måde

det svare vel til en alm emma blæser bare 2 gange så kraftig, sådan virker det værtfald på mig, eller osse ligger min tolerance bare på det 500+ og ved 200 får jeg ik den fulde virkning

da jeg var 14-15 år og ikke engang vidste at E var emma har jeg nok spist de første 3-400 e piller over 2 års tid, hver weekend i flere mrd itræk, op til 20-25 piller på en aften, det er så sindsygt dumt at jeg kunne græde over det idag, men vi har jo allesammen været unge og retarderet og bare proppet hovedet med lort, ved ik om det misbrug dengang kan have rykket min tolerance, men magien er der værtfald stadig det helt sikkert

Dedikeret medlem
Brugeravatar

500mg i en dose?!? HAR DU ET DØDSØNSKE???
Og der er alt muligt i ecstacy-tabletterne, ikke nødvendigvis MDMA.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Det er da noget fantastisk cuttet MDMA i køber jer. Hvorfor vil i finde jer i det? Køb et nyt sted drenge!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hør her, jeg tror simpelthen ikke på at det MDMA fik dengang jeg tog det var en tand renere end jeres.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg tror ikke at det er fordi at jeg på en eller anden måde har skaffet super-MDMA at jeg har kunnet på en effekt af langt lavere doser end jer. Jeg tror det er fordi vi anatomisk er forskelligt opbygget - ligesom noget medicin virker bedre for nogen end andre. Der er jo virkelig mange faktorer der spiller ind. Optagelse fra mave-tarm-kanal, enzymaktivitet ... alt muligt. Der belæg for at vi er forskellige på alle mulige måder, det er genetisk betinget, så hvis det gælder medicin kan jeg godt forestille mig at det ikke gælder psykoaktive, narkotiske substanser. Du burde overveje at tage andre stoffer i stedet hvis det simpelthen ikke gør tricket for dig - lige som man skifter til en anden medicin hvis man ikke bliver rask af den lægen har ordineret. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sprøgsmålet er om effekt og bivirkning følges ad - eller om dosis og bivirkning følges ad. Der er kæmpe forskel, hvis sidstnævnte gælder smadrer du dig selv rigtig meget for lille effekt...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det mange år siden jeg har taget piller, de sidste år har det altid været krystal

der er mange ting der spiller ind, tolerance og renhed + settings, (evt størrelse på serotonin lager?)

jeg tager ik 500 mg på 1 gang, det kom jeg til ved sidste tam tam og comeup var lige voldsomt nok, så det gør jeg ikke igen :O. men jeg kan godt tage 500-700 mg over en aften med 2-4 redoseringer, enten er min tolerance sindsyg ellers får jeg noget virkeligt skod emma, eller begge dele, jeg stoler dog på min dealer som altid har gode sager, det er altid røde/brune/klare krystaller, selvom det ik fortæller så meget om renheden

jeg tager emma/hest max 4-5 gange på et år med gode pauser, og hesten har jeg kun prøvet 4 gange indtil videre, så når den endelig skal have så får den hele armen, og så har jeg den dårlige vane at når jeg først er gået igang stopper jeg ikke før jeg er ude i det ekstreme, det er self ik så smart hr mæssigt men ellers har jeg det altid super fedt og kunne ik forestille mig at jeg ville have en lige så god blæser med mindre doser, og det har jeg skam osse prøvet flere gange

til tam tam står de med julemix og ligger op i hånden, fuldstændig blæste, de aner ik om der er 50 eller 350 mg, de putter bare en seddel ned og sniffer pisset og blæser videre

min fætter nåede at kværne over ½ g hest ½ g julemix og lidt ekstra emma og nogle joints fra kl 7 aften til 8 morgen, uden at være nær så blæst som mig selvom jeg nok kun har taget ½ af det han har, han har så os blæst rundt i det miljø i 10-12 år og opbygget en syg tolerance, så det er svært at sige at 500 mg over en aften er alt for meget, det jo fuldstændig forskelligt hvordan vi reagere hver især

Senest rettet af Crime 18 okt 2011 15:39, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du læser slet ikke hvad jeg skriver, vel? :P Det er noget mere advanceret end "tolerance".
Du har ikke en tolerance der gør at du skal have 350mg om du så tog det hver weekend - de venner jeg har som tager det ofte er slet ikke det det område, de kan knap nok tåle 250mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror bare ikke det er sundt at blive ved. Der er mange ting hvor bivirkninger er direkte proportionale med dosis... :) Tag noget helt andet i stedet, eller forsøg dig frem med andre empathogener.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

har kun haft nedtur efter E piller og det har højst sandsynligt været noget andet end mdma, selvom jeg har taget op mod 800 mg har jeg haft det mer end fedt hele aften og de efterfølgene dage

måske det ikke en opbygget men medfødt tolerance, jeg vejer os 80+ kg og er 195 høj og har været påvirket stort set hele mit liv, det har nok os lidt at sige

og jeg tror skam godt man kan opbygge tolerance, hvis du ga min fætter de doser han tager idag for 10 år siden tror jeg ikke han havde haft det særlig fedt, nu kan man dårligt se at han er blæst

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jamen var det ikke noget med at 2C-B virkede fint for dig?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja da, begynd at leg med nogle rc's.. det er sikkert meget mindre farligt end at tage en tilpas dose mdma. godt råd ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 81 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]